Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Met Nutriton word de voeding alleen iets dikker waardoor ze het er niet zo snel uit kunnen gooien...

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik merk hier toch echt dat hij er snachts , met een extra schepje , beter op slaapt hoor missn :D

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Oke.. :)
    Nja.dit was wat ik erover heb gelezen..

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    beide is waar... omdat ht dikker is blijft het langer in de maag... en hebben ze een voller gevoel.. maar het voegt eigenlijk geen voeding toe...en dus slaapt de en baby wel beter daardoor en de andere niet...

en daarnaast doen babys toch lekker wat ze zelf willen haha......en wij maar tobben

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hahaha inderdaad dwaas...zo is het maar net he.. :p

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. en met bv heb je helemaal geen idee wat ze binnenkrijgen... ;) ! hihi.. iedereen maar tubben over de voedingen. Vind het grappig om te lezen..
    Ik bedacht me net ineens dat ik echt geen idee heb wat Nora binnenkrijgt! het zal vast genoeg zijn, want ze doet het er goed op!

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah ja sizzel , mede daarom ben ik ook met de bv gestopt , t maakte me zo onzeker :(

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    precies... BV is nog lastiger haha

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik meld me ook weer

ik sluit me maar bij anouk aan

Al 3 dagen een huilende beeb..nu breekt me dat na alle drukte op.. zou eigenlijk de hele middag bij mijn schoonouders zijn.. hele fam daar.. 5 kids en aanhang en de kleinkids...marijn doet al sinds vanmorgen 7.30 niets dan jammeren en huilen..af en toe een hazeslaapje maar is snel weer wakker.. ik ben maar naar huis gegaan.. ben dr klaar mee. geef m nu een fles en dan leg ik m boven in bed.. huilen of niet.. hij zoekt t maar uit :cry: :cry: :cry: :cry:

schoonmama vond t maar raar dat ik ging..nou nog ff en dan was ik gillend weggegaan...

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    je hebt gelijk ichtus... ik zou ook weggegaan zijn...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en dan nog vragen ook he.. waat ga je weg? waarom dan? je moet m ook gewoon boven laten slapen...laat maar huilen..

Alsof dat zo makkelijk is..

we zouden daar onze verjaardagen en die van neefje en schoonpapa vieren..

Maar ik had nog geen taart gehad en de kadootjes moesten nog komen.. NOU EN! ik hoef geen kadootje en al helemaal geen taart.. ik wil alleen rust zodat marijn misschien nog een beetje kans heeft om te slapen.. Hij ligt nu boven en begon toen ik m erin legde meteen weer.. nu lijkt ie even stil te zijn...

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Marijn heeft gewoon rust nodig en als jij vind dat je naar huis moet gaan.. sta je helemaal in je recht meis...dan maar geen taart.. (kadoos tjss dat is natuurlijk wel jammer hahah nee hoor geintje)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. hele dikke knuf voor jou olaf luuk en thijs*
    zal een moeilijke 24 uur zijn, maar zoals Mrijn al schreef.. je hebt zelf de 'macht' in handen...Ik hoop dat ze vinden waar hij zo'n last van heeft zodat er ook een oplossing komt...

@sizzel.. meis rustig aan he met buikje..en euh.. 10 april is te begrijpen hoor als je het niet red.. we denken hoe dan ook aan je... dikke knuff

verder niet echt veel onthouden hoor van het bijlezen.. dus voor iedereen die het nodig heeft een knuffel

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    precies...en ach die kadootjes komen wel en anders maar niet hoor.. edwin is wel gebleven met de kids dus is het hier nu echt even rustig.. ga ik maar evne van nemen.. morgen zal het wel een hel dag zijn na al die drukte en is edwin dus weer werken.. hij zou vrij zijn, maar heeft geruild met donderdag.. dan is ie jarig...

heb trouwens de minimonkey uitgeprobeerd, maar Marijn vond het maar niks.. eerst maar s flink oefenen hoor.. tis eigenlijk een gewone draagzak..maar wel mooi! hihi...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben ff rust aan het pakken.. voor zo lang het duurt....

thnx dwaas...je bent LIEF!

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    even van genieten meis

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    lieve ichtus..
    volgens mij kun jij wel een hele dikke knuff gebruiken.. dus bij deze...

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ach Ichtus, dan maar geen taart en kado's. Als jullie maar even rust vinden, da's veel belangrijker. En voor mensen die dat niet snappen:JAMMER DAN!
    Meid, dikke knuffel! Ik hoop dat Marijntje jou nog even laat rusten.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    MissN, hier helpt JBPM ook niet bij het doorslapen. Leuk geprobeerd, maar helaas.....Nog gewoon 's nachts eruit hoor. Ze heeft een eigen willetje en de ene mogelijkheid om de nachtvoeding eraf te krijgen is laten huilen. Maar dat vind ik zielig, ze heeft dan honger!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    THnx Ladies.. wonder boven wonder is marijn gewoon gaan slapen en slaapt nog steeds.. net hoorde ik m even, maar nu is ie al weer stil..hij was ook gewoon errug moe... ik voel me iets beter nu, maar merk wel dat ik hier errug slecht tegen kan.. het idee dat dit nog een week (wat is nou een week) gaat duren maakt me volledig verdrietig..zou gewoon niet weten waar ik de energie (en dat teriwjl ik zo goed kan slapen) vandaan moet halen.. vergeleken bij sommigen hier voel ik me dan zo'n ongelooflijke piepert...hoezo kan ik een huilende baby niet aan? tuurlijk kan ik dat.. Niet dus...het voelt als falen en snap er gewoon niks van..t maakt me onzeker en kribbig naar de aandere kids..en naar edwin ook trouwens.. die vervolgens weer met de meest onmogelijke uitspraken komt hoe ik het kan relativeren en hoe ik sterker kan zijn dan zijn gehuil.. bla bla bla.. allemaal psychologisch geneuzel waar een moederhart niks mee heeft..Tis dan echt een nuchtere groninger die als vader alleen de leuke momenten mee pikt..Hij snapt er dan ook helemaal niks van dat ik er op zo'n moment doorheen zit.. ga dan ff lekker in bad of ga dan ff lekker iets voor jezelf doen..DAT WERKT NIET SCHAT! daar los ik niks mee op..en heb ik trouwens ook geen zin in.. ik wil gewoon zeuren, schoppen, janken en chagrijnig zijn en vooral geen preek horen...een arm om me heen is voldoende.. ik wil gewoon mezelf weer terug...

Deel Deze Pagina