Ze komt trouwens sinds gisteren wel hele stukken vooruit. Toen ik gistermiddag op bed lag heeft Peter heel stuk gefilmd. Ze lag opeens achter de bank. Ik heb net een heel klein stukje gefilmd, zal eens kijken of het lukt op youtube. Dr knieen gaan er elke dag een stukje verder onder.
Hoi Meiden, Ik kom ook weer even langs. Ik heb alles in etappes terug gelezen, maar weet even niet te reageren. Sofie vraagt steeds aandacht, zoals meerdere kindjes hier. Ze is nu ook snotterig en moet hoesten. Gisteravond kon ze maar niet in slaap komen, het was huilen geblazen. Dat ben ik niet van haar gewend. Ze wilde zelfs geen slokje drinken. Uiteindelijk toch in slaap gevallen tot half 4 vannacht. Ik hoop vanavond weer hier te zijn en gezellig mee te kletsen
ben ik ook weer kom net op het goede moment... en en en ichtus? hihi.. wij zijn benieuwd! En Marijn al een boterham op.. goed zo kerel! euh.. tessa's kruippoging.. leuk om te zien he! Nora tijgert nu echt! En het gaat nog snel ook! Damian geel.. hmm... als ik de foto zo bekijk is ie inderdaad een beetje gelig. Ik zou het ook navragen bij de ha hoor. Geligheid komt meestal van de lever af. Of in ieder geval, je lichaam kan de afvalstoffen dan niet kwijt.. Hoop dat het niets ernstigs is beertje. Hou je ons op de hoogte?
Mjaa ik vind Damian ook een beetje gelig op de foto!Goed dat je navraagt. Ichtus spannend, stiekem zou ik het wel leuk vinden voor je!hihi. Ik ga zo met Sara naar het CB kom daarna wel de cijfertjes doorgeven ik gok op 7100 gr en 68 cm
Zo, pa en ma zijn weg en ik heb even flink gekocht bij Rainbowbaby's . Ik heb wanten, sjawl, muts, shirtje en voor de kleine van een vriendin hetzelfde zonder het shirtje. Er waren veel dingen afgeprijsd dus wel een keer leuk. Haha, leuke foto's Boontje Zegguh Ichtus, laat je ons nog lang in spanning? Ik denk ook niet dat je zwanger bent maar je weet maar nooit. Als jullie condooms hebben gebruikt en die is niet geknapt dan kan het toch haast niet? Luuk gaat vaak dwars in bed liggen en kan dan niet slapen. Hij heeft vandaag tussendoor nog niet geslapen alleen even in de wandelwagen. Hij wil nu weer niet dus ligt hij waarschijnlijk weer dwars of op zijn zij of buik en kan niet meer terug. Als ik hem vast leg gaat hij weer los dus dat heeft ook geen nut. Hij huilt dus ik ga maar weer kijken....*zucht*
Heb net de assistent van de HA gesproken. Kan morgen een plaszakje ophalen. Ze willen toch even haar urine nakijken. Had vanmorgen gelijk gevraagd voor de neusspray en ze zou het met de dok overleggen. De dok zei dat ze dat alleen voorschrijven als iemand net bevallen is en de BV niet op gang komt. Heb uitgelegd dat ik op inet er al veel over heb gelezen enzo en dat ik het toch graag wil hebben. Dan moest ik morgenochtend maar even naar het tel spreekuur bellen zodat ik de dok zelf kan spreken. Nou dat doen we dan maar. Beer: Ik zou er ook niet op gokken en gewoon ff naar laten kijken.
Ik ben benieuwd Boney of je het krijgt en hoe het met de urine is van Tessa. Beertje, weet je al wat meer?
ben der ook weer heel even ga zo koken , beertje moet om 10 over half 4 bij de ha zijn , als ik wat weet horen jullie het !
Dees heeft weer inkopen gedaan! Ik zag ook al leuke dingen op rainbowbabies ja... denk dat ik daar ook maar eens wat dingen moet gaan kopen!
Nou stond ook zo weer buiten. Had afspraak voor mezelf en daarom wilde/kon ze niet naar Damian kijken. Had ik apparte afspraak voor moeten maken (was geen plek meer mgoed). Dus nou mag ik naar het inloopspreekuur komen morgen of een nieuwe afspraak maken. Kijk het vandaag en morgen dus nog maar even aan. groetjes
Nah, lullig dat ze dan niet even kijken. Sizzel, dat mutsje is nu maar 3,50 en ik heb ook een bandana gedaan. Morgen naar de internist en de tandarts. Meteen even naar mijn kroon laten kijken want die doet pijn.
ICHTUUUUUS! Zit je met ed streepjes te turen? Laat ons eens niet zo in spanning! Ik ben serieus een beetje nerveus zeg... Omdat het zo lang duurt.
Nou heb getest en ik kan er met de beste wil van de wereld geen tweede streepje in ontdekken.. dus het was voor ons allebei een opluchting.. we beseften dat het voor het eerst is dat we "samen" een zw.test deden.. de andere keren was ed er niet bij.. deed ik m alleen.. sjonge wat zijn die kerels dan nerveus zeg.. ik ging gewoon door met koffie maken en ondertussen nog ff de vaatwassser gedaan.. nou hij niet hoor.. zat maar te turen op dat ding met zijn horloge en de gebruiksaanwijzing erbij..hihhi.. was wel grappig om te zien hoor.. Maar de spanning is nu wel weg en die duivels mogen van mij arriveren hoor.. GEEN PROBLEEM... hihihi... Zo jullie ook weer op de hoogte.. Ed is nu met de kids wandelen zodat ik lekker alleen ff door het huis kan...HEERLIJK.. muziek aan en geen gezeur.. dus ik ben er van tussen.. LOVE YA ALLLLLLLLL
Pfffieuw! Dat was tegelijk.... Zat echt aan je te denken zeg. Gelukkig niet zwanger. En dat bedoel ik dan natuurlijk op een goede manier.
Pffff Ichtus gelukkig maar! of toch wel jammer Ben weer terug van het CB, met Sara was alles goed. Ze vonden haar ook erg vlot, ze vroegen of ze al kon zitten, ik toen maar trots gezegd dat ze ook al kon staan lengte:68 cm gewicht 7520 Ze hebben net bij het controleren gezien dat Sara een verkleving heeft bij de ingang van de vagina Dat moet worden geopend,ze zeiden is een kleine ingreep maar vind het maar niks En ik voel me zo stom dat ik dat mij dat dus nooit opgevallen is.
Hier de foto's van m'n huisie. Let niet echt op de rommel. Overal ligt wat, maar had echt geen fut om wat te doen vandaag. Hier sta ik met m'n rug naar de keuken.