Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    dank je, heb onder de douche gestaan en kan even niet meer stoppen met huilen (zijn er nu dus 2 van die jankers in huis)
    Ik ga morgen ook de ha bellen, had ik al besloten want dit kan gewoon niet.
    Gisteren leek ze heel tevreden, met haar naar opa en oma geweest en in de maxicosi geslapen en daarna 1,5 uur gewandeld, heeft ze ook geslapen maar ja, daarna.

Dees, veel succes en sterkte, dikke knuf.

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..heel veel sterkte meis..
    En een dikke kus voor Luuk...

Ik denk dat jullie een goede keuze hebben gemaakt al is het nog zo moeilijk....

Anoek meis...zoek hulp voor je het straks helemaal niet meer trekt..en praat vooral lekker van je af..bij vrienden..familie..als je maar weet dat wij er hier ook voor je zijn ....

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

3 kwartier zijn we onderweg.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hoi hoi

Ik heb beetje bijgelezen maar niet het fut om op iedereen te reageren sorry :oops:
    heb al paar dagen buikpijn en verlies best dikke slijm heb geen idee wat het is of ik moet ongi worden of er klopt iets niet, iemand een idee?

@dees meid veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou en luuk en olaf natuurlijk
    @anouk meid snel hulp zoeken idd want zo trek je het niet lang meid en ff wat tijd voor jezelf misschien? Ook voor jou een hele dikke knuffel

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sjee anouk... sterkte meid en inderdaad zoek hulp zo kan het echt niet langer en gebruik ons gewoon als uitlaatklep...

heb je geen familie die je kunnen helpen met een dagje oppassen.. of iets... zodat jij er even tussen uit kan....maar misschien bemoei ik me met dingen die niet van toepassing zijn...

DEES lieverd je doet het zo goed en huilen mag he.. lekker laten stromen die tranen...

NIEMAND ZEI DAT HET EENVOUDIG ZOU ZIJN
    NIEMAND HEEFT BELOOFD DAT HET VANZELF ZOU GAAN...
    WIJ ZIJN BIJZONDER EN JIJ BENT HET WAARD DUS IK VECHT TOT DE LUCHT IS GEKLAARD!

is een liedje van Guus... heerlijk zet ik altijd heel hard op en dan kan ik er weer even tegen...

kusjes voor jullie

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej... ben er ook ff een dagje niet en meteen weer een hoop gebeurd.. Heb nog niet alles gelezen,

@ Dees : meid ik lees dat je de knoop al hebt doorgehakt. Super knap meid. Tis niet niets allemaal.. Maar je moet voor ogen houden dat het het beste is voor Luuk. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet zijn, gelukkig mag je wel bij hem blijven.. Heel veel succes meid en geef Luuk maar een dikke knuff!

@ Anoek, meis toch.. wat een rotsituatie.. hele dikke knuff. Er moet toch iets op te vinden zijn of een oorzaak in ieder geval...

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. het valt in het niets bij wat er allemaal speelt nu, maar ik ga niet naar de meeting in april. Ik red het gewoon nog niet met mijn buik. gisteren naar rijen gereden, 45 min vanaf hier en dat ging gewoon niet. Hardstikke buikpijn, klachten worden ook weer wat erger, dus wacht af wat de gyn de 31e zegt. Ik ben het in ieder geval goed beu. Dan red ik rotterdam dus nooit, dat is 1,5 uur rijden..
    de 26e juli ben ik er wel bij!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meiden ik heb ook nog een vraag...

Ik wil graag Johannesbrodpitmeel gaan geven aan elise voor de nacht...(omdat ze nogsteeds niet doorslaapt hihi) maar hoeveel schepjes geven jullie dan erbij

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    rustig aan he jij met je buik... heel goed van je dat je je rust neemt hoor

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik heb het altijd door de voeding ivm spugen , hier 3 a 4 schepjes :D

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees , heel veel sterkte meid , dikke knuffel

@ sizzel , doe eens lekker rustig aan meid !

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en hoeveel voeding maak je normaal.. wij 150 cc en 5 schepjes..kan ik daar dan 3 a 4 schepjes JBPM bij doen?

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier krijgt hij nu 180 cc , en daar doe ik die schepjes bij ,
    je kunt er zo veel bij doen als je zelf wil , het is 4 schepjes op 100 cc ... dus het is ook een beetje uitproberen wat je meisje zelf fijn vind ..... ik vond in het begin 4 scheppen veel omdat in combi met friso extra het dan erg dik word, ,maar hij krijgt het nu met een pap speen en dan kan het wel ,
    ik zou als ik jou was beginnen met 3 schepjes , kijken wat t doet :D

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ok dank je wel... ik ga het gewoon proberen

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    k dan :) graag gedaan

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en slaapt hij door bij jouw?

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    waar kun je dat halen dwaas?
    Johannesbroodpitmeel?
    En slapen ze daar van wel door...?

Jaydee sliep eerst wel door..maar nu presteert ze het om elke 4 uur weer te komen al een week..

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    je kan het gewoon halen bij de drogist...en geen idee of ze daar van doorslapen de voeding is iig dikker...

daarnaast ben ik ook begonnen vandaag met cinababy... ik dacht en denk dat de krampen wel meevallen maar elke keer als ze huilt moet zo ook poepjes laten dus ik denk misschien toch krampjes... ik ga maar proberen kan vast geen kwaad hoop ik

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik ben er hier achter dat ik de fles van 20.00 of 21.00 uur kan geven en hem dan kan laten slapen
    hij slaapt dan tot ong 03.00 uur , ik heb geprobeerd die van 23.00 of 00.00 te geven en dan hopen dat hij door slaapt , maar dat lukt nu even niet .... hij heeft het wel ene hele tijd gedaan , dan kreeg hij die laatste fles , en dan sliep hij tot 7.00 uur :D ... dus het is uit proberen

@ missn , ik heb nutriton , haal ik bij de kruidvat :D kost 5 euro :D

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij zijn begonnen met sab simplex..nou echt ideaal gewoon!

Ik lees net trouwens op een ander site dat JBPM niks helpt voor het doorslapen..dit omdat er geen voedingsstoffen inzitten en het eigenlijk alleen word gebruikt bij hevig spugen en op aanraden van het cb...
    Dus ik doe het niet...dan maar om de 4 uur...:)
    Ze slaapt vanzelf wel weer door..

Deel Deze Pagina