wauw ben iik er even een uurtje niet...je kletsen wat af he.. Anoek jeetje meid klinkt heftig maar klinkt ook aan een sprongetje is dit sinds kort of al heel lang Mystery.. geen ide?
dwazie, sinds een paar dagen is het erger, in het begin van de week sliep ze in de middag nog. In de avond is ze eigenlijk altijd wel wakker geweest
wellicht toch een sprongetje dan...vooral omdat ze bij jouw wel rustig is.. ze wil gewoon terug naar mama...
hmm, zit ik dan mooi mee te kijken, dus toch maar bij me laten dan? Ben zo bang dat ze al aanvoelt dat als ze gaat huilen dat ik haar uit bed vis
ja ik zou haar gewoon bij me nemen... dat is waar ze behoefte aan heeft...maar daar heeft iedereen een andere mening over.. dus meid klintk heel clichee maar doe wat jij denkt dat goed is en goed voelt voor jou! en sprongetjes gaan voorbij...!
Anouk, doe idd wat jij denkt dat goed is. Ze geeft duidelijk aan dat ze bij je wil zijn. Ik zou zeggen, gewoon bij je nemen. maar zoals dwaas al zegt, iedereen denk hier anders over. Heb je geen draagdoek? Dat werkt hier erg goed, en je hebt je handen vrij dus kan ook nog wat doen tussendoor.
Sarah is 5 weken en een weekje overtijd dus als ik bij de sprongetjes kijk zou het nu een zonnigere periode moeten zijn
Mystery, als het echt zo erg is zou ik ff de HA bellen. Dit klinkt niet normaal. Maar ik denk dat het een combi is van je pil en menstruatie.
WAHAHAHAHAH KletsKouzen GOEDENAVOND! ik geloof dat ik moet terug lezen jeetje wat hebben jullie je best gedaan! ppfff ik heb tijd te kort hihih , zal denk niet kunnen reageren is zo veel! tot zo! ben ff lezen! oja uhm ik heb nieuwe avatar
HEEEEEEEEEEEEEEEE JOMAAAAAA! alles goed meis... leuke avatar.. wat is ze alweer verandert zeg! gaat het weer een beetje met haar...misschien heb je het hier al geschreven maar ook ik heb niet alles gelezen schaam schaam...
Succes joma, Ik ben weg nu. Ff tas pakken voor het weekend. Morgen vroeg al weg. Wil dus alles klaar hebben staan. Kom misschien later nog wel ff spieken hier. xx
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Het eten was lekker. Luuk was net niet tevreden na de fles dus eventjes bij mama 2 minuutjes gedronken en meteen daarna weer spugen . Ik mis de bv zo erg