oke, wat denken jullie van donderdag 10 april hotel new york afternoon tea, 16:50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur? (denk prik ff een datum, is nog ver, hopelijk kan iedereen, anders een lijstje maken met meerdere datums?) Kunnen: Debie Sizzel Ichtus[/quote]
mmm deb ik zou in principe wel kkunne maar week later komt me net iets beter uit heb namelijk die week een verjaardag en communie staan en de vrijdag zou ik mijn mam de haren gaan verven zou dan wel erg drukweekje worden en moet week ervoor naar het ziekenhuis maar als het niet anders kan kom ik gewoon hoor Even andere vraag dat new york hotel ligt toch niet midden in het centrum he?
ik kan de febmama hyves echt niet bijhouden hoor.. ik lees wel vaak, maar kom er gewoon niet aan toe.. vind het hier al lastig bijhouden... ik ga er nu ff iets opzetten.. allemaal lezen hoor!
Ik heb ook echt geen tijd voor de hyves. Ik lees af en toe en kijk foto's maar verder niet. Vind het ook erg moeilijk om al die namen te onthouden. En van sommigen weet ik niet eens wie het zijn.
dat heb ik ook met de hyves, ik ben wel makkelijk met debie en debbie. hihi. ben gewoon niet origineel in namen verzinnen
oke, wat denken jullie van donderdag 10 april hotel new york afternoon tea, 16:50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur? (denk prik ff een datum, is nog ver, hopelijk kan iedereen, anders een lijstje maken met meerdere datums?) Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney
ff snel tussendoor.. ik heb verschillende van jullie een uitnodiging gestuurd voor hyves.. Maar weet niet wie iedereen is... Degene die ik wel wist heb ik uitgenodigd.. (volgens mij...ben hyves nog aan het uitvogelen..hihi)
Ow en trouwens, als we reserveren in hotel NY dan moeten we vragen voor een plaatsje achteraf. Das wel zo fijn voor de BVde dames.
inderdaad meid! slim! Ik neem dan toch een flesje mee met bv.. is makkelijker en Nora moet het toch af en toe een flesje.. dus kan het dan mooi doen!
ja, mijn mannetje is versoten naar de tweede plaats, heb een nieuwe liefde heb van de week voor het eerst de borst gegeven bij de hema, was ff wennen, maar ja anders kom ik nergens meer als ik het niet doe, dus was trots op mezelf
pfff.. ik moet nog naar de winkel. maar Nora slaapt net lekker, en ja.. winkels zijn eerder dicht ivm goede vrijdag... wat een gedoe.. Maar laat madame nu nog maar lekker ff liggen.. ik ga straks wel..