En welke dag wordt de meeting in new york hotel? voor de high tea? toch niet ook op zaterdag werk ik al weer? is zondag een optie daarvoor?
we hadden het er net over een hightea in rotterdam, eind april, begin mei en dan juli/ augustus bij dees
wacht ff... ik doe het zo: ga via de link in pb naar de mama's hyves en log dan in met mijn eigen naam... en dan kan ik nog steeds niets zien... moet ik het anders doen?
Hier nog een meisje wat niet in dr bedje wil slapen vandaag. Ik heb ze in de kinderwagen gelegt en ze ligt wat te mopperen nu. Weet dat ze rustig word van geluiden. Ik dus de tv aan en ben nu aan het luisteren naar de Mattheus Passion... hihi, maar ze is wel stil.
ik ga ff boodschappen doen nu! tot straks! ik hoor wel wanneer we naar Hotel Newyork gaan! en welke datum de ander meeting is!
De Afternoon Tea van Hotel New York is dagelijks te bestellen van 15.00 tot 18.00 uur en kost 16,50. Een Afternoon Tea in Hotel New York wordt geserveerd op een etagère. Deze is per persoon te bestellen maar kan ook prima gedeeld worden. Een Afternoon Tea bestaat uit: Diverse chocolaatjes 1 vruchtentaartje 1 merengue 1 chocolade-jamrolletje 1 korstdeegvlinder 1 kaneelbiscuitje 1 citroen-custardcake 2 scones met jam en clotted cream 1 sandwich zalm & komkommer 1 sandwich kruidenroomkaas 1 sandwich eiersalade & tuinkers 1 sandwich tonijn & avocado 4 kopjes thee naar keuze
High Tea.. ik ga voor doordeweeks.. zondag is voor mij geen optie.. door kerkgebeuren en het orgel en pianospelen van edwin heb ik geen oppas voor andere kids..en ik doe op zondag ook liever niet dat soort dingen.. Tis dus duidelijkd at het een extra meeting is.. LEUK LEUK! ik denk ook dat april dan een goede optie is..In mei is voor mij ook oke.. ik ben dan nog vrij.. in de week na pinksteren geloof ik (wk 20) zijn wij op vakantie, maar we blijven in nederland dus mocht het niet anders lukken dan kan ik alsnog wel! ga ik gewoon vanaf vakantieadres... ben zo benieuwd naar de beebs in het echt!