hier hetzelfde! twijfel ook steeds of ik even naar de supermarkt zal lopen, durf de gok niet te wagen hihi fijn dat Nora zo lekker slaapt vandaag... en lekker om weer te gaan sporten, doe je goed... ik heb er nog geen kracht/moed voor hoor!
wauw wat heftig he deborah.... hopelijk slaat finn zich er makkelijk doorheen... arme dylan... morgen is het al anders... ik zie ook zo op tegen de prikken... maar ja het moet he...
zoek je iets op marktplaats, of gewoon even rondkijken? ik keek net even op de lief site, had ik beter niet kunnen doen, erg schattige dingetje voor de zomer... maar ze heeft al zo veel!
Heej hallo, Sorry dat ik afgelopen week bijna niet aanwezig ben geweest, maar had een erg drukke week afgelopen week, dus vandaag. Afgelopen donderdag was mijn moeder jarig, vrijdag mijn schoonvader Zaterdagavond kreeg ik visite en was danny draaien met de drive-inn en zondag hadden we weer verjaardag.. van mijn overbuurjongen en gisteren zijn we naar de intratuin geweest en is Angela bij de overburen geweest. Die wilden gezellig met haar gaan wandelen.. nou prima toch.. hun zijn ook suikeroom en suikertante haha.. erg leuk Is hier nog wat nieuws gebeurd?
Hallo, daar was ik weer. Nadat ik Mischa had gevoed kreeg ik ineens een huishoud-aanval; het moest en zou nu gebeuren dat ik ... nou ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan. En nog steeds zijn er heel veel dingen die ook eigenlijk wel vandaag gebeuren moeten. Maar ik heb nu even pauze genomen, anders ben ik straks te moe om nog op m'n benen te staan, voel m'n rug nu al. Dus... maar ik ga proberen een beetje te reageren... Mrijn Over dat gewicht zou ik me niet heel erg zorgen maken, meestal halen ze het op een gegeven moment wel weer in. Zolang ze maar genoeg alert blijft en plasluiers enz zal er niet zo veel mis zijn. Maar dat zal je vast al wel van iedereen horen. Kan me je bezorgdheid wel voorstellen. Als ik jouw verhaal lees over inbakeren en huilbaby enz... wat heb ik dan een mazzel dat mijn Mischa zo'n rustige baby is... MamaNorah *knuffel* hopelijk valt vandaag toch een beetje mee en is Norah gauw van haar waterpokken af! Amma Nou, Mischa slaapt ook nog lang niet door hoor, ik denk dat dat ook voorlopig nog niet gaat gebeuren. Het is mazzel als het gebeurd voor de drie maanden maar sommige kindjes doen er wel een half jaar over. Ik neem het hem nog helemaal niet kwalijk dat hij 's nachts nog komt. Downunder, Alles voelt wel weer normaal eigenlijk, maar ik vloei nog steeds... denk ik. Het was over maar als ik ongesteld ben dan ben ik dat nu ook al weer drie weken dus... lijkt me toch vloeien. Moet ik daarmee naar de ha ofzo, het moet toch na 6 weken gestopt zijn? Afvallen, Hoe krijg ik het er ooit af???!!! Ik ben nogsteeds 13 kilo boven mijn normale gewicht... en ik val niet af. Ik weet ook niet hoe ik meer kan afvallen want ik heb te weinig energie om intensief te sporten en diëeten kan niet omdat ik borstvoeding geef en ik heb nog steeds een ontembare eetlust De pil Misschien een stomme vraag hoor, maar ehm... hoe kom je aan de pil? Ik heb nooit de pil geslikt en ik weet niet of ik naar de huisarts moet ervoor. Ik weet nieteens of het vergoed wordt of niet... Mischa slaapt vanaf het allereerste begin al op z'n eigen kamertje, 3 uur na de bevalling lag hij daar al heerlijk te slapen. Vind het prettig dat onze slaapkamer echt alleen voor ons tweëen is, ons plekje voor intimiteit en lange gesprekken... Maar Mischa huilt weer, 't is weer tijd om te voeden denk ik zo dus ik moet er alweer vandoor. Na 't voeden nog maar weer wat aan 't huishouden doen... kom misschien vanavond nog even kijken.
Oh jee Kikkert, dat is niet zo mooi. Angela hier is de hele morgen wakker geweest en is nu eindelijk een uurtje in slaap. Ik ga zo ff eten voor haar halen, want het blik is bijna leeg. De vogel heeft ook weer kuren.. heeft hij een week lang bijna niet gedaan en nu is het weer raak pfff. Zit sinds zaterdag op Second Life.. lachen is dat joh..
Hmmm, hier ook eentje die het er niet mee eens is. Net even geprobeerd te troosten, maar ze heeft er geen zin in. Dus nu maar even laten huilen, want moet even het eten klaar zetten. Dan kan manlief straks direct beginnen met koken en kan ik even Tess eten geven. Na het eten moet ik echt even boodschappen doen, we hebben bijna niets meer thuis. Gewoon schandalig!
