Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zooo ik ben klaar.. moet alleen nog wassen en het dooppakje van Marijn strijken.. en onze eigen kleren natuurlijk.. dan ben ik klaar...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is dat er op Ichtus? ZH in Spijkenisse? Dat klop hoor. Dr pot en worst. Ik had worst en broeder jan bij m'n bevalling?
    Is dat 1malig of een hele serie daar opgenomen?
    Broeder jan was echt een schatje...
    Dr worst had slager moeten worden... (al was hij wel heel aardig)

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    OOOOOH, wij genieten zeker! En ik wacht nog even met de draagzak, aangezien we zo min mogelijk moeten prikkelen. En de onderneming van het ZH naar hier waren weer even voldoende prikkels.

Ze blijft idd poliklinisch bij de fysio onder behandeling. Er zijn nog wel heel wat behandelingen nodig, want ze heeft erg veel last van haar nekje.

Hier dus ook nauwelijks speeltijd i.v.m. de prikkels.
    Uit bed, verschonen, flesje even lekker kroelen en weer naar bed. Om de dag in bad en afhankelijk van haar onrust het tijdstip van badderen.
    Wel begint Tess te kletsen en dat stimuleren we wel als ze dat aangeeft. Zoooooooooo schattig!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

De sticker met "Luuk rijdt mee" zit achterop de auto :whistle:

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Heerlijk joh, dat ze wer thuis is. Is het huilen nu ook weer meteen begonnen? Ik hoop zó voor jullie van niet!
    Was jij nou ook met Tess naar de osteo geweest? Ja toch en volgens hem/haar was er toch niets aan de hand? Vreemd verhaal...

Ons ritme is erg saai op het moment... Gisteravond en vandaag was het als volgt:

20.30 Borst op bed en boven in de wieg
    23.00 Borst op bed en meteen in de wieg
    2.00 Borst op bed en meteen in de wieg
    7.00u borst op bed (ingebakerd en al) en meteen de wieg weer in.
    10.30 wakker worden en de borst op bed. Daarna naar beneden en in bad. Inbakeren en beneden in haar eigen ledikantje in haar eigen kamertje.
    13.00 helaas al weer wakker, ze slaapt maar een klein uurtje per keer overdag. Borst beneden (veel onrust) en lekker knuffelen of even in de box. Bij het eerste gaapje (14.00) weer inpakken en in het eigen ledikantje.
    Hopelijk 15.30 wakker en borst. Dan 18.00 boven de borst op bed en in de wieg?

Ze slaapt nu heel snel en haast zonder te morren, maar wordt overdag bij het minste of geringste weer wakker. Misschien dat ik haar overdag ook boven moet leggen, maar ik zou zo graag zien dat ze alvast wat went aan haar eiegen bedje en haar eigen kamertje... Misschien is dat een stap te ver/te snel.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik moest idd ook denken aan de verhalen hier over broeder Jan, maar datis dus dezelfde? Wat grappig!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, ze begint nu weer te huilen. Ze heeft een uurtje geslapen. Maar in het ZH huilde ze ook wel, maar een stuk minder.
    Maar dit is ook een erg drukke dag voor haar. Constant mensen vanmorgen in haar kamer, de reis naar huis en dus weer in een andere omgeving.
    Mrijn, als ze boven wel goed slaapt....nou, dan wist ik het wel. Lekker boven leggen dan, dat wennen aan haar eigen bedje kan nog lang genoeg.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mystery dat antwoord was inderdaad voor jou bedoeld :)
    @Dees hier word ook nog niet echt gespeeld hoor meestal eten, slapen badje, eten slapen en tussendoor een schone luier haha alleen tussen 8 en 11 is het hier altijd of huilen of heel wakker zijn maar alles behalve rustig haha maar na de laatste fles gaat hij wel lekker slapen tot uurtje of 6 dus ik ben tevreden :)
    @Suus super dat je kleine meid weer lekker thuis is ga maar lekker genieten van haar meid.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa ligt voor het eerst in de box. Zo schattig. Op haar buik. (ook voor het eerst). Was het steeds al eerder van plan, maar de box lag hier nog vol met rommel en kado's. Moest dat nog steeds es leeg ruimen. Nu dus gedaan en het is zoooo'n schattig gezicht....
    Weet iemand hoe dat zit als ze op haar buikje liggen? Hoe groot is de kans dat ze zeg maar op haar gezichtje gaat liggen? Ik hou ze continu in de gaten. Ben bang dat ze dr hoofdje draaid.
    Ik lag altijd als baby op m'n buik en ze lijkt het ook fijn te vinden.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bonye mij werd op het cb gezegd dat ik bryan paar keer per dag op de buik mocht leggen maar niet te lang omdat dat schijnbaar nog te vermoeiend is maar denk dat het toch geen kwaad kan als je tessa goed in gaten houd en als ze moe word gewoon op rugje legt.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kan best begrijpen dat als ze wakker zijn dat ze moe worden. Ze hebben ook nog zo'n mega groot hoofd in vergelijking tot de rest dus dat is hartstikke zwaar om het omhoog te houden. Maar als ze slaapt worden ze daar toch niet moe van?
    Hier zei het CB ook dat ze af en toe op haar buik mocht om de nekspieren te oefenen.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zou zeggen als ze lekker slaapt laat haar gewoon liggen en ga af en toe kijken lijkt me niet dat ze zo snel in haar slaap haar hoofdje omdraait

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vroeger lagen alle beebjes op de buik te slapen en dat ging ook goed. De rug is alleen net iets veiliger. Kan Tessa zelf haar hoofdje al draaien? Je kunt het goed in de gaten houden en kijken of je het kunt vertrouwen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik weet niet of ze kan draaien. Ze kan hem wel een stuk optillen. Ik zal het es in de gaten houden.

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. anders dan je dacht.. nou ja.. op de foto heb ik gestylde haren, normaal krullen.. en heb ik mijn bril niet op.. (maar die heb ik ook niet altijd op!) zal er zo een andere foto opzetten ok? hihi

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo lieve meiden

dwaas meld zich weer even
    ik ga nu even bij lezen... en hopelijk reageer ik straks nog even als er niets tussen komt

liefs

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meeting 26 juli... ik ben er bij

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meeting 10 april helaas... dat gaat mij niet lukken

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mamahyves ik dacht ook dat ik was toegevoegd maar kan het nu niet meer vinden raaaaar

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    JIPPIE!
    Nu weer lekker gaan genieten van je kleine meid! heerlijk dat Tess weer thuis is! Wat zei de KA?
    En heb je je draagdoek al geprobeerd?

Deel Deze Pagina