Het is hier op, maar het smaakt naar meer. Niet doen niet doen. Ga snel wat afleiding zoeken, want achter de comp hapt het zo lekker weg
tis wat kindjes he ze weten mama wel bezig te houden. ik moest vanavond even de oudste ophalen van jn dus nam jimmy ook mee. keano meteen met ze loopstoel achter ons aan en begon te huilen zeg toen we weg gingen. gelukkig was papa er om hem te troosten.
ik ook toen ze een dagje weg was en op ging halen en op geven moment doe me jas aan en begon te huilen ze had denk zoiets van nu wil ik wel mee met mamma!
zo en nu ga ikke maar eens wat eten dan me hokkie opzoeken. morgen gaat de wekker weer lekker vroegjes. truste dames
Kreeg net een mailtje van mijn zus. Ze had vandaag een positieve ovulatietest. Heb ze nog een fijne avond gewenst
Ach ja, hoe blij kun je zijn met iets onbenulligs, 1000 berichtjes. Val nog in het niets bij velen van jullie!
Ja, maar ze heeft in mei een miskraam gehad met 12 weken. Het vruchtje was gestopt met groeien met bijna 9 weken, maar dat wist ze pas toen ze weer op controle ging bij de vk. Het is mijn tweelingzus en ik gun het haar zo!
oh tweeling zus leuk!! ja das niet leuk precies hetzelfde als mijn miskraam hoop dat het hun lukt! en dat ze in 2009 een gezond kindje heeft!
ja ook hetzelfde met 11 weken een echo en het vruchtje met 8 weken al gestopt zagen ze en gecureteerd!
ik was na het stoppen van de pil 13 jaar geslikt de 1e maand al gelijk zwanger werd een missed abortion en maandje cyclus afgewacht en volgende maand zwanger , dus ja nog vlot gegaan, maar denk er altijd nog aan!