Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Had ik trouwens wel verteld hoe het kraamfeest was gister? Weet ik niet eens meer :oops:
    Zal dan nog even verslag uitbrengen.. Het was leuk! Heel druk en lekker eten, veel kids en het meisje waar het om ging was prachtig! Lag heerlijk te slapen in de kinderwagenbak. Ik vind het best een idee om een kraamfeest te geven bij een eventuele volgende. We hebben zo lang kraamvisite gehad en dan ook vaak mensen waar je niet op zit te wachten om een zondagmiddag aan te besteden. Dus in 1x lijkt me best oke. Het was voor de mama wel druk en ze had ook een borstontsteking dus dat was minder maar ze had genoeg hulp en kon zelf kadootjes in ontvangst nemen en een beetje kletsen. Ik heb me met Lune beziggehouden en gekletst met een paar vriendinnen. Jeroen heeft bijgekletst met wat oud-teamgenoten en ook met Lune geshowd, haha trotse papa :D
    Al met al dus best gezellig en geslaagd.

Sizzel, lekker koffiedrinken bij een vriendin! Veel plezier!
    Supermummy, nog wat in de planning voor vandaag?

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow haha! Had al wel een kort verslagje uitgebracht :) Ach, deze is wat uitgebreider. Lekkere boeiende info ook.. :rolleyes:
    Oeps! Bedenk me ineens dat ik nog moet bloedprikken.. Mijn ijzergehalte was vorige keer te laag en heb ijzertabletten geslikt. Moet nu ter controle weer prikken. Ga ik zo maar even doen.
    Fijne dag meiden!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Klinkt leuk Maja, toch niet zo erg als je gedacht had ;)

Ik ben nu op het werk tot 1230, daarna naar huis.
    S middags moet ik met Sara naar het CB ben benieuwd en daarna eigenlijk niks op de planning.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit terug te lezen bij onze bevalling mama's. Ben ongeveer begonnen bij pag. 3620. Daa begint mijn bevalling zo'n beetje. Ik zit nu op 3654 en Wen zit vollop in de weeen.
    Leuk zeg dit.

5. supermummy

JA leuk! heb ik ook gedaan afgelopen week!
    Ik word er weer helemaal emo van

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen meiden...

ff een snel berichtje van hier.. alles gaat goed.. Marijn is wat hoesterig sinds gister.. hij spuugde gister ook veel en wat huilerig de laatste dagen dus de 3 h's kloppen hier wel denk ik.. maar tis goed te doen hoor.. nu is hij eigenlijk normale tijden wakker.. rond 10u ff en rond 15 u ff en daarbuiten gewoon de voedertijden..

@deesskatje.. tgaat dus wel goed hoor hier....t bolletje trekt langzaam bij.. je ziet wel verschil en t helmpje hebben ze al 1 keer aangepast...dus t gaat de goede kant op....

Ik ben daarentegen dus niet ongesteld geworden t weekend..heb ook niet het gevoel dat ik het moet worden maar dat eb ik nooit dus daar kan ik ook niet op afgaan.. ik wacht t tot woensdag af dan zijn er 35 dagen voorbij.. ben wel in staat om nu te testen, maar omdat het hoogstwaarschijnlijk tussen mijn oren zit en dus negatief zal zijn vind ik het zonde van het geld als het woensdag alsnog komt...iedere keer als ik naar de wc ga check ik me suf maar nee hoor.. (deja-vu maar dan anders)

of zal ik al wel gaan testen? volgens mijn vorige 2 cyclussen (ben nu 3 keer ongi geweest) zat ik op 32 dagen en dan ben ik nu dus 1,5 dag overtijd..wordt nl best gek van het nerveuze gedoe...BAH BAH BAH....pff zal toch zo zijn zeg...tkan gewoon haast niet.. neeh zal wel niet.. ik moet mezelf niet zo gek maken.. tis heel normaal dat de cyclus nog niet op orde is.. toch?

