Ach Debora, het is ook niet makkelijk!Dikke knuffel van ons. En geloof me, jullie WORDEN niet de beste ouders, maar jullie ZIJN de beste ouders. Finn kan zich geen betere en lievere ouders wensen. Vertrouw daar maar op. En soms kun je idd beter niet op internet gaan snuffelen, want daar wordt je niet vrolijk van. Geniet maar extra veel vandaag van jullie mannetje!
Meiden, HELP Net de kinderarts gesproken en we blijven twijfelen over de opname. Ik mag nu om 12 uur terugbellen om haar eventueel de knoop door te laten hakken. Hij heeft nog last van: Af en toe spugen Af en toe het zuur Veel pijn (krampjes?) Overstrekt erg vaak Veel kreunen Wapperen met zijn handjes Veel met zijn tongetje naar buiten Veel speeksel verlies (soort schuim op zijn bekkie) Wat beter gaat: Minder spugen dan eerst Minder het zuur Huilt bijna niet Wij krijgen zelf de knoop niet doorgehakt. Wat zouden jullie doen? Ik mag trouwens 24 uur bij hem blijven en daar ook slapen en dat zou ik dan ook doen. De opname is observatie, nog geen actie meteen. HELP!
hey meid , ik denk dat ik hem toch even in het ziekenhuis zou willen hebben , gewoon ter controle , misschien is het helemaal niks , maar dan weet je het wel zeker , nu is het allemaal zo ontzettend onzeker .... ik weet het is niet leuk , en zwaar , maar je mag er gelukkig bij blijven ,... ik zou het wel doen ! knuff en succes met je keuze
Poeh Dees, dat is een lastige beslissing. Ware het niet dat we voor een consult bij de KA kwamen en zij direct heeft doorgepakt, dan hadden we het waarschijnlijk niet gedaan. Wij hebben namelijk ook erg lang getwijfeld na het advies van het cb voor opname. Nu achteraf zijn we blij dat we het gedaan hebben, maar het was zeker geen makkelijke week. Maar we weten nu tenminste waar onze kleine meid pijn van heeft en er wordt actie ondernomen. Had niet gewild dat we er pas over een paar maanden achter gekomen waren. Meid, het is zeker niet makkelijk, maar misschien wel het beste voor Luuk. Dan kunnen ze hem goed observeren (doen ze altijd als eerste) en kunnen ze van daaruit actie ondernemen. Bij ons zeiden ze ook dat het puur ging om een observatie, maar hebben ze ook wel actie ondernomen (in overleg uiteraard). Ik zou het wel doen (zeg ik met mijn ervaring nu), want dan weet je zeker dat je er alles aan doet om Luuk te helpen. Maar makkelijk is het zeker niet. Kun jij/jullie het zelf aan op dit moment?
Goedemorgen lieve meiden... Ik heb een klein stukje teruggelezen.. Ichtus..fijn dat je zo'n mooie dag giser hebt gehad. Het was inderdaad wel even lekker dat m'n schoonzusje zoveel met die kleine deed. Wij laten Jaydee ook dopen, we moeten dinsdag even de kerk belln hoe of wat. Lianda...vervelend zeg maar gelukkig is het geen reflux meid. Dwazie..fijn dat Nick zo lief voor Elise is! DaisySanches...wij hebben dat ook al een aantal keer gehad..maar dit is nu gelukkig over Suus..fijn dat jullie en Tess zo'n fijne dag en nacht hebbe gehad... Debora...wel even shrikken zeg dat jullie door de wekker heen zijn geslapen..maar gelukkig was er niets aan de hand...
Hebben jullie dat ook? Elke keer als ik zachtjes bij Tess ga kijken (ze kan me niet zien), dan wordt ze iets wakker. Dan kreunt ze een keer en draait met haar hoofd. Ik weet zeker dat ze me niet kan horen, want dan zou ze echt een gave hebben. Ik weet dat ze daarvoor en daarna weer slaapt (gezien via een webcam). Waarom en hoe kan het dat ze dan onrustig wordt?
Lieve Dees. Wat een ontzettend moeilijke beslissing. Maar ik denk dat ik het wel had gedaan..gelukkig mag je bij hem blijven..en is dit alleen een observatie en gaan ze niet direct actie ondernemen. Lieve Dees...ik wens je heel veel sterkte toe met welke beslissing die je ook neemt.... Een hele dikke knuffel voor jou, Olaf en luukje...
