Ja, de lente is ver te zoeken ja. Wordt ook de komende dagen niet veel beter. Wat gaan jullie met pasen doen?
Wij gaan morgen voor het eerts logeren met Tessa. Naar m'n schoonouders in Drenthe. vind het best spannend.
EEN WITTE PASEN , HET IS EN BLIJFT EEN WONDER ...... IEDER JAAR HOPEN DAT ER SNEEUW ZAL ZIJN ,.................. PAAS LIEDJES ZINGEN ............... GEZELLIG SAMEN BIJ DE HAARD , NIEUWSCHIERIG WAT DE PAASHAAS BRENGEN ZAL ..........
effe naar Marc's oma morgen. Altijd gezellig, en ze maakt altijd een heerlijke pan soep op zondag. Moeten we er vroeg bij zijn want iedereen komt voor de soep!
En dan maandag op de terugweg op kraamvisite bij vrienden die 4 dagen later zijn bevallen. Op mijn uitgerekende datum.
leuk boney! is zo leuk om andere baby's te zien van ongeveer even oud! Had ik ook met Bryan van Vivian!
Wat leuk allemaal. Wij hebben echt een pasen voor ons drietjes gepland. Even bijkomen van de rare week afgelopen week en lekker genieten van ons meissie thuis. Mijn ouders zouden nog komen, maar die zijn allebei ziek. Aangezien we geen contact meer met mijn schoonouders hebben, is het mooi rustig de komende dagen. Vind het eigenlijk wel prima zo. Onze wens was Tess thuis met Pasen en dat hebben we voor elkaar.
ja das wel zo prettig. Finn had dat de eerste paar weken: huilen als je net je bord opschept.. is gelukkig niet meer!
@ suus , fijn meid , dat je wens is uit gekomen , wij hebben morgen paasbrunch bij mijn ouders , en smiddags komen de oma's . verder niet veel bijzonders