tegenwoordig mag het wel! Hebben zelfs van het cb een schema mee gekregen hoeveel sec op hoeveel watt!
hier zeggen ze van wel... Nou het zal wel! Ik zie nog wel wat ik doe! ik geef bv met een tepelhoedje en vind dat ergens anders ook zo'n gedonder.. en ja.. ik heb nou eenmaal grote borsten, dus voor mij is het dan niet zo makkelijk..
dat hoop ik niet.. dan gaat het vast niet goed komen..hahaha.. mag ik wel om 9u weg smorgens om al mijn verkeersdwalingen weer recht te zetten onderweg..hihihi
bv opwarmen in magnetron kan, maar moet voorzichtig, je moet goed schudden anders warme slokjes ertussen en goede stoffen kunnen dood gaan. maar goed je doet het niet altijd. haha hier bh 85 b pffff mijn schatje poept onder mijn neus en heeft net een schone luier
volgens mij rijd je het makkelijk aan, ben niet goed in de weg uitleggen en zoeken, maar vind rijden in de stad niet erg. hihi
hier 75 E! maar moet zeggen dat ik heel discreet kan voeden. het vaak topje en blouche aan. top omhoog en blouche ervoor
Ben ik weer even voor het minimonkey promoteam Ik heb Julia er net voor het eerst ingelegd (hangt als hangmat in de box) en ben intussen even snel de spulletjes van haar wassen (heb haar om half 2 eindelijk maar eens wakker gemaakt, kleine slaapkop ) opgeruimd. Steeds een een blik in de hangmat geworpen en wat denk je.... Binnen 5 minuten sliep ze. Ik laat haar maar lekker liggen, dit is waarschijnlijk nu waar ze behoefte aan heeft en dan maar geen strenge r&r regeltjes (altijd in eigen bedje slapen ).