Haha..ik vind e babytijd ook heerlijk hoor..maar zou het super vinden als ze kan kruipen, zitten..dat soort dingetjes...straks lopen....haha..het is inderdaad erg mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelen...
Owjah..gister hebben we Jaydee gewogen...eerst Quinc op de weegschaal en daarna samen..Jaydee weegt gewoon al 4,5 kilo...terwijl ze voor 2 weken geleden nog maar 3700 woog... Dus we hebben de voeding maar weer even verhoogd...haha..misschien was ze daarom ook wel zo jengelig....
goedemorgen meiden @ verkouden babys , aaahhh vind ik zo zielig als da is , @ ichtus , kan idd best dat hij niet lekker is .. @ joma ,leuke fotos meid @ baby tijd , oww het vliegt voorbij , bryan is eind van de week al weer 7 weken , jeemig .... maar idd het kruipen en zo ,kan niet wachten @ dees en luuk , ja ben ook benieuwd ! @ hoop dat ik niemand vergeet hier had bryan gisteren om half 9 de laatste fles gehad , en kwam vervolgens om 3 uur vanacht , en de volgende netjes om 7 uur .... we zitten weer op een prachtig ritme gelukkig .. hij ligt nu al een half uur weer in zijn bedje en ligt lekker te brabbelen en te lachen , joost mag weten waarom en wat hij ziet ... maar heerlijk om te horen .... ja ben best benieuwd dadelijk bij de gyn ..... t zal wel mee vallen denk ik (hoop ik) .... vanmiddag snel naar de winkel , me luiers zijn bijna op , de nutriton is al op , pfff
goedemorgen, Voor iedereen die het nodig heeft een knuffel. even een vraag: Ilse krijgt rond 8-9 uur de borst en vaak komt ze dan pas tussen 6-7 weer. Je hoeft ze toch niet wakker te maken??? O ze huilt, ga haar ff aankleden en dan naar de ah. tot vanmiddag
Was ff zoeken maar, hier is de meeting lijst weer Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery
wat ik begrepen heb is dat en max 8 uur tussen de voedingen mag zitten in het begin , en daarna max 10 uur ..... misschien heb je er wat aan
wat doe je dat rap MissN.. hie rduurt het een eeuwigheid om foto's op hyves te zetten...daarom doe ik het ook niet zo vaak.. heb er geen tijd voor .. nu moet ik ook zeggen dat je bij een 3e veeeel minder foto's maakt hoor.. ze zijn ook allemaal hetzelfde.. bij Jurian hadden we ladingen foto's maar nu is dat een stuk minder.. ga morgenavond ff mijn doopfoto's ophalen bij mijn ouders.. mijn tante heeft foto's gemaakt en die staan nu bij mijnouders op de pc, maar mijn pa is niet zo handig dus doormailen lukt niet.. Ze heeft ook wat foto's van mij en Marijn gemaakt.. ik kwam er achter dat ik nog nergens bij op stond.. buiten de bevalling om dan he. maar daar vind ik mezelf nou niet bepaald charmant op staan.. Ik zal s kijken of ik wat foto's kan uploaden vanmiddag als het me gegunt wordt qua tijd.. Jurian is nu naar school (wordt gebracht door de buuf.. is met de auto) en marijn is nog steeds stil.. als ik zachtjes naar boven loop is ie wl zo weer wakker heb ik gemerkt dus dat doe ik dan maar niet.. Voor Lisa heb ik beneden nog wel kleren liggen..
Goedemorgen allemaal.. meiden met een huilende beeb.. ik weet echt niet wat ik nog moet zeggen om jullie een hart onder de riem te steken.. alles is volgens mij al gezegd.. In ieder geval denk ik aan jullie en ik denk ook heel hard mee voor oplossingen.. al zijn die er soms gewoon niet... hele dikke knuff slapen : nora komt 's nachts om de 5 uur. Vind het geen probleem, vannacht om 23.00 uur gevoed en ze kwam weer om 05.00 uur. Vind het best netjes. Ze slaapt nu sinds 4 dgn ook op haar eigen kamertje in haar eigen bedje en dat gaat prima gelukkig! al had ze het vannacht erg koud. Temp 36,7... dus het waren echt alleen haar handjes.. ze heeft heerlijk geslapen en ligt nu nog te pitten!
@mystery.. hier is het ook spierwit en t zonnetje scijnt nu.. @debie.. sluit me aan bij mystery, maar bij bv maakt het op deze leeftijd volgens mij niet meer uit.. tis vraag en aanbod he... in het begin.. de echte kraamtijd nog wel zo dat er idd 6 of 8 uur max tussen mag zitten ivm het bloedsuiker dat nog niet helemaal zelf geregeld wordt, maar dat is nu volgens mij niet meer van toepassing.. iK zou zeggen.. GENIET ERVAN!
meiden we kunnen het beste de lijst iedere paar pagina,s naar voren halen we moeten de meeting niet vergeten he Gwen heeft aandacht nodig zo te horen dus ga er alvast badderen