@dees dikke knuffel voor jou! laat die tranen maar lekker lopen want dat kan soms zo opluchten ! hier een rommelige nacht gehad. eerst heb ik dylan wakker gemaakt om 00.30uur voor een voeding en schonen luier en om 03.30uur melde hij zich weer voor een voeding en ik heb tot 05.30uur met hem opgezeten dylan wilde maar niet slapen hij is zo stronts verkouden, ik denk dat dit de oorzaak is. uiteindelijk heb ik hem lekker tegen me aangelegt en zo zijn we beide in slaap gevallen, achteraf een beetje dom om met hem naast me in slaap te vallen want ik vind het toch eng en gevaarlijk stel je voor ik trek de deken over zijn hoodje in mijn slaap. maar ik was echt zo moe.... ik had het vanacht ook helemaal gehad met mijn mannetje grrr... meneer is 3 nachten ff wakker geweest sinds de geboorte van dylan, en vanacht maakte ik hem wakker zodat hij ff de fles kon maken. is hij kwaad dat hij moet op staan ik heb sinds de bevalling nog geen een nacht langer dan 4uur achter elkaar kunnen slapen, ik ben ook moe...maar nee hoor meneer vind zijn eigen slaap belangrijker zo, nu heb ik weer ff genoeg geklaagt voor vandaag.
ach meid dikke knuffel , bale dat je zo met dylan op geweest bent vannacht en verkouden als alles dicht zit kan je babyzoutoplossing halen van daro met pompje erbij , want zo is het ook zielig en je mannetje vervelend dat hij er niet uit wil gewoon ff met hem over praten dat hij toch ook moet helpen in de nachten , en zeggen dat als jij er aan onderdoor gaat en instort en niks meer aankan!dat hij dan iedere nacht eruit moet en moet helpen .......enz.............. mischien helpt het gelukkig hier wel iemand die gelijk zijn bed uitsprint is zo lief voor der dan, ook midden in de nacht! knuffellll
@joma, ik heb al met mijn mannetje gepraat maar het dringt helaas niet tot hem door . en hij word ook niet wakker als dylan huilt, al laat je een bom naast hem af dan word hij nog niet wakker. ik heb idd zonet neuspray (zoutoplossing) gehaalt en luuf voor in te smeren. en ik moet zeggen hij ademt nu al iets beter. is zo zielig z'n snotterende baby. trouwens wel lief dat jou mannetje je zo goed helpt.
ik ga hier ook maar eens ff wat opruimen en poesten, want als ik moet wachten totdat mijn mannetje uit zich zelf begint dan wacht ik nog lang. hij zou namelijk al om 13uur begonnen zijn met poetsen ---->>> en er is nog niks gebeurt in de tussen tijd grrr.... mannen
hey hey meiden @ dees , dikke knuff voor jou meid , lekker huilen ! da helpt @ kikkert , he balen dat je mannetje niet wilde op staan , beetje hulp is toch wel welkom he ... @ nieuwe avatar : ze zijn idd erg leuk , ik zal de mijne ook eens doen @ 2 bryans , ja best lachen hoor ... @ suus , fijn dat je heb door geslapen @ luuf : ? waar helpt die tegen dan , hier wel al zoutoplossing in gebruik , maar luuf wat doet dat ? ik hoop dat ik niemand vergeet hier gaat het op zich best lekker, bryan doet t erg goed , hij is overdag heerlijk rustig , savonds is hij wat onrustig , maar das niet erg , gister avond om 23.00 laatste voeding gegeven ,en vanmorgen om 06.00 kwam hij weer, mannetje heeft de voeding toen gedaan , kon dus heerlijk blijven liggen , daarna kwam hij om 9.00 uur , en is toen samen met ons door getutterd tot 12.00 , heb dus heeeeeerlijk uitgeslapen .... doet een mens echt goed verder hier alles rustig , morgen komt cb hier langs ... ben benieuwd, gaa toch eens vragen aangezien bryan als hij flesvoeding krijg niet spuugd , ( of zelde ) en bij bv altijd wel ..... kijken waar t aan kan liggen .... ga nu even gezellie op de koffie bij mam , tot strakkies
@mystery das lekker dat bryan vannacht 7 uurtjes door heeft geslapen hihhihi wat voor wondermiddel heb je gebruikt @kikkert bale dat je mannetje niet wil luisteren!knuffffffffffffff hier slaapt gwen echt nog maar 4,5 uur in de nacht door. En ze krijgt trouwens 120/130cc per keer ! mischien moet ik savonds proberen gewoon meer te geven waardoor ze er mischien langer op ligt
@mystery 7 uur oh wat klinkt dat goed ikas al blij met 5 uurtjes ja leuk he 2 bryans, ik ga de mijne f terug in zijn bedje leggen hij was ff onrustig hoop dat hij lekker doorslaapt kan ik ff poetsen tot later
Even een vraagje hoeveel uur zijn jullie kleintjes wakker op een dag. Ilse is nu al twee dagen zoveel wakker, dacht dat ze zo'n 20 uur sliepen? Of gaat dat zo snel minder worden? Net gewogen en ze woog nu 3360 gram, bij geboorte 2985. Ze is dus lekker gegroeit en de borst zal dus wel goed gaan Geven jullie de borst ook al in het openbaar (als je bv geeft) ? Ga nu nog weg tussen de voedingen door, maar aangezien ik op verzoek geef kan ik er geen klok op zetten.
