ik heb terug gelezen en ja hoor het ging weer over eten hihihi hier nog aan de Sonja en af en toe zondigen mag en ja al 6 KILO kwijt {|= @Dwazie ja wat veranderen ze snel he die kleintjes ? ben benieuwd naar een foto van Elise
Joma.. ik zet snel weer nieuwe fotos neer.. Dees meis natuurlijk mis je de BV... knuf voor jou en LUUK
Anouk: hopelijk is het een sprongetje: misschien is ze vroeg voor d'r 6 weken sprongetje. Mystery: toch even ha bellen hoor!
jeetje wat zijn jullie kletstantes zeg heb net alles bijgelezen maar ben ook weer alles vergeten Nou bryan is weer aan het huilen dus ga maar kijken wat er is Misschien tot later en anders misschien morgenvroeg want smiddags komen mijn ouders eten en daarna gaan we naar mijn schoonouders dus dag volgepland. Mocht ik niet meer kunnen komen allemaal hele fijne paasdagen
vervelend dees dat Luuk dan weer meer spuugt. Ik had dat ook, vandaar dat ik gestopt ben... achteraf had ik gewoon moeten gaan kolven net als jij...
oja heb wel nog vraagje ga even in smerige details treden maar ik verlies hele dikke slijm is dat normaal?
hee meiden, nu heb ik alles bijgelezen (jullie hebben je best gedaan), heb ik geen tijd meer om te reageren dus even veel liefs van hier! En wat betreft de meeting: ik kan er nog niks zinnigs over zeggen want in april weet ik het niet, is afhankelijk van hoe Noah het doet. En de tweede datum zijn we misschien op vakantie. Dus ik laat het weten zodra ik meer weet.
Whoehaaaaa, kheb een hyves profiel aangemaakt. Wil je het adres hebben? PB me dan ffies Ik ben nog wel aan het zoeken hoe alles werkt hoor