elk kind is er 1 teveel natuurlijk ,...... maar ik snap t hier laat ik bryan ook niet alleen als hij op zijn buik ligt
Ik vond 26 ook al erg veel. En wiegendood komt niet alleen door buikslapen. Maar hoe dan ook kun je beter je kleintje goed in de gaten houden.....
Zeker naar onderwerp. Even wat gezelligs. Euhhhh Wij zitten aan de koffie met beschuit met muisjes. (dat blijft lekker...) Kan even niks gezelligers bedenken. Het gaat natuurlijk weer over eten. Vanvond lekker kip kerrie!
hahaaha ja laten we het weereens over eten hebben... sommige dingen veranderen nooit.... Wij eten makkelijk ik ga ciabatta maken met kaas ham ui en annanas(hoe schrijf je dat)
ow leuk het WAT ETEN WE VANDAAG MOMENT hihi ik heb net de oven aan staan voor picolinis en vanavond lekker toastjes ...... heb net bij de plus 500 gr gerookte zalm gekocht jam jam
hihi DWAAS: Als ik hier ben en jij komt hier ook, dan MOET het toch over eten gaan? Die traditie zetten we gewoon voort. En picolini's zijn mini pizza's van oetker volgens mij. Errug lekker
Ha, het eetmomentje... Ik heb net tortilla's gemaakt. Die hoeven alleen nog maar in do oven als Juul op bed ligt. Ik heb trouwens vandaag bij de visboer voor bijna 40 euro inkopen gedaan, is dat erg? Ik heb een grote bak kibbeling, een overschoteltje met gamba's en vissoorten voor 2, paella en tilapia in spek gerold voor in de oven. Ik schrok een beetje van de prijs, maar het is wel lekker! Pulletje ligt nu heerlijk bij Koos op zijn borst op een speen te sabbelen. Jaja, ik weet het, ik ben tegen spenen....... Juultje heeft nogal was zuigbehoefte (of een befaamde regeldag) en ik hbe net een uur zitten voeden. Vind het wel even best zo en nu is ze even (lees: heel even) tevreden.
Ooh heeeeerlijk Mrijn. Bij de visboer kan ik me ook te buiten gaan Speen krijgt Luuk vaak, ook zuigbehoefte
oh klinkt super lekker al dat vis... en pulletje heerlijk dat ze even tevreden is toch.. dan maar een foppertje hoor..zo denk ik dan maar weer
Ah, hier slaapt er eentje alweer een uurtje....zaaaaaalig! Wij hebben net (echt net de laatste hap doorgeslikt) gebakken pesto aardappeltjes, slavinken en rauwkost op.