Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees: kan alle dagen -Wen26:kan alle dagen -Ichtus: kan alle dagen -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag ) -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken! -Debie: kan alle dagen -Joma wil heel graag ,maar werkt op zaterdag dus moet datum afwachten wat het wordt en dan kijken op mijn werk of er dan niemand vakantie heeft! dus voor mij het liefst snel een datum dan kan ik misschien wat regelen -Kikkert: kan niet de 19e juli.. ze is dan jarig -Boney kan alle dagen -Diaantje: kan alle dagen
oke, wat denken jullie van donderdag 10 april hotel new york afternoon tea, 16:50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur? (denk prik ff een datum, is nog ver, hopelijk kan iedereen, anders een lijstje maken met meerdere datums?) Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma
Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Waar was ik gebleven?
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees: kan alle dagen -Wen26:kan alle dagen -Ichtus: kan alle dagen -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag ) -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken! -Debie: kan alle dagen -Joma wil heel graag ,maar werkt op zaterdag dus moet datum afwachten wat het wordt en dan kijken op mijn werk of er dan niemand vakantie heeft! dus voor mij het liefst snel een datum dan kan ik misschien wat regelen -Kikkert: kan niet de 19e juli.. ze is dan jarig -Boney kan alle dagen -Diaantje: kan alle dagen Mrijn kan alle dagen
oke 26 juli.. ik zal t noteren.. kan ik t ook met mijn werk regelen.. ik werk om het weekend vandaar.. maar dat komt wel goed...! Zo net gegeten en marijn gevoed.. ligt nu op bed maar ik betwijfel of ie ook echt gaat slapen.. maar dat geeft niet.. hij is al zo lang in dromenland geweest.. mag ook wel s wakker zijn he...
edwin komt zo thuis...wil wel vandaag of morgen wat mooie foto's maken met Marijn en mij.. ik sta gewoon nog nergens bij.. (bevalling uitgesloten dan he)
10 april: dat weet ik nog niet. rotterdam is wat ver en moet dan met de trein en dat zal wel niet goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Tenminste met babywagen enzo....
dank jullie voor het warme welkom allemaal! Ik vrees dat ik jullie niet bij kan houden hoor! Ik moest echt ver terugzoeken om te kijken waar ik gebleven was... hihi Actieve internet-mamma's dus Echt zo simpel, maar heb vandaag heerlijk schoenen gekocht (geen kleding, want er moet eerst nog 7 kilo af...!); maar echt zo lekker gevoel om ff wat voor jezelf te doen/ kopen! Aanrader dus!
Finn is al een paar dagen onrustig.. Veel huilen, terwijl hij altijd zoooooo rustig was. En we zijn er net achter gekomen hoe we hem stil kunnen krijgen: of je zet en lamp aan achter papa en houd hem tegen je aan zodat hij de lamp ziet, OF je zet hem schoot richting de tv.... Dan is ie meteen stil! Erg hoor! En ik altijd maar roepen dat je kleine kids niet teveel voor de tv moet zetten...
zo daar ben ik ook weer , eens kijken of ik het nog weet .... @ ichtus , tuurlijk mogen ze wel eens wakker op bed liggen , ook las ik ergens dat je vroeg waar ik woonde , ik woon in veldhoven , vlak bij eindhoven ..... @ dees , idd poep ze @ debora , jemig , je moet wel heel er bloeden dan haha @ 26 juli , ik zal het ook op schrijven ! @ 10 april , voorals nog daar ook geen planning , dus ben ook van de partij @ marywoods , van harte welkom , en ja we gaan heel snel hier @ debora hahaha , ja rare dingen waar ze stil van worden he zo dit eerst ...
Nou mystery m'n kraamverband heb ik niet hoeven te gebruiken na de bevalling, maar nu heb ik ze eigelijk nodig.....
nou heb ik een vraag aan de dames die fles voeding geven .... maken jullie het voor 24 uur klaar ? of per keer ? owja , @ wie ik vergeten ben knuff
@ debora hahaah , jeej mogen ze ook nog uit de kast hier bloed ik inmiddels al een week , en ik ben al 2 weken aan de pil ? iemand enig idee wat hier gebeurd ? haha ik namelijk niet ... heb eerlijk gezegt niet t idee dat het ongesteldheid is .. gelukkig dinsdag naar de gyn , eens kijken of alles in orde is
ik maak per keer omdat op het pak staat dat je bereidde voeding binnen 1 uur moet opdrinken (nou ja de baby dan) en dat je het niet opnieuw mag opwarmen
nou ik lees overal dat je t 1 keer mag opwarmen , ik ga het hier wel proberen om voor 24 uur te maken ... aangezien ik nu niet anders als klonters in de voeding heb , en dit is echt niet fijn ......