Dat is ook iets wat ik niet weet, of ik het aan kan. Gelukkig mag ik 24 uur bij hem blijven want anders had ik het niet gedaan. Maar het klinkt raar, ik laat Thijs* ook achter als ik ga. Nu ga ik iedere morgen goedemorgen zeggen en 's avonds welterusten. Daarbij, wat moet ik 24 uur in het ziekenhuis doen? Ik neem wel een boek mee en de Nintendo DS maar dan nog. Aan de andere kant wil ik mijn ventje geholpen hebben en zeker weten dat hij niks heeft. Pffffff, morgen dus de huisarts ook afbellen als ik besluit te gaan, ook de osteopaat en het cb want hij zou morgen zijn eerste prikjes krijgen. Blegh, moeilijk, moeilijk. Wel lief dat jullie je mening willen geven meiden!
Maar het is alleen en enkel onze mening. Die beslissing is loeizwaar om te nemen. Ik kon het aardig goed volhouden die dagen in het ZH. Ik kon daar op de pc (met jullie kletsen), er stond een tv met dvd-speler (in overleg met 2 andere moeders omstebeurten een film meegenomen) en heb veel tijdschriften gelezen. Maar vooral veel gewandeld door het ZH (moest namelijk een giga eind lopen vanaf de ingang) om een sigaretje te roken. En uiteraard veel gebeld, ben benieuwd hoe hoog mijn telefoonrekening is. Ik ging af en toe tussendoor naar huis voor schone kleertjes en boodschappen doen. En ik kreeg vrijdag kraambezoek en dat was ook een welkome afleiding. Misschien stom maar.....kun je Thijs* niet meenemen? Of durf je dat niet aan?
Nee, Thijs* neem ik niet mee. Het risico dat er iets met de urn misgaat is me te groot. Of ze internet hebben weet ik niet en tv en dvd weet ik ook niet. We zullen zien. Ik heb besloten het te doen. Ik ga straks alle spullen pakken
Wat moedig van jullie! Heel veel sterkte en knuffel hem maar lekker veel. Van ons alledrie een dikke knuffel en kus voor jullie!
Lieve Dees, ik zie dat je je beslissing al hebt genomen. Het zou ook mijn beslissing zijn om een team van experts naar Luuk te laten kijken. Wie weet wat er uit komt en wat voor oplossingen ze kunnen bieden. Het is een nare en onnatuurlijke situatie, maar die situatie kunnen jullie stoppen wanneer jullie dat willen, die macht hebben jullie als ouders. Heel veel sterkte!
He lieve dees ik zie dat je de keuze hebt gemaakt... super meid.. hoe heftig ook denk echt dat het het beste is....Heel veel sterkte en een dikke kus voor LUUK en voor al mijn andere dinnetjes... een dikke knuf.. ik heb even visite dus ik meld me later wel weer
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en we moeten rond half 3 melden op de SEH. Van daaruit bellen ze de arts en halen ze ons op om naar de kinderafdeling te gaan. En mama is druk met pakken en huilen
Och lieverds, ik zou willen dat ik iets voor jullie kon doen! Laat die tranen maar lopen....ik hoop dat het personeel net zo lief voor jullie zijn als dat ze voor ons waren.
meinden, ik denk dat ik me even terugtrek hier, gaat niet goed. Het is alweer vanaf half 6 brullen en krijsen. Gisteren ook hele harde ontlasting. Ik weet ech tniet meer wat ik moet. Ben nu in het stadium dat ik er een hekel aan begin te krijgen om moeder te zijn......... Vind er echt geen bal aan, alle energie is op. Liefs
Anouk, kan me zo voorstellen dat je doodop bent. Ik herken het van een paar weken geleden. Ik adviseer je om zo snel mogelijk hulp te zoeken. Bel de HA en zeg dat je het niet trekt, voordat je er straks helemaal doorheen zit. En je moet je nu juist niet terugtrekken, maar praat van je af....dat lucht echt op. Van mij een dikke knuffel en neem even een douche en daar even jezelf lekker laten gaan. Dat lucht vaak even op.
Oooh Anouk, ik kan het me zo voorstellen maar zoek hulp meid en snel. Dit hou je zelf niet vol zo! Succes en dikke knuffel. Ik ga weer verder met inpakken. Wat een hoop zooi moet er mee zeg