jaaaaaaaaaa... ik kan op de hyves, eindelijk! echt leuk om jullie allemaal te zien zeg! ook leuk dat jullie me hebben toegevoegd Debora & Sizzel! Sizzel, jij ziet er gewoon heel anders uit dan ik dacht... super om foto's te zien, ook van jullie man/vriend...
Goeieavond dames! Jullie hebben een hoop gekletst zeg! Jeetje! Ik ga ff terug lezen en dan ff kijken of er zo nog iemand is om mee te kletsen
heej hoi.. @Mystery.. die bloedingen kunnen doorbraakbloedingen zijn.. zo heet dat als je net weer met de pil bent begonnen.. neemt af na een paar maanden, maar kan ook zijn dat je het maar 1 keer hebt.. heel irritant.. je kunt ook een andere pil aanvragen..gewoon ff in de gaten houden.. tis niet erg maar wel irri.. voeding.. toen ik het (bij vorige kids) nog per 24 u klaar maakte had ik ook veel klonters.. nu doe ik het per fles gewoon met warm water uit de kraan.. kon geen kwaad.. gewoon ff de kraan laten lopen.. kon het ook in de magnetron opwarmen, maar dan eerst koud water opwarmen en dan de voeding in de fles doen..maar ik doe het dus met gewoon met warmwater. af en toe wel een klontje, maar das niet erg... @iedereen.. straks bij de meeting en 10 april iedereen de minimonkey meenemen.. das pas een leuk gezciht.. hihihihi @wen.. pff wat een drukke dag zeg.. logisch dat fenne wat onrustig wordt daarvan.. maar heerlijk in de lodger.. lekker hoor.. gaat verder alles goed? @boney... die steken.. die heb ik ook gehad. vroeg me ook wel s af wt het was, maar volgens mij het toeschietreflex... aanmaak van nieuwe productie... maar dat weet ik niet zeker hoor.. @marywoods.. iets voor jezelf kopen.. heb ik vanmiddag ook gedaan.. trui,blouse, broek, maar die broek was toch echt te klein (niet gepast..domdomdom...) ga ik morgen wel ruilen.. ueh... verder weet ik t ff niet... Ik ga ook nog ff de hyves op.. en zo naar bed.. WELTERUSTEN allemaal...
vandaag trouwens mini K-swiss gekregen voor Fenne... echt te gek zeg! doe je die eigenlijk aan met sokjes of blote voetjes?
thanks Debie... daar had ik nog helemaal niet over nagedacht... was meer benieuwd hoe zoiets gedragen hoort te worden... hihi
ga maar eens slapen, weltrusten, de wekker (ilse) zal wel weer rond 4/5 uur komen, ze heeft nl om kwart voor 9 voeding gehad. tot morgen
@mystery ik maak de voeding per 24 uur maar dat mag je niet met garde doen omdat je er dan lucht inklopt maar ik kreeg als tip eerst 100cc gekookt wateer erin doen ewn dan met vork goed roeren zodat klonten wegzijn en dan rest van t water sucses ermee
Rotterdam zou echt perfect zijn! Dat is voor mij super goed te doen met het openbaar vervoer! En voor mij maakt zaterdag of zondag niet uit!