Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeehh, gelukt! als ik eerder geweten had dat het zo makkelijk was dan hadden er al veel meer foto's in mijn album gestaan :)
    Er staan nu 2 foto's in! Er komen er binnenkort nog meer. Maar nu eerst moeten mama's melkfabrieken weer aan het werk, aaron heeft honger!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hahaha Thirza, ik had die foto al op je hyves gezien. Lekker ventje zeg. En wat kijkt hij heerlijk....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mooie foto's Thirza en MissN, allebei plaatjes!

Ik kan mijn naam niet wijzigen, dus blijft Suuszwanger, maar voor jullie uiteraard Suus.
    Nu even kijken of ik de avatar ook kan veranderen....

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Je kan een aanvraag doen bij Lotte geloof ik om je naam te wijzigen. doen ze volgens mijn alleen niet zomaar. Maar je zou ff kunnen mailen.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Sorry meiden, geen reacties van mij. Ik ben doodop en Luuk is al de hele dag huilerig. Hij heeft vanmiddag 2 uur op schoot liggen slapen en wil alleen maar bij mama zijn. We hebben beiden even onze dag niet en zijn allebei huilerig :(

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Balen Dees, ik ken het. Kop op meid, morgen weer een nieuwe dag. En nu hebben jullie elkaar gewoon even nodig. Knuffel Luuk maar even lekker en wie weet kan Luuk jou weer een beetje troosten.

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Dees: sterkte meid, lekker even uithuilen samen met luuk kan opluchten...
    Ik ken het... het huilen staat me hier soms ook nader dan het lachen... Die stomme kraamtranen duren me veel te lang...

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oh dus je kunt nu toch nog kraamtranen hebben ik dacht al dat ik gewoon een emotionele moeder aan het worden was :oops:

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ff vraagje wanneer badderen jullie jullie kleintje sochtend smiddags of savonds? oja of wisselend?

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ben ik ook weer even :)

@ slapen , ja hier slaapt bryan eigelijk de nacht altijd wel door hoor .... :) mag wat dat betreft niet klagen , soms komt hij wel snachts ....

@ badderen , tja , daar ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat wil gaan doen ...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker meid dat tie wel doorslaap! hier komt ze gewoon na 4 uurtjes daarom ga ik er straks voor de laatste voeding badderen kijken of ze moeer is en langer slaap, en anders ga ik het vannacht als ze komt met de speen proberen ,en anders vraag ik morgen wel bij het cb moet ik morgen heen :) ben benieuwd wat ze weegt :)

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja wie weet helpt het :) , je weet maar nooit ,

@ cb , die vrouw komt morgen hier voor intake , ik ben benieuwd wat ze te mauwen heeft ...

ook eens vragen waarom die kleine na bv wel spuugd en na flesvoeding niet ,..misschien weet zei het ..

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste meiden. Ik ga m'n best doen voor de beval marathon met volle maan vannacht...
    Tot morgen

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    M'n vliezen zijn gebroken! !

Whahahaha

Om 4.08.

Ik werd wakker omdat ik dacht dat ik moest plassen. M'n onderbroek was beetje nat. Ik voelen en ruiken, nou ik rook geen urine, maar verder rook ik niks. Toen werd m'n onderbroek nog een beetje natter....
    Ik ben heel snel gaan staan en toen was er geen houden meer aan. Het was 1 stortvloed...
    Jeetje zeg wat veel :confused: Het bleef ook lopen.
    Haha, kan er nu om lachen, maar was echt ff in shock. Ik het licht aan gedaan en hopen dat ik helder water zag. En jawel. Zo helder als water. Gelukkig.
    Peter moest ik 2x roepen voor hij wakker was. Maar die stond gelijk naast z'n bed.
    Met een handdoek tussen m'n benen naar de badkamer. Het gutste er echt uit.
    Heb m'n benen afgespoeld onder de douche. Schone onderbroek aan en een kraamverband ingedaan.

Zit nu beneden op de bank op een matje naar de volle maan te kijken die ik helaas niet kan zien. :rolleyes:
    Maar de verduistering was net ook op z'n hoogte punt. Straks nog eens even kijken.