@Kikkert.. bah prikjes.. maar ueh.. heb je geen paracetamol voor beebs in huis.. die zetpillen 125 mg daar mag ie nu wel een halve van hebben.. dat helpt vaak tegen de pijn en evt koorts..zul je zien dat ie dan lekker gaat slapen..KNUFFEL! @debora.. ja jullie moeten met die prikjes goed uitkijken.. als het mag bij finn zou ik m een halfuurtje voor de prikjes vast een paracetamol geven.. doe ik ook altijd.. dan hebben ze er niet zo'n last van en valt de koorts mee. die van mij hebben nooit koorts gehad bij geen enkele prik.. volgens mij is het bij de eerste prikjes zo dat ze 3 u na de prik er last van krijgen wat koorts betreft dan he.. dus dan kun je het misschien al voor zijn.. ff overleggen met ka zou ik zeggen.. @Lieke.. pil kun je via ha krijgen en in jouw geval.. (je bent nog geen 21) wordt ie volledig vergoed.. boven de 21 deels..ik moet voor 3 maanden pil ongeveer 6 euro zelf betalen, maar ook dit verschilt weer per zorgverzekeraar.. euh.. oh ja. slapen in eigen kamer.. hier al vanaf het begin.. ik kan niet slapen met dat gepruttel en gekreun.. tgaat prima. zou er mee beginnen als je er zelf klaar voor bent.. Hier was marijn net toch echt weer wakker.. ff speen gegeven met wat cinababy.. en volgens mij slaapt ie weer.. Heb al gekookt dus dat scheelt mocht ie niet meer willen slapen.. macaroni.. lekker makkelijk ga nu ff verder hier... KNUFFEL en misschien tot vanavond als ik het red...
@ichtus nou veel plezier hahaha het is dat poetsen nodig is anders wist ik het wel @kikkert ja die stomme prikjes he bryan moet volgende week ik zie er zo tegenop dikke knuffel voor dylan @lieke de pil gewoon bij je ha halen ik krijg hem vergoed mar ik zie hier dus dat het aan je ziekenfonds ligt bij het cz is hij volledig vergoed (kan natuurlijk ook aan mijn aanvullende ligen ) Nou ik ga weer even verder moet de woonkamer nog stofzuigen en dweilen en dan kan ik weer gaan koken misschien tot later
Ik ga idd morgen even zetpillen halen voor hem en dan krijgt ie er een 's ochtends. Dat was ik al van plan om te doen. En een nat washandje in een zakje meenemen en dan meteen het beentje koelen. Ik hoop dat ie geen koorts krijgt.
Ik ga nu vast voor Finn duimen dat hij geen koorts krijgt! Ik hoop ook dat Tess er over 2 weken kranig doorheen slaat. Maar papa gaat gelukkig mee voor de prikjes. Ik ben niet zo'n held en heb een trauma naar aanleiding van de vorige ervaring op het cb....ha ha ha. Hier net weer een flesje gegeven en ze lijkt zowaar even tevreden te zijn. Ik blijf het moeilijk vinden dat ze zo wisselend is. De ene dag vrolijk en slaapt ze perfect en de andere dag huilen, huilen en nog eens huilen. Het zouden krampjes kunnen zijn, want ze had echt van die pijngilletjes er tussendoor vanmiddag. Zielig hoor! Zou het liefst alle pijntjes van haar overnemen.
goeiemiddag dames! ik kom me ook weer even melden! Rosalie is gister na dr huildag gelukkig om 11 uur gaan slapen tot 7! Ik was al bang voor een slapeloze nacht, maar dat is me gelukkig bespaard gebleven!En vandaag is ze gelukkig gewoon weer zichzelf Dus ben ff lekker naar de stad geweestmet dr! En ik heb ff me slaapkamer verbouwd ik washet niet helemaal eens met de indeling...Dus alle meubels verplaatst en eindelijk al me dvd rekjes aan de muur gehangen Nou ik ben ff terug lezen!
Ik leg dr al aan als ik dr hoor smakken. Volgens mijn kraamverzorgster is het al te laat als ze gaan huilen van de honger.
Ik heb ook een vraagje over voeden; ik geef bv met flesje maar weet niet precies wanneer Mischa nou geen honger meer heeft en hoeveel ik hem moet geven als hij wel een hongerige indruk maakt. Ik geef hem tot nu toe telkens 140 cc maar vandaag zit hij telkens na de voeding alweer met z'n handjes in z'n mondje en toen ik 'm 1x meer gaf, ging hij niet spugen (doet hij vaak wel als ik denk; 'k geef wat meer). Tot hoeveel cc kan ik hem geven? Hij geeft zelf niet aan dat hij genoeg heeft.
Nou lieve meiden.. Jaydee word hoogstwaarschijnlijk ook 24 uur opgenomen ter observatie.. Ik kan echt alleen maar huilen nu...gadverdarrie.,..