*zucht*

@Maja.. mooi huis en jij ook...hihihihi

@Mystery.. ik heb t ook niet zo op de pillen, maar als t werkt is het TOP en GOED dat je er mee bezig bent.. TOP TOP TOP....

@Fenne.. ook al de billen omhoog.. leuk gezicht he.. hier deed Marijn het zowaar ook vnamorgen..hihi

@de rest.. ik ben een zeef dus geef jullie allen maar een dikke knuff...

KNUF KNUF

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pffft, nou zeg dat wel....

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ichtus en Daisy blijven bezig met dat voorwerk. Zeker daisy. Is steeds: nee, maar nu zal het vast gaan gebeuren. Heeft ze gewoon nog bijna 2 weken zo gelopen.
    Ichtus is net haar slijmprop verloren. :)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whahaa boney, geweldig! Mijn bevalling ben je zeker allang voorbij.. Ik ga ook es kijken zo.

Ichtus, gewoon testen meid! Niks aan die onzekerheid. En ik denk ook elke maand dat ik zwanger ben, mijn cyslus is redelijk regelmatig maar toch zo dat ik wel steeds in de stress zit. En ook terwijl het eigenlijk niet kan. Je lichaam doet zulke idiote dingen soms..

Ik ben toch wel erg moe, duik misschien toch nog even mn nest in. Heb al kippesoep (kippensoep?) gemaakt voor vanavond en de vaatwasser leegeruimd..

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben begonnen met lezen een dag voor m'n eigen bevalling. De vollemaan marathon! Haha heel erg leuk om te lezen. Moet je ong. bij 3620 beginnen.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @BOnes.. bevallingsverhalen aan het lezen?whahaha..leuk he.. doe ik ook regelmatig...

@Maja.. ja tis wat dat vrouwenlijf... ben dus niet de enige...gelukkig.. ja misschien moet ik maar ff langs de apotheek fietsen zo....dan ben ik van die onzekerheid af....

ik ga eerst maar s een glas ranja nemen.. daar merkte ik het bij Marijn aan.. die smaakte toen naar afwasmiddel..whahahah.. s kijken of t nu naar frambozen smaakt..hihihi...Grapje hoor...(was wel zo, maar ga dat nu niet uittesten..,)

12. supermummy

Ichtus, hmmmmm toch wel spannend meid!
    Hopelijk weet je snel iets zeker (en wij ook!)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @MAJA.. Ik heb ook gezegd bij een evt volgende (mocht ie er nog komen) dan houden wij het ook bij een kraamfeest.. dat gedoe met die visite constant... helemaal niks voor mij...

Jas.. ik heb voor marijn eergister bij Zeeman een jas gekocht.. maat 74 voor 7 euro.. nou hartstikke stoer ding.. ben er helemaal weg van.. lekker zacht.. dikke capuchon die over zijn helm past.. echt perfect.. en staat m prachtig.. en geen geld uiteraard, heb ook nog geen schoentjes voor m, maar dikke slofjes gekocht bij zeeman.. 2.99 en daar kan ie de hele winter mee doen. thuis zo en in de voetenzak heeft ie geen schoenen nodig.. en weer veel geld uitgespaard...

in de lente kijk ik wel weer naar zootjes...ofzoiets.. dan is het wel lekker met lopen binnen enzo...

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Ichtus wat spannend zeg! Laat je het ons wel meteen weten ;)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

ik heb (nog) niet alles terug gelezen, maar toch even reageren:

Maja, ik baal dat ik de foto's gemist heb....was wel nieuwsgierig hoe je er nu uitziet. Maarja, het verwijderen was je helaas toch gelukt....ha ha ha. Schroom niet om ze nog eens te plaatsen hoor.
    Fijn dat je een leuk kraamfeest gehad hebt.
    En lutjepotje voor de volgende beeb? Lees ik dat goed?

Wen, oooooh dat kontje van Fenne omhoog, soooo sweet. Tess kan dat ook zo schattig.

