leuk botje... ik hou zoo van fotos... ichtus.... pffft ik schrok heel eventjes haha zou het wel leuk vinden hoor... dees ik mis je knuffel
ik druk op verzenden maar ben nog niet klaar MRIJn lang geleden lieverd fijn dat alles goed gaat met jullie.... sizzel voor jou een dikke kus... joma tot 4 oktober! leuk leuk leuk beertje stom dat ze niet even kijkt wat een onzin... hopelijk is het niets .... wie vergeet ik?/ knuffels.. ik moet weer werken en vanavond weer voetballen.... ben trouwens vanmorgen officieel 10 kilo kwijt dus nog 7 te gaan hihi
Ha Dwazemeis, kunnen we niet snel eens daten? Pfieuw, gelukkig Ichtus , je snapt me wel denk ik. Netjes zo Supermummy ennuh, een verkleving? Wat zit er verkleefd en wat gaan ze eraan doen? Niet erg dat je het niet hebt gezien, je gaat dat daar toch niet bestuderen? Leuk huisje zo Boney maar ik zou niet weten hoe je het anders kan zetten. Luuk speelt in de box en ik heb net met lood in mijn schoenen een therapeute gebeld. Het is op aanraden van mijn vk, die is ook erg thuis in het alternatieve. Ik ga hier naartoe http://www.yvonneweltenconsulting.eu/ Maatschappelijk werk ook gebeld en het antwoordapparaat ingesproken dus daar verwacht ik ook nog een belletje van.
he deesje... jaaaa snel daten.. maar wanneer morgen ga ik naar paps... woensdag nick zijn kinder feestje... donder vrijdag werken zaterdag feestje... zondag... brak van de alcohol en maandag werken etc etc etc wellicht een keer op een zondag..... pfft ik wil het wil het wil het
Laten we snel plannen dan anders komt het er niet van. Jullie hier, wij bij jullie of alleen wij met kids ergens, zeg maar.
Boney mooi huis! iets veranderen zou het niet weten, dat laat ik maar aan de anderen over. Vooral je terras/tuin aan het water vind ik prachtig. Dees, Goedzo!De eerste stap is in iedergeval gezet! Verkleving van de ingang van de vagina (?) schijnen veel babies last van te hebben. Ze hebben het geprobeerd met een wattenstaafje en vaseline te openen. Nu word ik opgeroepen door het ziekenhuis,daar zal de kinderarts het nog een keer proberen met een wattenstaafje,als dat niet lukt dan word het onder plaatselijke verdoving opengesneden.
in principe ben ik welke vrijdag en zaterdagavond thuis... want dan voetbal ik ... zondags zou kunnen... ik denk om eerlijk te zijn.. dat ik het prettiger vind bij mij thuis.. ik ren me al rot de hele tijd... dus noem een datum en ik kijk wanneer ik kan...okido
Ik hoor net dat mijn nichtje slecht nieuws heeft gehad. Ze is 20 weken zwanger en het kindje heeft een afwijking aan het hartje die niet met het leven verenigbaar is . Zoals ik het begreep van mijn moeder wil ze de zwangerschap voldragen en zal het kindje bij de bevalling of meteen daarna overlijden. Ik vind het zoooo erg voor haar en haar man. Ik weet wat ze voelen, kben er helemaal van ontdaan
heeej ladies...pfff fik heb me net t pleures schoongemaakt in de woonkamer.. was ook wel nodig.. ben nog nooit zo lang met 1 kamer bezig geweest.. nou ja.. incl. keuken dan he...toen nog boven begonnen, maar heb er de kracht niet voor.. morgen maar hoor.. snachts heb ik mijn ogen dicht dus zie het toch niet.. Ik ga straks als de kids in bed liggen heerlijk in bad liggen.. das voor het eerst sinds de zwangerschap...heb er zin an...heb echt enorm last van mijn rug.. ergens in het midden...ed heeft gekookt dus we gaan zo eten... @dwaas.. heeeej liefie...wat wil je hebben voor die fiets en mogen we voor we beslissen een keertje komen passen? Jur moet wel met de voeten bij de grond kunnen namelijk! @Deesjelief... ik snap je meid... en wij zijn ook blij hoor......KUZZZZZZZZZ @Supermummy...YAK...das niet fijn.. maar dat je het nooit gezien hebt lijkt me logisch.. ik heb bij lisa ook nog nooit een gat gezien om het maar ff plat te zeggen. niet dat het er niet zou zijn, maar ik vind t niet nodig om t gaan bestuderen...daar heb je dan weer het cb voor... @Bones. GE-WEl-DI-GE bank en die rode tafeltjes.. SUPER en dat Ronde raam bij de eethoek uitkijkend over het water... IK BEN VERLIEFD.. RUILEN? Oh we gaan eten.. straks meer....KNUFF