@mystery luuf is ongeveer hetzelfde als vicks inhalatiezalf maar dan speciaal voor baby's morgen moet ik weer met dylan naar het cb. en dan hoop ik dat hij eindelijk iets is aangekomen. dylan krijgt sinds gisterenavond 100cc in het flesje en ik moet zeggen dit gaat heel goed. achter een dag of 2 ga ik weer verhogen naar 110cc. ik ben er weer vandoor want we gaan eten bij mijn ouders knuffel
zo ben ik weer eventjes.... nou echt wakker maakte ik elise niet ze komt gewoon om de 3 uur ... slapen is slapen.. net weer visite weg komt mijn vader weer binnen soory hoor dames maar ik moet er weer van tussen dus visite ronde nummer 3 en ben ook nog even bij de HA geweest nou ik moet rustig aan doen haha terwijl ik toch echt dacht dat ik dat deed maar mijn baarmoeder is nogsteeds niet weg.. of gezakt weet ik het.. nou ik ga maar weer koffie maken totzooo
Morgen komt er een vrouw van het consultatiebureau hier, en ik wil vragen of ik ook borstvoeding met flesvoeding kan combineren! zie het niet zitten om in het openbaar mijn tieten bloot te maken. En ik wil dan alleen flesvoeding gaan geven als ik echt het openbaar in ga, dus de stad in, dat zal dan hooguit 2 keer per week zijn. Vaker wil ik niet de fles gaan geven. Bij vrienden thuis kan ik altijd wel op een of andere manier privacy krijgen bij het voeden. Kolven kan natuurlijk ook, maar ik heb er laatst 3 kwartier over gedaan om 70 cc eruit te persen... Heb zo'n stomme handkolf, weet niet of het beter gaat met een elektrische maar daar heb ik het geld niet voor over...
doe maar lekker rustig aan meid. ik maak dylan wakker oor de voedingen omdat hij niet aankomt in gwicht
hm blijkbaar denk ik op het verkeerde moment "ff lekker kletsen met de mama's" want er is niemand nou dan kom ik later wel weer even kijken doei doei!
Hey allemaal, zo, ik ben uitgewinkeld. Heerlijk om even in de stad te lopen en nergens aan hoeven te denken. Ik heb weer wat nieuwe kleding en pas weer in maatje 36, nooit verwacht. Helaas viel ik gelijk met mijn neus in de boter bij thuiskomst, want Tess is weer lekker onrustig. Tussen de voedingen van 4 en 8 uur is het elke dag drama. @ Debie, Tess is ook erg veel wakker. Mijn VK zei dat er nou eenmaal kindjes zijn die meer en minder slapen. Tess is gewoon erg alert en nieuwsgierig, ze kan het met weinig slaap goed stellen. @ Kikkert, da's balen dat je mannetje het aan jou over laat. Mijn mannetje neemt me af en toe teveel uit handen. Vind dat soms fijn, maar soms ook niet. Hij is vooral erg actief geworden na mijn ziekenhuisopname. Hij is daar nogal van geschrokken. Maar mijn mannetje wordt ook niet wakker van het gehuil hoor, volgens mij kunnen de meeste mannen daar doorheen slapen. Ik hoor dat erg vaak. Maar hij wordt wel wakker van de por van mij Maar wat zegt hij dat toen je het besprak met hem? @ inbakeren; ziet er idd erg zielig uit. Maar ze vinden het vaak na een tijdje erg fijn en gaan er dan echt klaar voor liggen. Maar dat ze er nu nog probeert uit te wurmen doet een moederhart niet veel goeds.
ben helemaal trots op mezelf! heb aaron als avatar geplaatst, en eigenlijk is het helemaal niet moeilijk Dacht dat het een enorm gedoe was... Heb nu de smaak te pakken dus eens kijken of ik ook foto's in mijn album kan zetten...