Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ;) die bedoel ik

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel richting venray is ook te doen hoor moeten eerst maar eens kijken wanneer het word zit namelijk met bouwvak en wil het dan wel even overleggen met mijn mannetje die heeft dan vakantie en zijn de enigste 3 weken op een jaar die we samen hebben ;)

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Datums voor de meeting:

Zaterdag 19 juli
    Zaterdag 26 juli
    Zaterdag 2 augustus
    Zaterdag 9 augustus

Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult.

-Dees: kan alle dagen
    -Wen26:kan alle dagen
    -Ichtus: kan alle dagen
    -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig)
    -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag )
    -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken!
    -Boney: kan alle dagen
    -Debie: kan alle dagen
    - Marijn kan alle dagen

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hebben jullie trouwens gezien dat we nog maar 1 pagina hoeven tegaan en dan hebben we de februari mamas 2007 al ingehaald wat zijn we toch goede kletstantes he :)

Nou ook ik ben er vandoor ga nu echt ff poetsen en wat foto's van bryan uitprinten

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oppermama komt zich melden :)

De meeting is in juli of augustus maar Wen en ik wilden niet zo lang wachten dus wilden we wat eerder een keer samenkomen in Rotterdam (New York) of bij Mr. Shi. Jullie snap nu het? :p

Wij gaan zo naar Tilburg, medicijnen voor Luuk halen en naar Saturn. Hij mag voor het eerst lekker mee in de draagzak, zoooo leuk.

Later meer meiden maar we moeten snel ontbijten, kolven (ikke dan) en dan weg.

Ooh en over de meeting, mannen mogen mee. Naar R'dam of Utrecht (Mr. Shi) is het leuker met alleen de vrouwen en de beebs.

6. 40plusmama

Zover ik het nu kan zien zal de meeting 9 augustus of 26 juli zijn ;)

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen lieve dames,

Sorry voor mijn afwezigheid elke keer... ik heb nu dus ook weinig terug gelezen omdat ik gewoon eerst even wilde melden..

ik ben vreselijk druk...en zie soms door de bomen hetbos niet niet meer..
    We hebben ondertussen allemaal (behalve elise klop af klop af) de griep gehad..manlief is ''geholpen'' daarnaast druk met werken..voetbal vergaderingen visites enz enz.. ik heb ook nog ene huis waar het een en ander in moet gebeuren..

Hopelijk gaat alles goed met jullie mama s en natuulijk de prachtige februari beebs...
    ik mis jullie natuurlijk wel maar kan gewoonweg niet de tijd vinden hier heel erg actief te zijn...hopelijk komt dat weer als bepaalde zaken weer rustig worden..

ik geef jullie allemaal een hele dikke knuf en kusjes voor de beebies...en weet dat ik aan jullie denk

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en wanneer wordt rotterdam dan of utrecht?
    ergens in mei of zo?

dwazie kan me voorstellen, ik vind het al druk en heb maar 1 kind, en voorlopig hoef ik nog niet te werken.

9. 40plusmama

Mei lijkt mij prima. :D

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben er ook weer.
    Lekker gedoucht en ons meisje ligt met een vol buikje schoon in een schoon bedje. Ze ligt wel beetje te mopperen nu, maar die gaat wel slapen denk ik.

Een eerdere meeting in mei of april lijkt mij prima.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maar dan moet daar ook wel van de week of volgende week een datum voor komen. Kan ik die vast vrij vragen om m'n werk. Of we moeten eind april doen, dan hebben de meesten nog verlof

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :-k Hmmmm nu is iedereen weg...
    Ga ik ook maar weer eens overeind.
    Tot later

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    denk dat de eerste rond 20 april weer gaan beginnen of niet? Ik tenminste wel en geloof joma ook, weet niet of voor die tijd nog een optie is en anders idd een zaterdag maar dat moet ik dan wel op tijd weten want ga om de zaterdag werken ;) en zou het toch echt leuk vinden om te komen

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo... 1ste poging tot het teruglezen van 10 pagina's (veel gekletst vanochtend zeg!)

By the way: goedemorgen!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuk, wij hebben gisteren ook een mobiel gekocht... de rainforst blaadjesmobiel van Fisher Price... zou er zelf nog wel onder willen liggen haha

Oh enne... ik kan niets zien op die hyves... als ik inlog zie ik nog geen krabbels of foto's... wat doe ik verkeerd? :(

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Datums voor de meeting:

Zaterdag 19 juli
    Zaterdag 26 juli
    Zaterdag 2 augustus
    Zaterdag 9 augustus

Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult.

-Dees: kan alle dagen
    -Wen26:kan alle dagen
    -Ichtus: kan alle dagen
    -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig)
    -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag )
    -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken!
    -Debie: kan alle dagen
    -Joma wil heel graag ,maar werkt op zaterdag :( dus moet datum afwachten wat het wordt en dan kijken op mijn werk of er dan niemand vakantie heeft! dus voor mij het liefst snel een datum dan kan ik misschien wat regelen ;)

GOEDEMORGEN!!!!!!!! ben gelijk weer ff weg we gaan ff boodschappen doen! tot straks :)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Das inderdaad echt super lief Suus!
    Veel succes vandaag in het ziekenhuis, hoop dat Tess snel mee naar huis mag... knuff

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je moet wel via je eigen hyves naam aanmelden, anders kom je er niet en omdat het onzichtbaar is gezet vandaar ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Wen vraag nog eens bij hyves om uitnodiging? vreemd je staat er niet tussen

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Weet niet of Dees inmiddels al gereageerd heeft, maar Dees ik hadden het er gisteren over dat juli/augustus best nog ver weg is... toen opperde Dees dat we ook eerder al naar Mr Shi konden gaan... en toen opperde ik dat High Tea ook heel leuk is... dus eigenlijk een soort van extra meeting en dan eerder... :D

Deel Deze Pagina