De was met onderbroeken staat aan. Was 1x in de week de witte tenten van mij met wat witte handdoeken op 60 graden. Die heb ik maar ff aangezet, anders heb ik straks geen onderbroeken meer.... Het gaat erg hard nu. Kraamverband ik zo verzadigd.
    En ik ben ook heeeeeel blij dat m'n bed is schoon gebleven zeg. Ik zal die plas in m'n bed hebben gehad. :(

Heb nu flinke ongi kramp. Maar nog niet heel erg of zo. Niet echt pijnlijk bedoel ik dan. Zit nog rustig te typen hier.
    M'n gevoel zei al weken dat het de 21 ging gebeuren. Nu hoeft het niet vandaag geboren te worden natuurlijk.

Vind het super spannend, maar ben ook heel rustig. Gelukkig maar.
    Peter is net weer terug naar bed. We hebben een beetje lacherig zitten doen op de bank... :D
    Ik wacht nog ff tot de was in de droger kan en ga dan ook maar weer terug naar bed. Gelukkig heb ik redelijk geslapen tot 4.08! Dus dat heb ik ff mooi meegepakt.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden van de verdere ontwikkelingen. Lukt dat niet hier, dan via m'n buddy's.
    Maar ik weet niet hoe het gaat. Voor het zelfde geld krijg ik zo echte weeen en heb ik er helemaal geen behoefte aan om het te melden. Dus jullie zullen rustig af moeten wachten... ;)

Veel Liefs en Wish me Luck!

Boney!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen mamma's...

Nou mooi nieuws van boney he... super.. ben benieuwd..

Kdenk.. ga s kijken waar dat mamatopic nou eigenlijk staat...Kon het gewoon nergens vinden.. BLOND BLOND!

Vind t nu al interessant allemaal...kan niet wachten totdat ik ook met zo'n prachtige avatar jullie mag bijstaan..hahaha

Hier nu toch ook wat serieuze harde buiken weer, maar goed.. ons kent ons... zal wel niet veel zijn.. wordt vanmiddag gestript dus heb goede hoop!

TOT SNEL DAMES.....

En extra dikke knuffel voor tijdens de traanmomenten :D

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Boney wat spannend meid nu mag je je snel officieel bij ons voegen he ;)

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

spannend Boney, heel veel succes! Hopelijk zet het snel door en heb je de kleine in de armen. Ik blijf het volgen.

Ichtus, wie weet ga jij vandaag ook aan de slag na het strippen. Veel succes!

Hier was het weer een drama nacht....nouja, de eerste helft heeft ze keurig doorgeslapen. Maar nu is het al huilen vanaf 4.00. Pffff, ben echt doodop nu. Ze is elke keer gelukkig met tussenpozen van 10 min. stil. Maar slapen doet ze niet, ze moet toch een keer moe zijn?!
    Ik moet om 12.00 bij de gyn zijn voor een controle-echo (na de curettage van vorige week). Ben wel een beetje zenuwachtig eigenlijk.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma wij doen bryan sávonds in bad is makelijker omdat mijn vriend dan kan helpen en s'morgens sta ik er alleen voor dus dan is s'avonds handiger vind ik

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha meisjes. Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ik nu hier thuishoor, wat onwerkelijk nog steeds!

Ik ben vanacht voor het eerst weer redelijk geslapen. Kleine Julia krijgt duidelijk nog veel te weinig voeding binnen via mijn melk en daardoor wilde ze elke 10 aan de borst om dan uitgeput van het zuigen in te dommelen. Ze was echt een beetje oververmoied aan het raken en we hebben gister met de kraam een plannetje gemaakt om haar wat bij te gaan voeden met fingerfeeding en mijn productie een schop te geven door te gaan kolven.

Juul heeft gisteravond voor het eerst 40ml gekregen en heeft daarna meteen 4 uur aan een stuk geslapen. Later op de nacht nog een keer 30 ml en om 5u voor het laatst 20 ml en ze slaapt nu nog steeds. Wat was dat heerlijk wakker worden zeg! Een tevreden pruttelende baby in de wieg en ik ben lekker een beetje aan het rommelen in huis. Zo had ik me het voorgesteld!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja @ badje, wij hebben deze week gekeken of het hielp als we Tess 's middags in bad deden. Ze heeft namelijk na 4 uur de meeste moeite om in slaap te vallen....maar helaas. We gaan haar dus nu weer 's avonds in badje doen omdat het handiger is. Dan zijn we allebei thuis en ik vind het nog wel een gedoe om het alleen te doen. Misschien dat ik daar over een paar weken anders over denk.

Deel Deze Pagina