We lopen al bij een osteopaat voor de krampjes..maar ik weet zeker dat er meer aan de hand is..haar linkerkant vabn der lichaampje beweegt ook niet helemaal goed mee..en ze is alelen maar aan het huilen..wil niet in der eigen bedje of box..want dan raakt ze helemaal overstuyur.. Dus nu gaan ze kijken waar dit eventueel van kan komen..
ow oke , ja dat heb ik gemist dus .... balen meid , maar misschien kunnen ze haar helpen denk daar maar aan , in ieder geval dikke knuff voor jou ,... waneer hoor je meer ?
we moeten morgen terugkomen naar de huisarts en dan horen we verder hoe of wat..maar ik ga nu even eten.. tot later..
Oeh, MissN, dat is niet zo mooi. Maar wat goed dat je jouw gevoel volgt. Als je het niet vertrouwd dan moet je haar laten onderzoeken, dat neemt een hoop onzekerheden weg. Heel veel succes en sterkte morgen. Dikke knuffel van ons.
Ik vertrouw het inderdaad niet..en dan wil ik echt wel even de zekerheid hebben dat ze niets over het hoofd hebben gezien... Ik vind het echt ontzettend moeilijk hoor... Maar goed...het is waarschijnlijk wel het beste voor me meissie..
he getsie, wat vreselijk balen zeg! knuffel! toen ik in het ziekenhuis lag toen Fenne geboren was, werd er ook een kindje 24 uur geobserveerd, maar de moeder mocht toen ook overnachten... geen idee hoe dat zat hoor, maar ik hoor niemand van jullie hier over... is dat geen optie?
wen..dat is wel een optie..maar ik ben bang dat ze haar dan niet goed genoeg kunnen observeren...omdat ik er dan ook ben...
Jeetje ow wat erg zeg.. bah ik moet er niet aan denken. Ik vind het echt heel erg voor je meis. En dan te bedenken dat mijn meissie zo ontzettend rustig is.. dat gun ik jullie ook.. ze heeft nergens geen last van.. ja in het begin van krampjes, maar verder niet. Is jullie beeb trouwens nu ook vaak de hele dag wakker behalve 's avonds? ZE heeft vanmiddag een uurtje geslapen hooguit 2 denk ik en nu dommelt ze net een beetje in pas... na de hele dag wakker te zijn geweest
Diaantje, Angela is natuurlijk ook een stukje ouder als Fenne (1,5 week), maar Fenne slaapt nog het merendeel van de dag... ze is vaak 's ochtends 2 uurtjes wakker en 's avonds 2 uurtjes...
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Ariel (zit alleen met vervoer) Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Ariel
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Ariel (zit alleen met vervoer) Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Ariel Denk dat we wel moeten reserveren of niet?
meiden wat rot dat er baby's opgenomen moeten worden, leef met jullie mee. Bij ons is het huiluurtje tenzij je bij papa op de arm ligt Jammer genoeg gaat die zo sporten. maar dan lekker in badje en dan bedje. Gebruiken hier nu natusan baby bed time (of zo) heb echt het idee dat ze hier beter door slaapt dan wanneer ik gewoon badschuim gebruik. misschien voor sommige om te proberen?
sjonge MissN.. heb het ook ff gemist denk ik.. dacht juist dat Jaydee het zo goed deed...Meis ik leef heel erg met je mee hoor.. je zult je wel ontzettend machteloos voelen en enorm bezorgd.. Wel dapper dat je haar laat opnemen en dat je jezelf hier bij wegcijfert.. maar ook aan jezelf denken hoor... overleg gewoon met de ha wat het beste is.. erbij blijven of niet.. HELE DIKKE KNUFFEL.. zou willen dat ik meer kon doen... @Diaantje.. Hier verschilt het ook heel erg.. Als ie al de hele dag wakker is dan huilt hijook de hele dag..als ie lekker tevreden is dan slaapt hij de hele dag.. uitgerzonderd de voedingen en een half uurtje daarvoor soms...maar verder eigenlijk niet.. Ik vraag me soms ook wel af wanneer Jurian en Lisa wat meer wakker bleven en ook tevreden wakker waren.. Bij jurian was het pas na een paar maanden maar dat telt eignelijk niet.. Lisa wel eerder, maar weet niet meer wanneer.. Rond half 5 vond Marijn het wel genoeg geweest.. het tevreden zijn vanmiddag.. en zette het op een krijsen.. het waren duidelijk krampjes want tussen door was ie redelijk stil en viel zelfs af en toe in slaap.. tot dat hij weer pijn had en het letterlijk op een gillen zette.. beetje gesust, in hangmatje gelegd en daar heeft ie nog wat geslapen.. om kwart voor 6 vond ie t welletjes.. heb m lekker in bad gedaan en om 6.15 de fles gegeven.. en weer in bed gelegd.. meteen gaan slapen, maar lisa ligt te roepen boven en daar wordt ie dus altijd wakker van.. hoop maar dat ie nu blijft slapen... Edwin is morgen middag zomaar vrij.. das lief op mijn verjaardag.. donderdag is ie ook vrij.. is hij zelf jarig en vrijdag morgen ook.. Hij wilde me als verassing morgen avond mee uit eten nemen, maar dat vind ik nog te vroeg..wil nog geen oppas voor Marijn...
zoo heb ff ov info gecheckt wat rotterdam betreft.. maar euh.. sja met de trein dan moet ik in rdam lopen.. en met metro en dan weer lopen.. lijkt me niks.... met de auto dan maar toch denk ik..ik weet t nog niet.. lijkt te doen en met tom tom kan het haast niet misgaan zou je denken, maar in utrecht naar mr shi heb ik ook heel utrecht gezien dankzij een trage tom tom dus wat dat betret neem ik toch maar een geschreven route beschrijving mee..hihihi..
Jeetje Missn heel veel sterkte hopelijk valt het mee.. hoeveel huilen is eigenlijk normaal voor een baby..elise huilt ook best wel veel.. maar alleen als je haar niet vermaakt wat betekend niet met haar loopt of speelt... verder kan ze ook lief slapen en kijken naar dingen.. ICHTUS alvast van harte meid...kus kus kus... Ik ben net wezen trainen met mijn meiden... heerlijk maar midden in een sneeuwstorm brr koud..