@sizzel..lekker meis.. en ja je kunt ook eigenlijk niks meer zeggen.. maar het medeleven doet veeeeel goed hoor.. heb gister (hij slaapt nu gelukkig) toen marijn zo onrustig was erg veel aan jullie gehad.. al lees je soms alleen herkenning of wrodt je overladen met knuffels... het voelt als een warm bad.... THNX meis.. Heerlijk zo'n nacht he.. fijn dat ze het goed doet in haar eigen bedje.. Hier heeft marijn vanaf het begin in zijn eigen bed geslapen...
Nou..hier is het ook helemaal wit..en het sneeuwt nu ook nog eens... Bah... De meeting in Rotterdam ga ik niet mee..ik durf niet zo'n lang stuk alleen te rijden met die kleine in de auto! 26 Juli zijn we wel aanwezig!
meiden.. ik heb dees even een berichtje gestuurd en haar laten weten dat we aan ze denken en of ze al iets meer weten!
Lief dat je dat zegt . Knuffels doen inderdaad heel veel goeds en al is het alleen maar even van je afpraten. Dat kan zo opluchten.. Gewoon blijven doen hoor meid als je het nodig hebt! daar zijn we voor! Nora sliep al die tijd nog bij ons. Vooral ook omdat ik na de ks 's nachts niet zo makkelijk uit bed kon. Was niet zo fijn.. pijnlijk.. nu slaapt ze prima in haar eigen bedje gelukkig!
Hier ligt een heeeeeeel klein beetje sneeuw! ziet er wel leuk uit hoor! en er vallen nu mini-vlokjes!
Goeiemorgen, hier een goede nacht gehad, al meldt madame zich weer eerder. Om de 3 1/2 uur weer, dus ik ga de voeding vandaag verhogen. Ik ben zooooooo blij met jullie. Ik sluit me aan bij Ichtus. Die herkenning en verwoording van gevoelens en de knuffels voelen zo fijn op zo'n moment. Dan weet je dat je niet alleen loopt te worstelen, maar dat je lieve forumdinnetjes hebt, die je erdoor heen slepen. Meiden, deze club gaat nooit meer kapot! Ik ga ook niet naar de meeting in Rotterdam, want dat is me te ver met zo'n jonge dame achter in de auto. Ik denk dat de 26e al een opgave genoeg is. Ik moet zo naar de kno-arts voor de oorontsteking, ik hoop dat hij direct verlichting kan geven. Want ik heb de hele nacht niet geslapen van de pijn...pffff. Mijn vader komt op Tess passen, de lieverd!
nou dames ik heb weer een aantal nieuwe fotos in me album staan ! jammer dat er zo veel dames niet komen naar rotterdam ......... ik moet met de trein , is ook geen korte rit , maar ik zie geen problemen ivm bryan ...
buddynieuws Dees: ik ben blij dat ik bij hem ben, anders had ik het niet gered. vandaag komt de arts weer en een fysio. jullie zijn lief. kusjes einde buddynieuws
Mystery, als Tess niet zo onrustig was geweest, was ik absoluut gekomen. Maar een ritje naar mijn ouders (20min.) is al een ramp. En daarbij krijgt ze daar weer een en al prikkels en dat komt haar niet ten goede. Ik zal er dan weinig van kunnen genieten. Sizzel, fijn dat je Dees even gesmst heeft. Zal niet makkelijk voor hun zijn en op deze manier kunnen we hun toch laten weten dat we met hen meeleven.Dus thanx meid!
ow suus , ik snap het wel hoor daar niet van , vind het alleen jammer ,..... en ja om 11 uur moet ik daar zijn