@joma ik heb in het begin per 24 uur klaar gemaakt omdat het me zo geleerd was, was trouwens ook wel makelijk en je mag het wel opwarmen hoor maar nu doe ik ook per flesje maar dat komt meer omdat ik 2 voedingen door elkaar heb gewone en hongerige babys
goedemorgen allemaal, Mrijn, ik geef ook BV op verzoek... het komt zelden voor dat Fenne huilt voor ik haar aanleg. Ik heb ook begrepen dat als ze beginnen te huilen je eigenlijk te laat bent. Het is beter om op de hongersignalen in te gaan. Wanneer Fenne ligt te slapen, dan begint ze eerst een tijdje te kreunen en rommelen in bedje voor ze wakker wordt... dit kreunen gaat over in zuigbewegingen maken met mondje en smakgeluidjes... dit is voor mij het teken dat ze wakker gaat worden en wil drinken. Ik zorg er voor dat ik haar oppak en aanleg voor ze begint te huilen. Wanneer ze wakker is en bijvoorbeeld niet wil slapen dan kijk ik ook goed naar de signalen of het misschien honger is. Wanneer ik haar dan vasthoud en met gezichtje naar mijn borst draai dan is het meteen duidelijk, ze gaat dan happen. Dit doet ze trouwens ook al Vincent haar naar zijn borst draait. Fenne drinkt trouwens de ene keer om de 2 uur en de andere keer om de 5 uur... Ik vergis me ook wel eens... dan leg ik haar aan en pakt ze wel de tepel... als ze dan geen honger heeft dan ligt ze een beetje te sabbelen en kijkt me aan met een blik van: joh mam, hartstikke gezellig dit, maar ik heb geen honger! Fenne drinkt trouwens ook niet langer dan 15 minuutjes hoor... de tijd schijnt er ook niets mee te maken te hebben... het ene kindje drinkt langzaam en moet veel moeite doen om de melk er uit te zuigen... bij mij komen er gewoon straaltjes uit als ze loslaat en ze verslikt zich ook regelmatig omdat ze zo gulzig is... Lang verhaal... maar ik denk, lekker doen wat voor jou en Juul goed voelt...
Ik ga straks voor het eerst alleen op pad. Ik heb ze net eten gegeven en ga even alleen naar dorp. Paar boodschapjes halen. Heerlijk even alleen er uit. Fijne dag allemaal. tot later
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery
Goeiemorgen meiden. Misschien handig om toch zeker om de 2 pagina's de lijstjes even boven te halen anders is het zo ver zoeken Hier een goede nacht gehad. Het lijkt wel of de Losec aan begint te slaan. Dat zou mooi zijn want dan hoeft hij maandag niet te worden opgenomen. Om 11 uur kreeg hij de laatste voeding en daarna om 7 uur weer, keurig dus. Even een vraag aan de mama's, wat doet jullie kleintje de hele dag? Ik hoor jullie over spelen enzo maar Luuk heeft daar niet echt geduld voor. -'s Morgens wakker worden, eten, even knuffelen en weer slapen in de wieg. - Wakker worden, badje, aankleden, flesje, knuffelen, slapen in de wieg - Wakker worden, flesje, mee naar beneden en in de wipper/box, even spelen, soms slapen/soms huilen (bij huilen leg ik hem in de wagen) Zo gaat het dus de hele dag zo'n beetje. Na de voeding van 8 uur 's avonds leg ik hem weer boven en dan begint zijn huiluurtje meestal. Pas na de voeding van 11 uur/12 uur gaat hij weer slapen. Nu even teruglezen enzo.
Ja, grappig he? Toen jij die volle maan nacht ging bevallen, kon ik me nog helemaal niet voorstellen dat hij bij mij ook snel zou gebeuren & de volgende dag begonnen de weeen!
goedemorgen meiden ..... ik heb ook zeker moeite om alles bij te houden sorry daar voor , bryan is vandaag weer gigantisch onrustig , net al gisteren , de voedingen lopen behoorlijk door de war , hij lijk honger te houden , hij is nu net een uurtje stil geweest ( na de fles ) en nu huilt hij weer ... pfff , ik weet niet wat er aan de hand is hoor , maar ik heb alles geprobeerd @ mamanorah , jammer dat je niet mee kan naar de meeting @ boney , veel plezier meid , geniet er van ! @ wen , gefeliciteerd meid ,met fenne @ vivian , volgens mij was jou antwoord voor mij bedoeld ? of ik vergis me , kan ook @ suus , sterke meis @ wie ik vergeet knuff @ dees , dag indeling hier .... wakker worden , fles , tussen pap en mam in liggen , en spelen/knuffelen ,wassen, slapen in de box .... wakker worden fles, terug in de box , brabbeld daar de middag door tot volgende fles fles , knuffelen , in de box slapen wakker worden , badje , fles , naar bed ..... ongeveer de planning hier
hey wa is het stil hier zeg , bah vraagie , weet iemand tot welke leeftijd de kleur van de oogjes kan veranderen ?
