hoi meiden ik merk eindelijk dat mijn manneke rustiger is. volgens mij ha is keano overvoed en dat hij na een voeding begon te krijsen zijn dus krampen! wat voel ik me schuldig en ik maar die fles blijven geven denkende dat ie honger heeft gister hebben we de fles verlaagd van 200ml naar 170ml en het is de hele dag perfect gegaan. komt netjes om de 4uur en is na een voeding anderhlaf uur wakker en wil dan echt slapen. om half 7 had ie de laatste voeding en melde zich pas om half2! meneer heeft gewoon 7uur zonder voeding gedaan en mama die heeft zalig kunnen slapen. alleen na die voeding van half 7 was het weer huilen dat waren krampjes. ga straks opzoek naar venkelthee voor hem en cinababy. ben zoooo blij dat ik nu eindelijk mijn oude mannetje terug heb! mama norah waterpokken is verschrikkelijk onze jimmy had er hele erge lastvan en de oudste totaal niet. wat hier echt goed hielp was mentolpoeder en een badje havermout. zal zeggen probeer dat eens bij norah. wat ook nog kan is mentolgel werkt ook perfect succes ik weet hoe dat is hoor dees sterkte meid en wat rot allemaal ik hoop dat ze er heel gauw achter komen wat luuk heeft! wat die meeting betreft ik zal er niet bij zijn omdat ik dan met 3 kindjes zit en om nou met de trein te gaan nee dank je dat wordt niks. mrijn keano die niest ook heel erg veel en is nu ook wat verkouden arme mannetje.
schijnt de zon, heb ik mijn ouders gebeld dat ik even kom lunchen, wil ik gaan een enorme sneeuwbui. Hmm dan maar de auto
hee meiden sorry maar moet helaas zeggen dat ik 10 april niet kan mijn neefje doet die week de communie en had mijn zus beloofd haar te helpen met de voorbereinding (was ik alweer vergeten ) maar ga zeker proberen om er 26 juli bij te zijn maar dat kan ik helaas niet beloven sorry
ja ik vind het ook ontzettend jammer maar goed het is eenmaal zo was graag gekomen Nou meiden ik ben er vandoor geloof dat bryan eindelijk slaapt even snel wat dingetjes doen hier in huis
hmmm 10 april dunt wat uit zie ik... maar begrijpelijk hoor dames... BUDDYNIEUWS MAJA maja is net verhuisd en heeft nog geeninternet.. Ik heb haar ff op de hoogte gebracht van de opnames van Tess en de thuiskomst en de opname van dees en luuk.. verder geen zaken geloof ik die ik door moet smsen? ben echt een vergiet... oh ja 10 april natuurlijk maar dat heb ik ook doorgegeven.. ze doet iedereen de knufs en de groetjes...en komt weer als internet er weer is... EINDE BUDDYNIEUWS... heb ff terug gesmst en gevraagd hoe het met haar en Lune gaat.. .. nog niets terug gehad, maar dat post ik natuurlijk hier... Knuff.. Trolley zit bijna in elkaar..alleen de wieltjes nog.. Ik is trots...
Was ff zoeken maar, hier is de meeting lijst weer Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Zo goed overgenomen?
yeah, is gelukt, hihi, eindelijk zonder wit vakje eromheen. Klopt dit lijstje van de meeting? Ben bezig met sonja, tenminste, dat probeer ik, helaas net twee (kleine) roze koeken op , gaat me echt niet lukken zo. Heb morgen de eerste les body-jam, ben heel benieuwd, hoop dat het leuk is, wil zo graag weer sporten
als degene die toch niet meegaan het lijstje dan ook weer ff aanpassen dan is ie weer up to date.. Goed zo Debie!
wie van jullie gaan er babyzwemmen en vanaf hoeveel weken gaan jullie. (ik twijfel nog omdat de een zegt het kan geen kwaad en de ander zegt dat het slecht is )
Was ff zoeken maar, hier is de meeting lijst weer Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Dwazie Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Ik heb mezelf er even afgehaald voor 10 april.....
Nora slaapt gewoon nog steeds.... heb haar om 09.00 uur gevoed en slaapt nog als een roosje.. heerlijk! meestal is ze voor de middag lekker wakker, maar dat zal nu wel na de middag worden! ach een keer verandering is ook niet zo erg!
@ debie: ik lees ff mee, want dat vroeg ik me ook af.. Ik heb ook wel eens gehoord dat het pas vanaf 6 maanden is?
in het zwembad waar ik wil gaan babyzwemmen is het vanaf 3 maanden... Maar ze is 4 maanden wanneer we daar wonen en ik dus pas kan gaan..
ik wilde wel gaan babyzwemmen.. volgens mij ook vanaf 4 maanden.. Maar het is op de donderdag, en dat is mijn vaste dag werken...grrr...