Kan wel hoor debie. Als ik alleen met de auto weg ga dan gaat het onderstel achterin. (heb m'n hoedenplank er maar uit gehaald.) De bak op de achterbank en de maxi cosi er naast. Ik moet m'n airback nog uitzetten op de passagiers stoel, dan kan de cosi voorin.
yep! maar bij sommige zit ie er vast op! dus neemt het niet meer ruimte in, maar bij andere wandelwagens kun je 'm niet mee inklappen.. das vervelend!
Hier staat dat ze tot ong. 9 maanden in de bak kunnen. Dat lijkt me idd wat lang, maar een half jaar moet toch wel lukken?
Hé heerlijk zeg. Gisteravond had ik het er nog over dat ik ouderwets weer eens wilde chatten hier. Moet alleen nu even wat doen...
ik heb ilse voorin, air bag kan niet uit bij mij, maar rijd alleen in spijk met haar, anders neem ik apul zijn wagen. Heb een quinnyspeedi
Dat gaat Nora echt niet redden hoor.. heb de wandelwagen van maxi-cosi, de maxi dreami... Daar past ze echt niet zo lang in!
Echt wel....de hutkoffers op het dak en je hoort ons wel aankomen met de huilende beebjes....ha ha ha.
grrr... mijn banner loopt gewoon 1 dag achter.. heel irritant.. nou ja.. ik overleef het wel! heb zin om te snaaien.. ga ff snel een appeltje en banaantje pakken.. (gezond he!)
Heel goed Sizzel! Ik heb er trouwens al weer een kilo af. We moeten de lijst trouwens ook even naar voren halen. De afvallijst dan...
Ik ben er weer hoor. Moest opeens nodig naar de wc. Daarna ff boven kijken. Tessa heb ik na de voeding van 9 uur in m'n bed laten liggen. Wilde ff kijken of het allemaal nog goed gind. Ze ligt zoooo schatig te slapen.