Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie: Ben je wel wezen werken vandaag?
    Arme Ilse... En een zetpil werkt al hoor na een uurtje. Is dan al helemaal opgelost.
    Wil ze ook geen water? Als die kleintjes koorts krijgen gaat uitdrogen harder dan je denkt. Dus hou iig de plasluiers in de gaten. Ik vind donderdag nog ver weg hoor. Anders gewoon lekker naar de hap gaan.

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!
    Mijn eerste dagje als gastouder zit er weer op!
    En ik ben moe!
    Maar het was erg leuk! Lief meisje, kwebbelkous, haha!
    Jongetje is ook lief, lekker rustig. Ideaal kindje!
    Uitgebreid verslag komt morgen! Ik ben moe, ga lekker bankhangen.
    Tot morgen.
    Knuffel
    bye bye

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuk Thirza!Kan me voorstellen dat je kapot bent!
    hangze!

4. supermummy

Beterschap voor Ilse!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, ik ben wezen werken, paul is thuisgebleven, hij kan af en toe wel beetje thuiswerken. morgen blijft hij ook thuis, wo ik

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. ik heb het verhaal van je nichtje ff gmist.. ga ik zo ff teruglezen..

@debie.. jeetje.. vind ik altijd zo'n irritant advies.. paar dagen wachten en kom dan maar terug.. en in die tussentijd dan...? je wil dan zo graag meteen een oplossing/pilletje zodat het overgaat, maar vaak heeft de ha toch gelijk...je zult zien (daar gaan we dan maar van uit) dat het do een stuk beter is...maar desalniettemin en erg vervelend zeg voor Ilse en ook voor jullie.. Beterschap hoor...

@Joma.. zooo oook weer je zak geleegd en weer gevuld.. lekker he.. ga ik volgende maand doen.. dan is de 600 euri kinderbijslag er weer en ga ik wintershoppen voor de kids...

@Thirza.. welcome to my world.. hihihihi....lekker hoor en ik kijk nu al uit naar je verslag...

en nu ff het verhaal van nichie van dees zoeken...

tot zoo.....

7. supermummy

Dees wilde ik nog effe zeggen wat rot voor je nichtje!Wat moeilijk dat ze toch haar zwangerschap voldraagt, maarja ik zou ook niet weten wat ik zou doen. Misschien kan je haar wel een beetje steunen omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    op welke pagina staat t van je nichtje dees.. ben inmiddels 10 pagina's teruggeweest, maar kan het niet vinden of lees erover heen...Ik lees dat er iets met de zwangerschap niet goed is?

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

1 pagina terug Ichtus.

Ik ben er behoorlijk door van slag. Mijn moeder gaat haar binnenkort bellen om te horen wat er nou precies aan de hand is. We hebben het nu via mijn broer gehoord die het van haar moeder had. Ik weet nog niet het fijne ervan. In ieder geval is er iets in de aanleg van het hart niet goed, er was iets mis met het neusje en het had nog meer afwijkingen. Ze zijn gelovig en ik denk dat ook dat ermee te maken heeft dat ze het niet af laat breken. In ieder geval zullen ze vast wel alle opties bespreken met de artsen. Wat duidelijk was is dat er voor het kindje niks te doen is, het komt te overlijden zodra het is geboren.

Supermummy, ik zou haar best willen steunen maar ik weet niet hoe. Ik heb mijn handen al vol aan mezelf.

10. supermummy

Ja ik weet natuurlijk niet hoe goed je contact met je nichtje is. Misschien na de bevalling ofzo, al is het maar om een luisterend oor te bieden. In ieder geval het is verschrikkelijk zoiets.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jemig dees. wat een verhaal zeg.. en qua geloof kan ik er wel iets bijvoorstellen, maar bij "ons" is het idd zo dat een afwijking geen reden is voor afbreken van zwangerschap, maar als er medisch gezien geen enkele kans bestaat op leven dan ligt dat toch weer anders denk ik, maar hoe dan ook denk ik (weet natuurlijk niet hoe ikzelf zou reageren als ik echt in die situatie zat) dat ik het ook zou willen voldragen.. al is het puur om de gruwel van de abortus te weren en ook om het kleine beetje hoop dat je misschien altijd wel houd vast te kunnen houden...maar goed.. tgaat nu niet om mij maar om jou nichie.. tis al erg genoeg.. geloof of niet..afbreken of voldragen.. tis vreselijk... Veel sterkte voor haar en ook voor jezelf.. tzal veel herrinneringen opwekken denk ik...
    Dikke knufffffffff

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Arme Ilse, zo ziekjes :( Als je het toch niet vertrouwt, gewoon weer naar de ha of hap gaan hoor!

13. supermummy

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaa, Sara zet een paar stapjes :D Knap hoor! Zal morgen het filmpje ook aan Sofie laten zien, dan kan ze zien hoe je moet kruipen. Stapjes zetten is nog te hoog gegrepen voor onze dame :D

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje die sara... Nog even en ze loopt echt aan je hand mee. Misschien als je op je knieen voor haar gaat zitten en je houd haar handjes vast dat je zo samen al kan lopen...
    Dit zie ik Tessa voorlopig echt nog niet doen. Alhoewel die staan wel heel cool vind. Haha, ze gaat dan echt helemaal stralen. Ze kan ook al even staan terwijl ik alleen haar handjes vast hou.

Ik zit Gooische vrouwen te kijken. Nu ff pauze gezet. Kwam ff bijlezen, maar dat is niet nodig. Ga ik maar weer verder kijken.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja die heb ik ook gekocht leuk he :) en ik blijven kopen :oops: valt toch wel mee :rolleyes: :)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als ze heb niet mee uitgepoept heeft dat is hij gewoon opgesmolten en werkt ;) en een dikke knuff voor Ilse!!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja joh er is zoveel leuk spul :) oja nou je het zegt hihi volgende maand alweer kinderbijslag :)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    geweldig :) en net zo ondernemend als gwen echt super hoor!! moet ook maar eens meer gaan filmen :rolleyes:

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ssooo echt home Alone hier :rolleyes:

hallo wakker worden!

Deel Deze Pagina