wauw wat heerlijk debie hoelaat geef je dan de laatste voeding suus 5 uur daar zou ik ook al blij mee geweest zijn hoor... ik hoop echt dat het zo blijft
Nou, heel eerlijk gezegd hoop ik wel dat het wat meer dan 5 uur wordt. Maar deze dame haalt al 4 weken lang max. 5 uur. Zou toch een keer moeten toenemen?
goedemorgen meiden als eerste ichtus van harte gefeliciteerd meid ! vervelend dat je mannen ziek zijn meid , dikke knuff @ missn succes vandaag @ anouk , inbakeren is geweldig , succes @ suus , jammer dat ze niet meer wil slapen ,en vervelend zeg zoveel krampjes @ doorslapende beebs , joehoe nou hier is bryan om 23.00 uur zijn bed in gegaan , om half 4 jengelde hij wat , maar naar een min of 2 viel hij weer in slaap , vervolgens kwam hij om half 6 heb hem de fles gegeven en weer terug gelegd , en kwam toen om half 10 ,heb dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk kunnen uitslapen , heb hem nu nog een keer terug in bed gelegd , maar hij is wel wakker, ik ben benieuwd hoelang hij wil blijven liggen dus NATUSAN BEDTIME IS SUPPPPPPPPPPPPPPPPER ! hihi
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Ariel (zit alleen met vervoer) Tussendoor meeting Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, 16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur Kunnen: Debie Sizzel Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Ariel ik denk ik haal hem weer even naar voren
GOEDEMORGEN! ga zo eerst ff boodschappen doen! maar ff snel... ICHTUS GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! OJa nog een vraagje Gwen heeft sinds een paar dagen heel veel rode pukkeltjes uitslag in der nek en op de zijkant van de wangen iemand misschien een idee??? je hoort ook wel eens van hormonen
Mystery, dat doet Bryan goed zeg! Ruim 7 uur slapen....geweldig! Kan hij Tess niet even uitleggen hoe dat moet en hoe heerlijk dat is? Netjes hoor Sizzel. Je mag weer helemaal trots zijn op jouw meissie. Hier ligt er eentje heerlijk te slapen en mama geniet even van de rust. Even een beetje frutten in huis zometeen. Vanmiddag krijg ik de vrouw die de belastingaangifte voor ons altijd doet. Ze gaat ook gelijk de kinderbijslag aanvragen.
@ ichtus , had ik nu begrepen van jou dat ik een stukkie met je mee kon rijden ? voor de meeting van 10 april ? of was dat voor 26 juli ? of heb ik het verkeerd begrepen hahaha ? kan ook hoor
jadhioue qwidh oeu soduher pdi riophsd 'q qoiduewhd 'dbn wuedh ed snapt tess het ? ik niet hoor , maar misschien zei wel
Mystery, Tess antwoorde: "jfkua hfshrf dgetq hgfy grbfja". Ik heb het even vertaald (versta haar namelijk feilloos) "doe het lekker zelf joh!" Sorry, tis nogal een brutaaltje.
WHAHAHAAHAHAHAHAHAAH krijg hier terug . uf;isfnf fojf a;oeifheawndfc;'doufjhfewn 'd ik geloof dat t iets is in de zin van ja jammer , wilde alleen helpen
OOOOOOH,Tess voelt zich nu heel schuldig (gelukkig heeft ze al waarden en normen) en ze wil Bryan een knuffel geven om het goed te maken. Ze zei ook nog: "hfwfwofj hadfrlk nvarrei gfdau". Iets in de trant van: "zal het wel proberen dan".
heej meiden, lekker he dat goed slapen. Ik merk hier ook dat dat steeds beter gaat, alleen om 6 uur moest ze even huilen. Toen lekker bij mij geslapen Ligt nu ingebakerd, ziet er erg schattig uit.. Al denkt de verpleegkundige niet dat het hier helpt. Moest vanhaar ook vandaag nog naar de huisarts want ze denkt toch echt reflux. Dat dacht ik zelf ook al de hele tijd maar ja om dan weer meteen naar de huisarts te rennen, die man ziet me weer aankomen zeg. Dus vanmiddag een afspraak om 14.15. Suus, hoe gaat het nu bij jullie? Is Tess nu meer tevreden? Voor de krampjes heb ik een ander flesje besteld, een dr brwon flesje, schijnt heel goed te werken. Als het goed is krijg ik het vandaag binnen, laat het jullie weten. Hier laat Sarah ook heeeeeel veel scheetjes, nu mag dat nog Lieve meiden, tot straks