Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb van mezelf al redelijke (.) (.) en ik heb nog geen blouse kunnen vinden die mooi dicht gaat bij mij. T zit altijd te strak!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha nee joh! Ariel is omdat ik de kleine zeemeermin helemaal leuk vind :) ik heet Tamar ;) en nee dr mist geen A op het eind :p

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ik wil trouwens mee naar Rotterdam! Zie alleen die lijst zo snel niet!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik ga Rosalie ff verschonen en voeden en dan ga ik denk ik maar ff slapen
    Kom morgen wel weer kijken!
    Trusten!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik snap niet wat nou het voordeel is van voeding voor 24 uur klaarmaken :oops: ik heb binnen 10 seconden een flesje klaargemaakt dus voor het makkelijke en de tijd hoeft je het niet te doen:rolleyes: en ja na het mengen is daarna opwarmen niet echt goed hoor ;)

waarom doen jullie dat als ik vragen mag? :oops:

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    weltrusten! tot morgen!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

sjonge....zijn jullie allemaal aan het uitslapen ofzo...ha ha ha.

Gisteren een gesprek met de KA gehad en zij wilde graag Tess nog een paar dagen langer observeren. Maar puur observeren en ze doen dan niets aan onderzoeken. Ze vinden haar opvallend maar kunnen niet de vinger erop leggen op welk gebied ze moeten zoeken.
    Nou, we hebben het er gisteravond over gehad en wij willen haar gewoon weer thuis hebben. Dus zal zometeen doorgeven dat we haar morgenvroeg toch echt meenemen.
    Gisterenmiddag bezoek gehad en het was wel even een welkome afleiding!

Ik ga ook zo snel mogelijk als Tess thuis is de draagdoek uittesten. Wie weet vind ze het wel lekker.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

meid ik snap je heel goed,geef je groot gelijk dan heb je morgen je meissie weer thuis, dikke knuffel ;) ja wie weet vindt ze de draagdoek heerlijk :)

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Joma: ik zie mijn zusje tussen jouw Hyvesvrienden staan... Hoe zit dat?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen!
    hier heeft gwen tot 6 uur vanmorgen geslapen :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb ff lopen zoeken uhm is dat Els? ik heb gister wat mensen aangklikt hihi ook jou zus schijnbaar :oops: niet de bedoeling ik ken haar niet :rolleyes: maar zie dat ze geacepteerd heeft ook nog , heb haar al geblokt.maar stom joh hoe ik daar nou gekomen ben,zat gisteravond met hyves te rommelen en dat ging niet echt goed sloeg iedere keer vast en kwam ergens anders uit , kotom het was een zooitje :)

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb even een vraagje aan diegenen die BV geven op verzoek... Wanneer laten jullie je beeb drinken? Ik heb het idee dat ik Julia veel te snel aanleg en haar zo amper de kans geef om echt honger te krijgen... Zodra ik Juul hoor smakken heb ik de neiging (lees: de onstilbare behoefte) om haar te voeden, ik wacht dus niet tot ze echt gaat piepen, laat staan tot ze gaat huilen. Het gevolg is dat ze vooral in de avond en nacht maar 15 minuttjes drinkt en dan weer in slaap sukkelt.

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Haha, het is wel handig om de naam even te noemen ja... Het is Charlotte...

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke thanx dan weet ik dat hihihi :) die andere kon ik dus ook niet :oops: ik heb al weggehaald hihihi

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn ik zou zelf wachten tot Juul komt voor de voeding en echt erom vraagt en zeurt dat schijnt toch het beste te zijn ;) maar ik geef geen borstvoeding dus weet niet of dat anders is met zulke dingen...... ben benieuwd hoe de andere meiden het doen.

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb echt moeite om het hier bij te houden. Ik lees wel bijna alles, maar zodra ik bijna bijgelezen ben of ik ervoor ga zitten om te reageren, begint Norah mijn aandacht te vragen of Kaylee wordt wakker. Dus vandaar dat ik een tijdje niet geweest ben.

Kaylee heeft nog steeds erg veel last van krampjes, de Sab Simplex lijkt niet te helpen. Ik ga het dus ook niet weer kopen. Ik geef haar nu ABC dophilus, dat had ik nog staan van Norah. En misschien ook maar eens Cinababy proberen. Ook heeft ze erg veel last van voeding die omhoog komt, die slikt ze dan wel weer door, maar daardoor slaapt ze 's nachts niet. Als ze overdag lekker slaapt, dan slaapt ze zo uren achter elkaar. Vooral onder etenstijd, dus dat is wel lekker handig! Ze groeit prima, afgelopen woensdag was ze al 4116 gram. Oh en ze ligt het liefst op haar buik te slapen. Dat doeik 's nachts niet (dan ligt ze toch vaak bij mij in bed :rolleyes: ), maar overdag wel in de box.

Op mijn hyves heb ik trouwens een paar nieuwe foto's staan. Misschien dat ik er dit weekend nog aan toe kom om er hier ook wat in het album te zetten.

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Knuffel voor jullie. Moeilijk hoor om je meisje zo lang te moeten missen. :(

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik geef BV op verzoek. Bij Norah heb ik de fout gemaakt om haar zuigbehoefte vaak te verwarren met honger, en daardoor werden haar krmapjes en buikklachten altijd veel erger. Ik liet haar soms elk uur drinken! Nu,bij Kaylee, laat ik er minstens 2 uur tussen zitten. Als ze wakker is en ze komt eerder dan is het toch vaak zuigbehoefte, of ze heeft last van haar buik of zo. Ze trekt dan vaak rare bekken, heeft van die lach reflexen en ze steekt haar tong dan vaak uit. Als ze honger heeft dan gaat ze heel actief en met veel geluid op zoek naar mijn borsten. Of ze begint keihard te huilen. Meestal is dat als ze net wakker wordt van een slaapje.

Overdag laat ze er meestal 3-4 uur tussen, 's avonds komt ze wat vaker en 's nachts zit er meestal 4 uur tussen. En ze heeft toch ook al een soort ritme te pakken. Meestal iets van 7 uur - 10.30 uur - 14 uur - 17.30 uur - 20.30 uur -22.30 uur - 3 uur. Dit is iets heel nieuws voor mij, want ik voed echt op verzoek, en bij Norah had ik nooit een ritme, maar Kaylee is echt heel anders. :D

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh ja, over de meetings. Ik zou het erg gezellig vinden om te komen, maar ik ga het niet redden om zo ver te rijden. Norah zal toch mee moeten, en die is vreselijk irritant als ze langer dan drie kwartier in de auto moet zitten. En daar wordt ik dan weer super geirriteerd door, en dat is dan niet zo bevordelijk voor mijn rijstijl. :(

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

@ Suus, ik hoop dat Tess heeeeel snel weer mee naar huis mag. Tis niks hoor, je kindje niet bij je...

Mamanorah/Kaylee ( je moet je naam veranderen... ;) ) Leuk je hier weer te zien. Ik vroeg me gisteren net af waar je was.

Mrijn: Ik geef ook op vraag BV en dat is de ene keer om de 2 uur en dan om de 5 uur. Als ze wakker is pak ik haar op en kijk wat ze doet. Als het nog maar 2 uur is geleden dat ze heeft gedronken dan leg ik haar echt niet gelijk aan tenzij ze gelijk gaat zoeken en mopperen.
    Als het 4 uur is geleden dan leg ik haar gelijk aan. Ligt dus een beetje aan de tijd die er tussen zit.
    (volgens mij beetje vaag dit, maar ik hoop dat je het berijpt).

Deel Deze Pagina