haha had ik ook in het begin! Als het goed is heb je een link gekregen via pb dan kun je daar vragen of je lid mag worden!
volgens mij bij instellingen -> privacy instellingen -> algemeen -> wie mag het zien -> dan kun je instellen bv alleen vrienden
Hee Amma, ik ben zo benieuwd naar je eerste ervaringen met het inbakeren... Wij hadden het vanavond even lastog met een zeer boos meisje dat niet naar bed wilde, maar maar na wat troosten is het nu al weer ruim een uur stil boven. Ik ben diep gelukkig met deze oplossing! Ik hoop dat het voor jullie ook zo goed uitpakt.
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery
Suus: super dat Tess weer thuis is... even snel verder lezen om te zien hoe de dag gegaan is... Mrijn: schattig dat Juul & Koos allebei lagen te slapen... en lekker rustig Oh waarom moet ik nu dingen lezen als pizza, ijs, orea's, chocolade... jullie zijn gemeen! Oh en die koekjes in dat doosje zijn zoooo lekker... ik vind dat echt van die bioscoop koekjes hihi oh help nog 15 pagina's te gaan en er begint dr eentje te pruttelen hier... nog even volhouden tot half 12 Fenne! Leuk he die sneeuw, vind het wel gezellig! Anouk: dikke knuff voor jou! Joma: leuk die nieuwe avater... dat was toch nog snel he?.... even gescand hihi
Verder is er hier niet veel gebeurd hoor. Veel gelul over ETEN en choclait chips. Daar had Suus zo'n zin in. Ow ja, Tess van suus is weer thuis.
Heb geen tijd om bij te lezen... . Verder gat 't wel goed, geloof ik . Samantha wil sinds haar eerste regeldagen (10 dagen) niet meer zonder haar mama gaan slapen. Sindsdien slaapt ze bij ons in bed. Eerst op mama, maar het risico op vallen was te groot, dus nu ligt ze op haar matrasje tussen onze kussens in. Net liet ze me flink schrikken. Ze hangt over mijn schouder voor een boertje, en in eens hoor ik haar adem stokken. Dus ik haar snel in het zicht houden. Kokt ze drie keer, geeft dan twee mondjes terug, en ademt gelukkig weer verder. Heb haar wel ff gewekt... ze lijkt okay te zijn... was blij dat ze op mijn schouder hing. Nu slaapt ze... ik houd haar nog ff op mijn schouder, voor de zekerheid.
Ik ben ook weg. Ga naar bed. Ik ben hier maandag weer. Morgen vroeg al weg en dan maandag eind van de middag weer thuis. Doei doei x
goedemorgen meiden , ik ben de eerste vandaag zie ik , wil iedereen even fijne paasdagen wensen ..... en voor iedereen een dikke knuffel !
fijne paasdagen voor iedereen Daisy, dat niet slapen zonder mama of papa hebben wij nu ook, heel vermoeiend, vooral overdag. Maarrrrrrrrr, na een slechte dag een super nacht. Dat dan weer wel. Gisteren om 23.00 uur laatste fles en toen pas weer om 4.30. En dan nu weer. Heerlijk gewoon. Misschien toch laten huilen overdag? Gisteravond heeft ze ook als een blok geslapen, zonder mama of papa. Raar he. We hebben besloten om een soort dagboek bij te houden en we ehopen zo tot een oplossing te komen. Zijn sinds gisteren ook sab simplex gaan gebruiken, wie heeft daar goede/slechte ervaringen mee? Suus, heerlijk dat je meid weer thuis is. ik er nog iets uitgekomen in het ziekenhuis? Je hebt vaast geschreven maar ik moet nog terug lezen van de afgelopen dagen maar ik weet niet of ik dat ga redden. Liefs ANoek die lekker in bad gaat liggen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Heey dames, VROLIJK PASEN! Zo ben weer herboren, loop bijna zingend door huis. Wat fijn om die kleine thuis te hebben. Ook al wilde ik haar een paar weken geleden wel eens achter het behang plakken, zo dolgelukkig ben ik nu. Dat realiseer ik me nu des te meer door de opname. Hopelijk blijft dit gevoel een tijdje en kan ik er weer van genieten. Ze heeft een fantastische nacht gehad! Na de fles van 20.00 direct slapen. Toen kwam ze om 00.30 en daarna weer direct slapen en toen kwam ze om 5.15, daarna even gemopperd, maar viel toch in slaap. Nu moest ik haar om 9.00 wakker maken voor de fles. Ze was echt gezellig met mij aan het kletsen...zoooo lief! Nu ligt ze net een kwartiertje op bed, even afwachten of ze gaat slapen.