Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Debie,

Mijn kraamhulp vertelde dat groene ontlasting bij BV 2 redenen kan hebben... of je hebt groene groente als spinazie gegeten, en als dat niet het geval is dan is het honger poep... het is niet erg als de kleine 1 keer hongerpoep heeft, maar als het paar luiers achter elkaar is, dan moet je even goed gaan opletten...

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    misschien een lompe vraag maar welk vlees gebruik je voor draadjesvlees?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    gefeliciteerd Ichtus!

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mike had ook een keer groene poep, schrok me dood haha, maar heb al gelezen dat het normaal is.

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Rundvlees...

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    doorregen runderlappen :)

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ohh Ichtus; VAN HARTE GEFELICITEERD! :whistle:

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hmm geen magere runderlappen dus? :rolleyes: thnxx mama wen :p

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben zo trots op mijn meisje... :D

Gisteren om half 12 de laatste voeding gedaan en daarna heeft ze nog even een uurtje wakker liggen pruttelen enzo... maar toen ze eenmaal sliep, heeft ze geslapen tot half 7! Toen lag ze nog niet eens te huilen, maar heb ik haar er wel uitgehaald voor de voeding... om 7 uur lag ze er weer in en om 11 uur werd ze weer wakker!
    Ongelooflijk, hoop dat dit doorzet... :)

Net met haar naar de kruidvat & de wupermarkt geweest, was de eerste keer dat ik haar wakker mee nam... dat was toch wel even spannend voor dr, want ze heeft de hele kruidvat bij elkaar gekrijst... gelukkig kan iedereen het nog wel hebben van zo'n kleintje... nu is het nog schattig ;) :)

Ik denk ook dat ze haar eerste sprongtje gemaakt heeft, ze kijkt ineens veel gerichter naar de mobiel boven de box, ze slaapt langer door, ze is wat meer gehecht aan ons en huilt daardoor wat meer als ze niet bij ons op de arm ligt... lijken me allemaal tekens toch?

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    kan wel, maar is wel minder lekker... maar das helaas de waarheid, hoe vetter, hoe malser... ;)

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, dat zou heel goed een sprongetje kunnen zijn. Dat had Tess tegen die tijd ook. Kon ineens veel meer dingen, maar huilde daardoor ook een stuk meer.

Ariel, heb je een mail naar jouw moeder gestuurd dan? Heeft ze al gereageerd op jou verzoekpunten?

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vandaag heeft Tess weer een erg rustige dag. Slaapt na iedere voeding direct in. Alleen zijn ze hiernaast nu giga lawaai aan het maken, niet grappig meer. Heb al 2 keer op de muren geboenst, maar ze gaan gewoon door. Elke keer als ik weer een harde knal hoor, dan hoor ik Tess weer pruttelen. Ik vind het irritant en het werkt me op de zenuwen. Wil er liever niet heen om te klagen, want dan stuit ik toch op onbegrip (ervaring). Maar je zou toch denken als iemand op de muren bonst dat je er wat op uitdoet. Ik tenminste wel.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee een sms, en ze reageerde er net op..."We hebben het er nog wel even over"
    We hebben het er helemaal niet over! Zo wil ik het, dus zo gebeurt het!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmmm, weer gebonst en tis nu even stil. Ben benieuwd hoelang het duurt.
    Snap t ook niet, tis mooi weer....gooi die kinderen naar buiten. Kunnen ze rennen en stoeien wat ze willen.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ariel, idd zeg. Het is jullie kind en jullie bepalen wat wel en niet mag. En je vraagt ook zeker geen onredelijke dingen.
    Heel goed dat je jouw poot stijf houdt, dan accepteert ze het vanzelf wel.

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ anoek: die van ons is ook een ware houdini met inbakeren, hij wurmt zich er in de loop van de nacht meestal wele en beetje uit.. ;)

@ ichtus, sterkte met je zieke mannetjes....

@ naatje: kleertjes.com is ook mijn favoriet! Ze hebben vaak kortingen (de laatste pagina's) en als je regelmatig besteld, dan kun je stempels sparen en ook weer kortingsbonnen verdienen. Ideaal vind ik! Bovendien, vanaf het moment dat Thomas eindelijk maatje 44 uit was en niet meer alleen zoetje kleertjes maar ook stoere kleertjes aankon, ben ik helemaal los gegaan! ;) hihi

@ all: omdat de afgelopen periode nogal heftig is geweest met de vroeggeboorte van Thomas, heb ik maar weinig tijd gehad om echt af te vallen... Er moeten nog 7 kilo's af.. Tips iemand? ;)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus.. heel fijn van die meedenkende buren.. een beetje respect mag wel dacht ik zo...

@ariel...idd.. poot stijf houden.. jij bent de moeder.. jouw moeder heeft haar regels al op jou kunnen toepassen.. nu is het tijd voor jouw regels..! en geen gezeur van : ja maar vroeger of dat maakt toch niet uit! Boeit niet.. jij leeft nu en vind dat het wel uitmaakt! je hebt groot gelijk meis..

@Naatje.. welkom weer meis..fijn dat Mike zo lekker goed gaat! en die huilbuien kennen we allemaaaaaaal... uitzondering Diaantje daargelaten dan he...Angela is een echte voorbeeldbaby.. tenminste dat begrijp ik van Diaantje..hihihi.. zal ook zo haar nukken wel hebben..nu niet dan wel over een jaar of 2....hahaha

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Idd! Me vriend was echt laaiend toen die hoorde dat me moeder dr pink in haar mond had gedaan. Haha. Die wilde dr wel even de waarheid gaan vertellen.
    Ze komt zo na dr schoonmaak baantje hierheen om dr ff over te praten dus ik ben benieuwd!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik weet niet meer zeker of jij het was (Ichtus geloof ik :oops: )
    Gefeliciteerd!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Tips om af te vallen: niks meer eten.. :( .. flauw..

VEEEEEEL water drinken.. werkt hier als een tiet..
    verder doe ik ook niet veel om het er af te krijgen moet ik eerlijk zeggen. hoop eigenlijk nog steeds (dom dom dom) dat het er vanzelf af gaat..
    veeeel wandelen werkt natuurlijk ook en de combi met waterdrinken gaat bij mij wel goed...!

Deel Deze Pagina