Ik heb vanmiddag een halve chiabatta met kaas gegeten als traktatie dat Tess thuis is. Ach ja, moet toch een reden bedenken. Ik heb alleen nu giga behoefte aan vla...en jullie raden het al....heb ik uiteraard niet in de koelkast staan. Shit shit shit.
errug he... voorheen hadden we een goed excuus maar nu moeten we een nieuw excuus verzinnen om te eten haha
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery
Euhm....denk dat de super nog wel open is. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan. Erg he, in de zwangerschap had ik een excuus om dat soort dingen te MOETEN hebben. Nu niet meer....
das een goeie Botje! en ijs... Mrijn wat doe je me aan.. ik ben echt aan het lijnen hoor.. maar het lukt me echt niet...
En bedankt Mrijn, nu ook zin in ijs. Had ik nog niet....pffff....en heb ik ook niet thuis. Net 2 weken geleden al het ijs weggegooid (was nog van de zomer).
ok mijn luchtalarmpje(elise) begint wakker te worden... dus ik denk dat mijn portie forum er weer op zit.. maar ik ben weer geweest.....!
ja doe mijn best haha.. nee hoor lukt wel... echter niet altijd want dn heb ik gewoon zin in iets anders.. meestal in het weekend... lekker zondigen..
Elise houdt je wel aan jouw dieet...ha ha ha. Goed zo Elise, help mama maar een beetje. Fijn dat je er weer bent Dwazie. Maar uiteraard gaat jouw meissie voor!
thnxx suus... Mijn Kadootje(lees elise) is weer in slaap...dus ik blijf nog even waar ik ben Echter heeft nu manlief weer honger dan ga ik toch maar wat doen....haha straks gaat hij ook nog brullen