ik wilde ook gaan babyzwemmen maar op beide plaatsen waar ik kan is het of op woens of op dinsdag en dan moet ik beide werken dus helaas
Ben ik weer. De kno arts kon niet zoveel voor me doen, want het zat er TE vast in. Ik moet volgende week maandag weer terug komen en dan onder verdoving. Heb gelukkig wel pijnstillende oordruppels mee gekregen. Tess is de hele ochtend onrustig geweest. Ik heb haar om 12 uur in bad gedaan en onder de fles viel ze al in slaap. Ik heb er maar 70cc in gekregen, want ze was zo vast in slaap. Is natuulijk doodop! Ik laat haar lekker slapen en als ze honger heeft krijgt ze alsnog 60cc. Die meld zichzelf wel....ha ha ha. Lekker Sizzel, dat Nora zo goed slaapt. Nachtvoeding, pfff...dat is er hier voorlopig ook nog niet af. Mevrouw heeft veel te veel honger. Mystery, hoe is het bij de gyn gegaan?
Hallo allemaal! Fijne pasen gehad? Hier druk geweest, zondag naar beide oma's geweest en dat bleek toch een beetje te veel voor Fenne... bij de 2de oma begon ze na het eten ineens vreselijk te huilen, ze voelde ook een beetje klam aan... dus wij zijn maar snel naar huis gegaan... gelukkig geen verhoging, maar ze bleef wel de hele nacht onrustig... het arme ding, was gewoon te veel allemaal... Gisteren dan ook een nietsdag gehouden, lekker samen op de bank liggen en knuffelen... heerlijk! Ichtus, hoe was het dopen van Marijn? Suus, hoe gaat het nu met Tess? Fijn dat ze voor de pasen lekker weer thuis was! over vloeien: het is weer gestopt, dus maak me geen zorgen meer! Lianda: vervelend dat het even wat minder gaat, hoop dat je snel achter de oorzaak komt en Keano weer een lekker tevreden jochie wordt... Debora: och wat schrikken dat de wekker niet af was gegaan... maar lieve schat, je bent echt nog steeds de beste mama van de wereld hoor! zo...ondertussen Fenne even schone broek gegeven... ze ligt nu heel zoet naar de mobiel te kijken en luisteren... Dees: lees nu dat Luukje gisteren naar ziekenhuis is gegaan... heel veel sterkte meis, wat een moedige beslissing van jullie! Ik ga snel verder lezen of er meer nieuws is... Anoek: knuff voor jou, wat vervelend dat het allemaal niet wil lukken! en nu zijn we letterlijk weer een uur verder, Fenne maar even naar bed gebracht en een wasje gedraaid, ga weer verder lezen haha knuffel: oeh, lees dat veel van ons er even doorheen zitten met huilende beebs etc... knuffel meiden, ik wou dat ik iets kon doen! Lieke lekker ventje is Mischa, leuke foto's! Debie: ik vind 10 uur tussen de voedingen wel lang hoor, ik heb begrepen dat tussen de 6 a 8 uur max is... maar ben geen expert, Fenne komt om de 4 uur tis hier ineens pikdonker en het sneeuwt me toch hard, dat wordt geen wandeling naar de wupermarkt vanmiddag, eens denken hoe ik dat dan weer ga doen... Ichtus: doe maar de groetjes aan Maja... babyzwemmen: ik ga mezelf nog niet in een zwembad vertonen haha... heb gisteren even op de weegschaal gestaan en er moeten nog 14 kilo af was er tussen de 25 en de 30 aangekomen, dus de helft is er pas af... en ik mag niet aan de Sonja ivm de borstvoeding, dus dan maar 3 liter water per dag en gezond eten... is dat trouwens niet weinig, de helft kwijt na 4 weken?
ik heb geluk mbt het afvallen.. er was 10 kg bij en ben er nu 15 kwijt.... Maar hier blijft het ook bij... das dan wel weer jammer!
Wen, ik denk dat het afvallen bij iedereen anders gaat. Ik was mijn totale gewicht van de zwangerschap al na 4 weken kwijt. Maar mijn zus was pas 10 kilo kwijt na 8 weken. Met Tess gaat het goed. Ze huilt een heel stuk minder. Ik word nog net zo moedeloos als ze huilt als voor de opname. Maar dat is iets waar ik aan moet werken. Tess wordt poliklinisch verder behandeld. Kan me goed voorstellen dat al die aandacht Fenne even iets te veel werd. Dan merk je weer hoe klein ze eigenlijk nog zijn. Maar jullie hebben er goed op ingespeeld. Fijn dat het vloeien gestopt is, da's weer een zorg minder!
