Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even voor de liefhebbers, op de site www.liefwinkel.nl zijn een aantal dingen in de opruiming voor een leuk prijsje.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @anouk.. leuk hoor die site.. ga ik zeker wat bestellen.. TOP

Hoe zou t met Dees gaan? hoop zo dat ze vinden wat er nu precies mt Luuk is....

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    NOUWWWWW ANOUK ! GRRRRR

hahaha , das verslavend !

4. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Hoi meiden,

Wat herken ik de verhalen over het helemaal zet zijn even, over moe zijn en boos omdat het soms allemaal helemaal niet lukt! Gisteren was Joël heel lief voor me, ik was echt heel erg moe, voelde me zelfs ziek eigenlijk en ging 's avonds op de bank liggen. Op een gegeven moment werd ik wakker en zat Joël voor me te roepen dat ik wakker moest worden en niet zo raar moest doen enz. Blijkt dat ik met mijn ogen zat te draaien en lag te kreunen enz. Best wel eng. Ben door hem naar bed gestuurd en hij heeft de avondvoedingen gedaan. Nu ben ik wel blij dat ik afgekolfde melk had! Ik heb heerlijk kunnen slapen en kon er om 5 uur zelf weer tegenaan.

Ben blij met m'n mannetje. Gelukkig geen psychologisch geneuzel maar gewoon wat ik nodig heb ondanks dat hij het ook vaak hardstikke moeilijk vind en onzeker is. Hij is lief (L)

Ik zal proberen (eindelijk) een foto van Mischa in m'n album te zetten... een foto van een van z'n eerste lachjes :)...

Groetjes, Annelieke.

5. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Nou, dr staan 2 foto's van ons ventje in hoor!

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!
    Even zeggen dat wij weer thuis zijn. Tessa heeft zich best wel goed gedragen...
    Morgen ben ik hier weer.
    doei

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    welkom terug botje...

ik ga me afmelden voor vanavond...ik heb besloten vroeg naar bed te gaan... slaap lekker allemaal

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeieavond dames! Ik kom me ook weer ff melden!
    Ik heb nog steeds echt heerlijke nachten! Rosalie is alleen vandaag al vanaf 11 uur wakker en tussendoor misschien een uurtje geslapen bij elkaar :( Ook veel huilen weet echt ff niet wat ik moet doen!
    Heb nu ook ff niet de energie om terug te gaan lezen....ik ben hie rmorgen wel weer te vinden!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

hier leuke paasdagen gehad bij me ma! was gezellig!

gwen is een echte slaapkop vandaag maar we zijn ook lekker op pad geweest, ja 2e paasdag allemaal dingen open, we zijn voor een andere auto voor mij wezen kijken, toch iets groter :) morgen ff proefritje maken denk ik en ff babbelen ;)

ik heb ff snel gelezen!

@Dees goed dat je luuk laat observeren toppie , hoop dat het er wat uitkomt en meevalt dikke knuffel!

@Anouk dikke knuffel ook voor jou, en je kan je verhaal altijd kwijt hier ;)

DE REST OOK DIKKE KNUFFEL EN TOT MORGEN! kuzzzzzzzzzzzzz

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik bijt het spits af vanmorgen..

GOEDE MORGEN..

Net gevoederd en jaaaaaah.. volgens mij slaapt ie..
    Vannacht na de voeding heeft ie wel even (3 min) gejammerd maar vielweer heerlijk in slaap... ook gisteravond heeft ie de hele avond geslapen.. hoop dat ie door de rust vandaag weer wat bij komt...

Ik ben al helemaal aangekleed en gedoucht (andere volgorde dan he)
    Ga jurian maar s wakker maken..

tot straks dames..

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @lieke.. wat een schatje.. heldere kijkers ook.. MOOOI

@boney.. welkom terug meis

@joma.. mooie nieuwe avatar.. je kunt zien dat ze echt een stuk wijzer en ouder is... leuk hoor.. mooi prinsesje...

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden..

Hier wel een redelijke nacht gehad...
    Jaydee heeft gister om half 11 de fles geehad en vannacht om 5 uur...het enige is dat ze ontzettend verkouden is en zichzelf meld als der neusje vol zit...dus dan halen we der neusje even leeg..en dan slaapt ze weer verder..

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Marijn is ook verkouden.. misschien was ie dus gewoon niet helemaal lekker gisteren...maar het neusje leeghalen lukt me niet.. het zit nog te hoog.. en met zo'n zuigding krijg ik er niks uit...maar ademen gaat nog goed...

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hier komen er echt ladingen uit hoor..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oeh oeh.. morgen ben ik jarig..

was het helemaal alweer vergeten... marijn is vandaag 4 weken en morgen een maand..
    wat vliegt de tijd zeg....

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou dan staat me nog wat te wachten... :( ;)

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ja he Ichtus de tijd vliegt echt zeg....Jaydee is alweer bijna acht weekjes...

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mystery..succes bij de gyn vandaag...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Moet je nagaan.. hoe we (niet allemaal) zooo zaten te wachten op onze kleintjes.. en de tijd wel vooruit konden kijken.. en nu.. de echte babytijd is zo snel voorbij..
    Persoonlijk ben ik daar ook wel een beetje blij om.. ik ben wel een echte baby moeder, maar dan voor een week of 3.. daarna mogen ze van mij wel snel groeien en wat meer gaan doen...maar dat komt snel genoeg.. tis prachtig om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen..

Heb marijn trouwens maar in een slaapzakje gedaan.. hij worstelt zich steeds boven de dekens uit...en ligt dan helemaal boven in zijn bedje...
    vind dat best vroeg....maar had gelukkig nog een klein slaapzakje van de andere kids die ik trouwens nooit gebruikt heb.. die bleven allebei lekker op hun plek liggen..hihihi

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen!

hier ook iedere keer snotneusje leeghalen :( klopt soms zit het nog te hoog, maar meestal lukt het wel ;)

Hier kwam gwen al om 3uur :rolleyes: en om 6.15 :confused: maar ja ze had echt wel honger dus dan zal ze het wel nodig hebben, Donderdagmiddag naar het CB ,maar wil toch nu wel tips enz... ivm doorslapen,en ben benieuwd wat ze gegroeid is ;) en vooral na haar 2 dagen alles eruit gooien (buikgriep)vorige week ik denk dat ze savonds al te lang en te vast slaap zegmaar, maar we zullen zien ;)

Deel Deze Pagina