Ben even een stukje terug aan het lezen: Boney, hopelijk is de urine van Tessa goed. Wanneer krijg je de uitslag daarvan? Beertje, belachelijk dat ze niet even naar Damian hebben gekeken! Dees, morgen tandarts. Mmm, is nooit mijn favoriete uitje. Succes! Ichtus, niet zwanger. Toch wel een opluchting zo te lezen Ik herken het wel hoor van een test doen. Ik deed dat ook altijd alleen. Piet wist zelfs nooit dat ik een test had gekocht en belde hem dan altijd op met de verrassing Supermummy, Sara is weer goed gegroeid. Leuk he om te zeggen dat ze al staat Dat had ik met mijn zoontje Kas, die was ook zo snel met alles. Toen ik met hem naar het cb ging was hij 10 en een halve maand en liep daar zo naar binnen. Daar keken ze toen ook er verwonderd En die verkleving, hopelijk is er geen operatie nodig en kan het met een wattenstaafje opgelost worden! Leuk huis Boney, lekker vrolijk ingericht Dees, knap dat je die therapeute hebt gebeld! Ik hoop dat ze wat voor je kan betekenen. Dwazie is er druk deze week zo te zien Dees, wat een nieuws zeg van je nichtje Ik krijg er helemaal kippenvel van.
goedenavond meiden! zo ff terug gelezen.. kijken wat ik onthouden heb! @Dees goed dat je naar therapeut gaat en de stap heb genomen , ben trots op je! ach wat erg voor je nichtje zeg, @Dwazie ja ik heb ook zin in 4 oktober! gezellig zingen whahahaha @Ichtus toch een opluchting voor jullie zo te lezen dat de test negatief was! fijn dan toch! @boney gezellige kleurtjes heb je in huis! @Beertje ook raar dat ze niet naar Damian wilde kijken bij mijn huisarts is zo kleintje belangrijker dan wie dan ook, wel fijn! @Meiske ook al een snotterig meissie bah.. uhm de vergeten mensen dikke knuffel! zo hier naar de action geweest vandaag en daar hadden ze pyamaatjes dus gelijk meegenomen ook in grotere maat, en ook nog slabbetjes en luiergeurzakjes , vliestruitje voor Gwen en ook gelijk voor mijn neefje meegenomen en nog wat dingetjes dus ja had weer 2 tassen vol hihi en nog langs de prenatal nog leuke schoentjes voor Gwen gekocht en toen naar de tandarts en had niks dus was zo weer weg, daarna ff op visite geweest, en ook nog bij een vriendin van me ma die had nog een houtenkinderstoel mocht ik voor 12,50 meenemen dus een koopje voor bij mijn pa thuis, dus hij ook weer blij! en toen boodschappen en naar huis en nu wacht ik op een vriendin die haar haar komt kleuren knippen en haar vriend knippen! morgen mag ik de fietstoel ophalen en monteren ze gelijk oohh vindt ik altijd weer leuke dingen!
Joma, je blijft kopen he voor die kleintjes! Welke schoentjes heb je gekocht bij prenatal? Ik heb daar schattige zilverkleurige met een bloemetje erop gekocht. En knipse vanavond. Handig een extra kinderstoel. Hier staat er ook een bij mijn ouders
hee meiden, net met ilse naar de ha geweest, gister 38,9 en vandaag steeds 39,6-39,8. ook verkouden en hoesten. gister wel wat gegeten, vandaag pas 250 ml op. huisarts zegt uitzieken en als donderdag koorts niet wat gezakt is terukomen. ze heeft bijna hele dag geslapen, arm ding. net ff zetpil gegeven om 18 uur, nu poep ze net 19 uur. heeft dat ding dan al zijn werk gedaan? sorry voor geen hoofdletters ed maar ze hangt op schoot
Arme Ilse, veel beterschap met haar . Ik dacht dat een gewone tablet werkte na een half uur dus een zetpil wel eerder denk ik.