Goede middag.. zoo heb ff snel teruggelezen, maar kan t ff niet onthouden.. ben druk met huishouden.. boven is alles gedaan.. marijn wilde niet slapen vanmorgen (was niet vervelend, maar houd me dan wel bezig) uds maar ff gewandeld.. Nu beneden nog.. ga ik zo doen.. hier bij de speeltuin is vanmiddag voor de kids een paasfestijn dus daar gaan we ook nog naar toe.. denk ik.. ff voor Dees: Hier ook geen speeltijd hoor.. tenminste niet Marijn alleen ofzo..maar hij is wellicht ook nog wat te klein daarvoor.. ik tut wel met m, maar krijg nog niet veel reactie...af en toe een kleine smile..hij is eigenlijk alleen rondom de voeding beneden en de rest is ie boven in bed of in de wagen als we gaan wandelen.. verder is het vooral eten slapen poepen eten slapen poepen BAD eten slapen poepen... ik ga snel weer verder.. misschien nog tot later en anders tot vanavond.. wel een beetje rustig hier he.... KNUFF
Ik heb hem overdag ook boven liggen tot een uurtje of 2, dan komt hij naar beneden en gaan we vaak wandelen. Het beste slaapt hij boven in zijn bedje. Is hij overdag beneden in de box of de wipper dan slaapt hij wel even maar vaak maar een uurtje en gaat dan liggen huilen. Hij kan beneden gewoon bijna niet slapen. In de wagen trouwens vaak wel maar dan wel na een wandeling. Hoe vijlen jullie de nageltjes? Luuk wordt absoluut pissig als ik zijn handjes vasthou en vijlen is niet te doen. Hij krabt zichzelf wel en zijn nagels zijn echt te lang. Vandaag maar eens in de maxicosi proberen. Daar zit hij meestal wat rustiger in.
Ik heb ook terug gelezen maar onthou het ook niet. Komt omdat ik tussen het lezen door ook met andere dingen bezig ben. Ik moet zo nog stoffen, opruimen en dweilen. Olaf wappert de stofzuiger er zo even door.
Ben er weer. Het was heerlijk om er ff uit ze zijn. Hoe blij kan je zijn dat je ff naar de primera, de drogist en de kaasboer gaat? Toen ik thuis kwam had papa Tessa in dr bedje gelegd en ze sliep heerlijk. Dees. Ik heb al 4x Tessa dr nageltjes gedaan. Ze groeien enorm. Ze is ook al geboren met erg lange nagels. Ik doe het hier na een voeding als ze nog bij me ligt en bijna slaapt. Ik gebruik een kartonnen vijltje. Schijnt dat die metalen weer te ruw zijn. Bijten mag ook, maar dat durf ik dan weer niet. Hier ook niet echt spelen hoor. Ligt en een beetje aan hoe wakker ze is en of ze veel huilt die dag. Ongeveer: uurtje of 7/8 drinken en weer slapen. ong 10u: wakker worden, wassen drinken en terug in de wieg Ong. 14u drinken en mee naar benenden. Daarna gaat ze in de kinderwagen of lekker bij mij. ong. 18u (altijd als mama gaat eten...) drinken met papa kroelen en boven in de wieg in het donker. 22u of iets eerder badderen om de dag, drinken en slapen en dan meestal 's nachts nog een voeding. De tijden kloppen niet helemaal aangezien ik op vraag BV geef. Maar dit is ongeveer...
Ow wat fijn suus... Wat zul je blij zijn. Wat gaat er nu verder gebeuren? Blijft ze polikl. onder behandeling? Echt fijn voor je. Ga lekker van elkaar genieten.
Hier net zo wat slapen betreft.... Nageltjes vijl ik eigenlijk nooit.. heb ik ook geleerd dat niet te doen. ze knappen zeg maar vanzelf los.. maar dt zal bij ieder kind wel verschillend zijn.. tis hier ook niet nodig trouwens hoor...maar als ie zichzelf zou krabben zou ik het ook doen.. hoe? geen idee..
HOERAAAAAAAA \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Waarschijnlijk oud nieuws hoor, maar euh.. zit nog steeds braaf elke dag de kraamafdeling te kijken en euh.. zijn dat nu De dr worst en De dokter Pot.. die daar steeds in voor komen? en verpl.kundige Jan! zou er bijna voor kiezen om in dat zh te bevallen... LEUK HOOR!1