Goedemorgen! Hier een heerlijk weekend gehad. Gisteren zijn we lekker gaan zwemmen samen.. heerlijk.. alleen gisteravond.. Nora begon flink te hoesten. Op zich kan dat natuurlijk.. Maar op een gegeven moment begon ze echt elke keer heel hard te krijsen na het hoesten.. echt oorverdovend.. zo zielig.. ik had echt zo'n medelijden met haar. Ze had gewoon echt pijn in haar keel.. ze klinkt ook nog steeds heel schor, echt een "blaffend" hoestje. Ff in de gaten houden en anders ga ik met haar naar de ha. ze heeft gelukkig geen koorts.. maar vond het toch wel een beetje eng.. @ Dees: Nora heeft hier nog de zomer combisleep aanen soms een gewone trappelzak. Pyamatje met lange mouwen en een rompertje en dat is echt meer dan genoeg. Nora heeft het sowieso meteen warm. Die moet ik dus echt niet te warm aankleden heb ik wel gemerkt. verder.. euhm.... ben het kwijt..
morgen ga ik mijn fietstoeltje ophalen zetten ze gelijk voor me erop! neem er denk maar gelijk zo,n steunrol bij en dan wil ik een enkele fietstas met diezelfde print en dan kan aan de andere kant een buggydrager! zo dan is de fiets vol denk ik
ach wat sneu zeg van Nora Gwen had precies hetzelfde anderhalve week geleden , het heerst maar oh zo zielig, en je kan er wat voor krijgen en dan is het snel weer weg
zo ik ga mijn eigen ff optutten! en me ma komt zo hierheen en gaat mee ! ben er vanmiddag /vanavond weer ff! vanavond heb ik knippers en een kleurder hier thuis dus heb genoeg te doen! @Dees ik mail je anders vanavond wel ff wat datums voor een Date doei doei !
Whaah, dames! Isnie grappig! Ik heb Elmo al even een pb-tje gestuurd, hoop dat zij ze voor me kan verwijderen.. Joma veel plezier vandaag! Sizzel, wat sneu voor Nora.. Als ze zo krijst zal het hoesten idd wel zeer doen. Zielig! Is er niks verzachtend voor babykeeltjes? Ze mogen vast nog geen drop
hihi. drop.. nee lijkt me niet.. wilde straks eens een gaan kijken bij de drogist. Misschien iets van vsm... Steken die kids van ons elkaar nu ook al aan via het forum.? Moet nie gekker worden hoor!
Hoi! Ik wip ook weer even langs... Ik laat er steeds zoveel tijd tussenzitten dat het geen zn meer heeft om te reageren dus jullie krijgen allemaal gewoon een dikke knuffel! Tgaat hier (thuis dan, zit nu op mijn werk) prima! Juul is zoveel meer mensje geworden sinds ze een half jaar is geweest! Ze is tevreden en vrolijk en doet het gewoon prima! Zaterdag hebben we voor het eerst een oppas thuis gehad. Ik vond het in eerste instantie helemaal niets, maar na wat opstartproblemen (Juul voelde ws. mijn spanning en ging niet zo makkelijk slapen), hebben we heerlijk ontspannen gegeten in Roosendaal. Juul heeft zondagochtend tot half 9 liggen slapen dus wij hebben eindeljik weer een keer echt weekend gehad! Over de verbouwing... Ik hoop deze week eindelijk de offerte te krijgen. Als die gunstig uitvalt kunnen ze wat mij betreft meteen beginnen!
Fijn Mrijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Juul voelt waarschijnlijk idd precies aan hoe jij je voelt.. Logisch ook hoor.. jullie zijn zolang één geweest! Maar toch super dat jullie zo'n leuke avond gehad hebben! Zou ze ook aangevoeld hebben dat pappa en mamma uit wilden slapen? hihi
tis goed dat je het zegt Mrijn.. ik ga even bellen ivm de plaatsing van onze kunststof kozijnen.. eens even kijken of ze al een datum weten.. (ik moet namelijk wel vrij zijn.. )
Goedemorgen! Heb eigenlijk niet zo veel te melden, maar wilde ff goedemorgen zeggen. Dus bij deze. Maja: Je kan ook op de knop melden klikken naast quote. Dan hebben ze gelijk het goede berichtje te pakken. Hoeven ze ook niet te zoeken.
ik wordt net uitgenodigd voor een kopje koffie bij een vriendin van me.. Ik denk dat ik daar maar eens dankbaar gebruik van ga maken! hihi
Ik heb vanmorgen de HA gebeld. Voor mezelf voor de neusspray en omdat ik sommige pampers van Tessa wat vind stinken. Niet elke luier gek genoeg. Ze ging het overleggen. Mag straks terug bellen.
Had ik idd ook kunnen doen Boney.. Heb alleen nu al gepbt en de foto's zijn verwijderd Lune haar urine ruikt ook soms heel raar, maak me dan direct zorgen of ze wel genoeg drinkt. Maar ik denk ook dat het aan de bijvoeding ligt, als ze bijvoorbeeld iets kool-achtigs heeft gegeten ruikt haar plasje ook anders.