Eigenlijk moeten we doorgaan met het spel, want dan trainen we ons geheugen weer een beetje na de zwangerschapsdementie/bevallingsdementie/kraamdementie/algehele dementie/tenalletijdendementie.
Mijn hersens kunnen alleen maar aan het volgende denken: Tessa, poep/plasluiers/volle Boobs Dus mijn geheugen kan wel een oppepper gebruiken
Ooooh, ik word erg flauw nu. Ga snel nog even een boterhammetje eten, dan mannetje ophalen en naar het ziekenhuis. Ben best een beetje zenuwachtig. Ik hoop zo dat ze het ermee eens zijn dat Tess morgen naar huis mag... Vanmiddag kraambezoek, dus ik meld me vanavond weer. Allemaal een fijne dag! Liefs van ons
whahaha.. ja dames, zo werkt het niet! hihi krijg zo bezoek. Mijn ouders belden net of ze even naar hun kleine meisje konden komen kijken! Tuurlijk! ze wordt toch zo een keer wakker , heeft voeding om 08.00 gehad, dus misschien red ze het tot 12.00 uur.. wel leuk voor mijn ouders, want dan is ze dadelijk lekker wakker!
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees: kan alle dagen -Wen26:kan alle dagen -Ichtus: kan alle dagen -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag ) -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken! -Boney: kan alle dagen -Debie: kan alle dagen
Hé, ik hoor geluid van boven. Ga lekker m'n prinsesje wassen, aankleden eten geven. Tot later. Was gezellie... ;-