Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @aurelie: Veel geluk , plezier en gezondheid voor jullie!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb zojuist 20 pagina's gelezen, dus reageer niet op iedereen persoonlijk, want ik ben nog wat dement!

Iedereen die het nodig heeft in ieder geval een hele dikke knuffel! (met name Anouk, Ichtus, Suus)

Weekendje bij m'n schoonouders was ook te druk voor finn, dus gisteravond ook met een huilend manneke op de bank gezeten. hij is nu nog steeds onrustig. 's nachts slaapt ie gelukkig wel goed.
    Hij heeft vandaag een obsessie voor z'n speen: zit er op te zuigen alsof z'n leven ervan af hangt en als ie uit z'n mond valt.... Krijsen! Ach ja laat hem maar...

Dees: als het goed is kom je weer naar huis met Luuk: hopelijk is alles goed gegaan en hebben ze wat kunnen vinden (dat klinkt lullig, maar ik bedoel dat ze het dan ook kunnen oplossen)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb ook nog positief nieuws: Esprit belde net dat ze zeer positief waren over ons gesprek, en of ik morgen om 3 uur naar Den Bosch wil komen voor een 2de gesprek! jeeeej! \:D/ :whistle:

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Aurelie,

Begrijp het helemaal en komt niet verkeerd over hoor! ;)

Ik wens je heel veel plezier, liefde, geluk en gezondheid samen met jullie kleine! Kom je nog eens vertellen hoe het gaat met jou & Siebe?

liefs, Wen

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo nu effe wat aan het huishouden doen, voordat Finn weer wakker is!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das nog eens goed nieuws debora dan bij deze vast heeeeeeeeeel veel sucses morgen

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Super!n Gefeliciteerd! Komt helemaal goed, ik voel het!
    En Esprit is trouwens wel echt een te gek merk hoor, kan niet wachten tot ik m'n Esprit kleertjes weer aan kan ;)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier gaat nog eentje aan de poets anders heb ik weer hele dag niets gedaan :) en nu slaapt bryan nog lekker

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ichtus, fijn dat dopen zo mooi was en Marijn zich goed gedragen heeft door lekker te gaan slapen hihi...

Ook lekker dat ie vandaag zo goed slaapt!

Ik heb ook alvast de helft van de versiering weg gehaald net... morgen komen mijn collega's langs, dus laat nog beetje hangen voor de sfeer & dan gaat daarna de rest er van af!

Succes met de was... ik moet zeggen dat het huishouden hier vandaag ook soepel verloopt... ben helemaal niet ontevreden :)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Thanks Vivian en Wen! Ben ook wel happy nu!

huishouden: ik ben aan het wachten tot m'n pa dozen komt brengen dan kan ik inpakken! Dus voor nu doe ik alleen de was, afwassen en stofzuigen! haha

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, wat een goed nieuws zeg! Alvast gefelicteerd met dit positieve bericht en ik ga morgen duimen voor jou!

Aurelie, geeft niets meid. Ik wens jullie ook al het goeds toe voor de toekomst.

Mystery, fijn dat je weer goedgekeurd bent....ha ha ha.

Hier ligt Tess nog steeds in een coma, wat is dat badje toch een wondermiddel. Maar ook ik ga hier sluipend door het huis heen, ben de huilbui van vanmorgen nog niet vergeten.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Helaas. Mijn Lief is allergisch geworden voor zijn eigen kat, dus die vlieger gaat niet op. Hij heeft er wel ca. 8 jaar over gedaan. Het allergisch worden dus.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @aurelie. meis.. heel veel liefde, gezondheid en geluk verder met siebe.. en laat je af entoe nog ff weten hoe het gaat? Lekker doorgaan met genieten meis..

@debora... Goed man.. ik ga voor je duimen morgen.. morgen is een goede dag.. (ben ik jarig..hihihi

@suus..nee die huilbuien blijven nog diep in het geheugen gegrift.. Hier slaapt marijn ook nog steedss. een kwartier geleden moest ie al eten.. nouik laat m nog maar even liggen..

@vivian.. lekker aan de poets meis.. zou bijna zeggen.. geniet ervan..hihi

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou das lekker dan.. weer een bakerpraatje uit de lucht..hihihi..
    maar minder van die allergie heej...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben nog ff snel koffie pakken.. kan nu mooi nog even..

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo hier ben ik ook weer eventjes...

heb groot nieuws...

elise heeft een soort van doorgeslapen...

half 11 laatste fles.... rond 3 uur wat pruttelen(niet huilen) even laten begaan normaal een fles gegeven... en opeens sliep ze weer als een roosje...om 5 uur weer wat pruttelen en toen dacht nou heel even aankijken na 2 minuten weer slapen en om 7 uur had ze toch echt honger.. niet huilen maar happen en draaien met haar hoofd jullie kennen het wel... ik ben super trots en het gaat de goeie kant uit...

lieve knuffels voorjullie

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, eigenlijk niet. :oops:. Scheelde voor hem een keuze te maken wat betreft samenwonen. Ik ben nl. (ook) allergisch voor katten.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey lieve meiden,

dylan heeft vandaag zijn eerste spuitjes gehad :cry: . hij heeft ff gehuilt maar dat was zo weer over. hij ligt nu lekker te slapen in de wipper, maar hij heeft volgens mij wel verhogen/koorts want hij voelt erg warm (ik meet als hij wakker word ff zijn temperatuur). voor de rest gaat hier alles wel redelijk goed ;) .

ik heb niks terug gelezen alleen zag ik dat debora voor een 2de gesprek kon gaan SUPER! ik zal voor je duimen meide

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ichtus: alvast gefeliciteerd!
    Dwazie: super dat Elize zo goed geslapen heeft!
    kikkert: och arme Dylan! Hopelijk heeft ie geen koorts!

Deel Deze Pagina