nou dames ik ga film kijken lekker met een glas safari jus en een toastje zalm en brie ,........ meiden misschien tot straks en anders slaap lekker en tot morgen !
ik denk dat ik 10 april midden in een verhuizing zit, dus lijkt me niet handig om dan helemaal naar Rotterdam te gaan, hoewel het me super lijkt!
doeg Mystery.. Ik ga ook even weg..kom straks misschien nog wel even... We moeten zo ook nog onze spullen pakken...we gaan morgen logeren...
Ben nu trouwens bij m'n schoonouders en die hebben draadloos internet dus zit nu lekker ongezellig met de laptop op schoot! haha verval meteen in m'n oude verslaving! Erg hoor!
idd ze zal het wel druk hebben met d'r meissies! Lijkt me toch anders als je ook een peuter/kleuter hebt rondlopen
ik ook maar maar sinds het kantoor weg is thuis hebben we geen draadloos internet meer, dus gaat niet meer
Doei doei, dan ga ik ook maar. Ga Tessa als ze wakker is maar lekker badderen. Ze is inmiddels in een diepe slaap...
Als je BV geeft kan het toch heel lang duren voor je ongi word? En dan nog een vraag die ik al lang wil stellen: Als ik net gevoed heben m'n borsten zijn echt leeg en Tessa is klaar met drinken dan na zo'n 10 min. krijg ik soort steken in m'n borst. Duurt maar even, maar is best een rot gevoel. Zou dat er mee te maken hebben dat ze zich weer vullen? Hebben meerdere van jullie dit?
hier ook de minimonkey van de week binnen gekregen maar ik kan ook geen houding vinden hoe ze er nou goed in ligt heb het idee dat ze dubbelgevouwen ligt zegmaar , hoe kan dat en Gwen vindt dat niet fijn dan logisch want ze ligt dan ook geknikt met der hoofdje, denk niet dat het zo de bedoeling is en als hangmat net geprobeerd baar dan hetzelfde verhaal en die band zit dan boven haar en zit weinig ruimte tussen ... dus kijkt gelijk naar die band zegmaar nou leuk om te zien voor der........... uhm das mijn verhaal wat doe ik fout?
hallo hallo hier weer een hele dag kraamvisite achter de rug... vanmiddag de buren en vanavond alle collega's van Vincent... super gezellig, maar erg vermoeiend. Merk het ook aan Fenne, ze wilde helemaal niet slapen, dus dr maar op de arm genomen in een huis vol collega's... toen ik haar weer in bedje wilde leggen merkte ik echt dat ze te veel indrukken had opgedaan, arme meid kon de slaap gewoon niet vatten en werd er jengelig van... Nu heb ik haar in de lodger bij me... werkt echt ideaal zo'n draagzak... succes gegarandeerd! Ik weet niet helemaal of ik 10 april ga redden... is voor mij 6 wk na de keizersnede en weet niet of ik al zo'n eind wil rijden met Fenne (Rotterdam is toch bijna 2 uur)... ik ben er wel met de meeting bij Dees in juli als alles goed blijft gaan... Ik ga nu eens even de mama hyve checken, kijken of ie het al doet!