Siz, Nora ook al aan het hoesten. Tis toch wat, het heerst echt, want na Tess, ik, Tess...is Jan nu aan de beurt. En Tess hoest gelukkig weer wat minder. Dus ik ben niet naar de HAP geweest (Dees vroeg er geloof ik naar).
    Maar het is vreselijk om ernaast te staan en niets te kunnen doen. Dikke knuf voor Nora.

Bones, dus ook aan het snotteren? En vreemd dat die luiers anders ruiken. Ben benieuwd wat de HA zegt.

Ichtus, dus toch nog onzekerheid. Maar waarschijnlijk maak je jezelf helemaal onzeker met dat gepieker, dus wat dat betreft kun je misschien beter wel testen.....
    En Marijn ook al ziekjes, niet grappig meer....laat het virus maar snel een ander land uitkiezen.

Voor alle andere meiden....een hele dikke knuffel.

Gisteren zijn we 's middags bij mijn ouders geweest. Tess na 2 uurtjes spelen en de fles op bed gelegd, maar die had duidelijk geen zin aan slapen. Na een uurtje jammeren er maar weer uitgehaald, want het ging gewoon niet. Daarna was ze ook supervrolijk en opgelucht....Ze heeft dus van 13.00 tot 19.00 heerlijk gespeeld....had niet verwacht dat ze het zou volhouden, maar toch. Na de fles van 19.00 viel ze wel als een blok in slaap (tja, gek he...) en werd vanmorgen om 7.00 wakker.
    Nu ben ik weer druk aan het werk en Tess is weer fijn aan het spelen met de andere kindjes.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hoi allemaal..
    Even heel ego.
    Damian is al een tijdje niet lekker.. in de zin van hoesten snotteren verkouden.
    Hij heeft wisselende temp , van normaal tot verhoging tot koorts (hoogste 38.8) maar waar ik me toch een beetje zorgen over maak is dat hij gelig ziet.
    Afgelopen zaterdag waren mn schoonouders hier en schoonpa zei ineens hij ziet wat geel.
    Dus ik denk nee die is gek , hijs bleek en grauw. hijs ziek.
    Toch goed op gelet en idd hij ziet toch wat gelig...
    Hij heeft erg rare ontlasting met veel slijm (wat kan komen doordat hij verkouden is) maar ook met gele en witte vlokken heel vreemd en vies..
    Hij krijgt bovenin tandjes door , dus of het daarvan komt weet ik niet.
    Maar ik vraag me af waar t gelige vandaan komt.
    Hij slaapt ook weer slecht en meld zich snachts een aantal keer.
    Ik heb straks een afspraak bij de huisarts en dan vraag ik meteen even wat het kan zijn , ben benieuwd ( en toch ook wat ongerust.. maja that's me...)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ff ego..ed is nu jur naar school brengen en rijdt op de terugweg ff langs kruidvat ;)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh en Marijn heeft zojuist voor het eerst een heel (min de korstjes) witte boterham naar binnen zitten werken.. hij vondt t heerlijk.. hihihi...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh spannend ichtus. Ik denk zelf niet dat je zwanger bent hoor. Dat is omdat je zelf zegt dat de kans klein was en omdat ik 2 weken lang dezelfde klachten heb gehad voor ik voor het eerst ongi moest worden. En het kan weet ik hoe lang duren voor je cyclus weer normaal is. Maar je hebt groot gelijk dat je gaat testen. Deed ik hier ook.
    Ga je vanmiddag gelijk testen?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is een beetje humerig. Gisteren ook al. Nu ligt ze wel heel vrolijk te spelen op de grond, maar ze is alles binnen 5 minuten weer zat. Ze is moeilijk te vermaken op dit moment. Ben dus veel heen en weer aan het sjouwen. En heb het in m'n rug (spierpijn) omdat ik nog steeds grieperig ben denk ik. Dus steeds 7 kg van de grond tillen.... Zelfs uit bed tillen doet zeer.

Zal es ff proberen foto te maken van een kruippoging.

Deel Deze Pagina