@ Wen : leuk dat jullie gisteren zo'n lekker dagje gehad hebben meid! heerlijk he! hebben wij ook gehad hier! En fijn dat je niet meer vloeit! (das hier wel een ander verhaal... grrrrrrrrr...)
en hoeveel moet je er nu nog kwijt dan?... pfff ik schrok er wel ff van, want ik denk dat die eerste 14 kilo makkelijker zijn gegaan dan de 2de... want dat was natuurlijk ook kind en vruchtwater etc... haha, dat wordt dus nog even zwangerschapskleding voor mij!
Fijn dat het al een heel stuk beter gaat met Tess, Suus! Ze wordt poliklinisch behandeld, wat houdt dat precies in?
ja, was echt lekker! oh en ik vloei helaas ook nog wel hoor, maar was een paar dagen enorm heftig met erg donker bloed en maakte me beetje zorgen, maar nu gewoon weer terug naar beetje vloeien... van mij mag het ophouden nu... wil me weer sexy voelen, en das vrij lastig met maandverband tussen de benen en lektieten!
nou ben ik ook weer even bij de gyn was alles in orde , hij zei dat t bloeden na de stopweek zou moetten stoppen .... daar vertrouwen we dan maar op he
@Wen.. Het dopen was erg mooi.. heb er echt van genoten en marijn heeft de hele dienst geslapen... Hier pas8 kg kwijt in 4 weken moet er nog 3 nu! dan zit ik weer op mijn oude gewicht.. Toen ik bij Jur 30 kg was aangekomen heeft het me 1,5 jr gekost om het er weer af te krijgen en weer mijn oude maatje terug te hebben.. heb toen wel flink gesport moet ik zeggen, maar bij mij gaat het geowon erg langzaam.. ben al blij met die 8 kg nu..maar was er nu ook niet veel bijgekomen.. en bij jur is het er ook niet helemaal weer afgegaan qua kilo's maar kon wel weer mijn oude kleren aan.. door het sporten wat meer spiermassa gekregen en dat weegt meer dan vet..hihhi vloeien. hier al 2 weken een klein beetje.. mag nu wel helemaal stoppen hoor.. de ene dag iets meer dan de andere, dus durf ook nog niet te stoppen met maandverband..blegh.. morgen ga ik de pil maar vast bestellen dan heb ik die ook maar weer in huis... Marijn slaapt gewoon nog steeds he..heerlijk.. over 3 kwartier mag ie weer eten! weer bijna 4 u geslapen.. ik loop dan ook wel op mijn tenen en de kids moeten de hele dag fluisteren in de gang en mogen absoluut niet naar boven, maar goed.. dat heb ik er nu wel even voor over...even bij tanken.. Ik heb net alle vlaggetjes maar eens van de muren getrokken.. alle kaartjes netjes op een stapel gelegd zodat die ingeplakt kunnen worden en buiten ook de gevel ontdaan van alle versiersels.. ik ben er klaar mee. meteen alles weer ff opgeruimd en geschrobd.. Heerlijk wat ziet alles er weer rustig en opgeruimd uit zeg.. Ga zo nog ff een was wegvouwen nou ja 3 wassen meer, en de ijsklompen die buiten hangen maar eens in de droger stoppen.. dat wordt niet wat al die sneeuw.. Hier is het nu prachtig weer.. zonnetje schijnt steeds tussen de sneeuwbuien door en de vogeltjes fluiten... Wat een verschil met gisteren zeg... Ik ben ff wasjuffrouw aan het spelen.. tot later..
@ ichtus , fijn dat de doop mooi was meid en nee geen enge dingen , ook meteen over een eventuele 2de gehad, heb aangegeven dat ik geen normale bevalling meer wilde , en de gyn zei dat bij sprake van een volgende , we van te voren op gesprek konden komen ivm een keizersnede dus dat stelt me dan weer gerust
Hallo Meiden, In navolging van Thirza kom ik me ook hier afmelden. Ik zit steeds minder achter de pc en jullie zijn gewoon niet bij te houden. Daarnaast heb ik het prive lekker druk met leuke dingen en dan hang ik er hier maar een beetje mee. Niet negatief bedoeld hoor! Iedereen succes met haar kleine uk en geniet ervan! Doe ik ook. groetjes, Aurelie