en speeluurtje.. nee sorry.. heeft nora ook nog niet.. het is wakker worden, knuffelen, eten en in bed en dan begint het weer van voor af aan! Overdag is Nora wel vaak wakker en soms ligt ze in de box.. ligt aan haar humeur, ze vind het niet altijd even leuk! Merk ik dat ze teveel prikkels heeft gehad dan gaat ze gewoon haar bedje in.
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery
zo ben ik ook weer @ suus jeeeeeeeeeeeeeeeej ze is thuis , geweldig nieuws meid ! @ dwaas , heey meid fijn je weer te zien hier , balen dat je niet kant joh ! @ buik liggen , hier ligt bryan af en toe ook op zijn buik , ik merk wel aan hem als het te zwaar word , of hij het niet leuk meer vind hier terug van de boodschappen , nu lekker relaxen , doe niks meer vandaag
mrijn; Ik geef bv op verzoek, ze krijgt bijna altijd 1 borst en is met 10-15 minuten klaar. Meestal komt ze om de drie uur, maar ook vaak om de 2 (vooral eind van de dag/avond) Geef haar ook als ze gaat smakken. Ik kom op de 7-9 voedingen per 24 uur. Spelen: niet echt spelen, ik zet mezelf voor gek en zij lacht en kijkt me aan Ook kijkt ze graag naar haar mobiel. Nageltjes: heel gemeen, vijl ze als ze slaapt, dan is ze ontspannen en ze word er niet wakker van suus; heerlijk dat je meisje weer thuis is, lekker genieten. Boney; hier ligt ze heel veel op haar buik, kan ook haar hoofdje draaien, ben wel altijd in de kamer dan, maar heb er best vertrouwen in. (op jaarbasis schijnen en 26 kinderen aan te overlijden) Nou, ben weer bij maar heb weinig te melden, tot later
neej niet bij jou vriendenlijst en zo ... je kunt er wel gewoon op komen ik heb een snelkoppeling op mijn buroblad staan , is makkelijker
je zet de site in je favorieten , dan maak je je scherm klein , en sleep je hem van uit je favorieten je buroblad op ..... of je gaat op de naam staan ( in je favorieten dan ) en klikt rechts , snelkoppeling maken
ik neem aan dat het gaat over het buikslapen , ik snap jou reactie boney , maar die van de dames die zeggen gewoon doen ook , hoeveel mensen gaan er niet dood aan een auto ongeluk ? ... daardoor zou je het toch ook niet laten ? lijkt me ? maar misschien heb jij een andere mening , mag natuurlijk ,.... maar als je kind beter slaapt op zijn buik , tja ... wat is wijsheid he
Nou ik maak me daar niet zo druk om. Ik ben er zelf bij en laat ze geen sec. alleen. Maar die 26 kan ik bijna niet geloven...