Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dat is lekker mamanorah.. :)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb even jullie hulp nodig:

wat moet en kun je allemaal terug vragen via de belasting?

ik doe het namelijk voor de eerste keer alleen zonder de hulp van mijn ouders.

wie kan mij helpen????

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

ik ben daarstraks tot de ondekking gekomen dat dylan bijna niks uit zijn fles kreeg (of ja niks is overdreven) het ging zeer moeilijk ik ben net andere spenen gaan halen ik hoop dat hij er baat bij heeft.

het zijn spenen van dr.browns speen-y (dit houd in dat er een y-vormige opening is) het heeft bijna het zelfde effect als de 3 standen spenen.

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    die hebben wij ook Kikkert...echt ideaal die flessen..

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    wat is het hier rustig zeg...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dames.. ik ga zo met marijn naar de ha post.. Waar hij normaal krijst kreunt hij nu .. zijn temp loopt langzaam op.. nu 38.4 en hij kijkt heel suf en moe uit zijn oogjes..
    Vind het nu wel eng worden..

Edwin kan niet mee en mijn schoonmoeder heeft de andere 2 opgehaald... ben best angstig om alleen te gaan.. hoop dat ik m gewoon weer mee naar huis mag nemen...vind dit zooo zielig.. :cry: :cry:
    Hij is me net iets te rustig...

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Jeetje ICHTUS dat is schrikken... hopelijk is het snel over

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ichtus wat is dat schrikken zeg, ik hoop dat het allemaal alsnog mee zal vallen en dat je hem gewoon weer mee naar huis kunt nemen. hele dikke knuffel

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat schrikken zeg Ichtus...
    Hoop dat je hem weer lekker mee naar huis mag nemen..

Dikke knuffel voor jou..en een kusje van Jaydee voor Marijn

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichtus, veel succes bij de HA en ik hoop dat hij iets voor jullie kan doen. Lijkt me erg angstig allemaal. Dikke knuffel!

Hier hebben we de belastingpapieren klaar, ben benieuwd wat ik terug krijg.

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej ichtus... heel veel succes meid.. hoop dat Marijn lekker met je mee naar huis mag.. Ik duim voor jullie meid! hele dikke knuff

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    buddynieuws

ik heb even met Dees heen een weer ge'sms'ed. Het komt er op neer dat er nog geen fysio is geweest, dat vonden ze niet nodig :confused: . De KA zou straks (om 16.00 uur) al geweest zijn, maar die heeft dees nog niet gezien. De verpleegkundigen hebben hem al op proberen te piepen maar hij reageert niet op zijn sein... (heel slecht dus!) De eerste 2 dagen hebben ze bijna niet geobserveerd bij Luuk en dus heeft dees er iets van gezegd, ze kwamen toen wat vaker, maar vanmiddag heeft dees weer niemand gezien! Ze gaat in ieder geval een klacht indienen!
    Ik heb dees ook even op de hoogte gebracht van Ichtus!!

einde buddynieuws!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig, dat snap je toch niet?@!$R^* Dan nemen ze het ook niet serieus, groot gelijk dat Dees er wat van gezegd heeft.
    Ben blij dat het hier anders ging, al was die huilscorelijst hier ook een lachertje. Ze vulden zomaar wat in. Maar de fysio kwam wel direct de 2e dag en elke dag kwam de assistent KA langs.
    Wens Dees sterkte van ons en dat wij aan hen denken.
    Bedankt voor de update.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik ben weer thuis.. MET marijn...

De ha twijfelde of hij ons door zou sturen naar de KA

Ik moet nu vanavond kijken hoe hij drinkt en of ie rustig is of niet en zijn temp natuurlijk.. dan om 22u terug bellen om te overleggen en evt alsnog naar de KA

Net heeft ie netjes zijn fles leeggedronken en nu ligt ie in zijn bedje.. hoorde m net nog poepen denk ik, maar hij kermt (nog) niet... hoop dat dat zo blijft.. De andere 2 kids blijven voor de zekerheid bij opa en oma slapen.

Edwin heeft 1,5 uur geleden na 39.7 te hebben gemeten 2 ibuprofen 400 ingenomen en net had ie 39.9.. dat klopt ook niet helemaal.. Hij voelt zich zo belabberd dat hij over en uurtje nog een even kijkt hoe zijn temp is en anders ook ha wil bellen..

pfffff ik ben nu toch wel erg moe hoor..
    ga nu ff snel naar appie.. ff wat te eten halen want dat heb ik ook nog niet gedaan en ga toch echt niet koken nu..

tot straks en bedankt voor jullie medeleven..

@Sizzel.. geef dees een dikke kus van me...

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van harte Ichtus als had je vast een ander soort verjaardag voor jezelf in gedachten...
    Oh ik lees nu dat je met Marijn naar de ha bent, doodeng... Sterkte en ik hoop vanavond nog een updeet te lezen.

Dees: wat een aanfluiting en een lachertje zeg, die 24-uursopname... Geen wonder dat ze niets vinden bij Luuk.

Anoek: ik lees weer wat optimisme, gelukkig! Het zal met ups en downs blijven gaan, maar dat is bij iedereen wel zo (al is het alleen maar door onze hormonen en onzekerheden).

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    fijn dat marijn weer thuis is ichtus! hou ze allebei (edwin en marijn) maar goed in de gaten..
    ik zal het tegen dees zeggen meid!

Meiden ik ga reanimeren.. tot straks!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Nou meiden..wij zijn weer terug van de osteopaat..
    De krampen en dus ook het vele huilen zou nu volgens hem over moeten zijn...
    Mocht dit niet zo zijn..mogen we maandag terug bellen en krijgt ze nog een behandeling..ik ben heel benieuwd...

Ichtus...fijn dat hij mee naar huis mocht...ik hoop dat het straks weer ietsje beter gaat met je mannetje en hij gewoon lekker thuis kan blijven...
    Heel veel beterschap voor je beide mannetjes..

Dees..he gatsie..het zit je ook echt niet mee he..?
    Goed dat je er wat van hebt gezegd meid...

Sizzel..bedankt voor de update..!
    Wens haar maar heel veel sterkte van mij en een hele dikke knuffel natuurlijk...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    pffffffff

pizza in de oven, manlief voorzien van sinaasappeldrek en een cup a soupje.. zoonlief slaapt
    en ik?... ik ben jarig...voel me niet 1 maar meteen 10 jaar ouder! wat een dag zeg..

Hopelijk gaat het vannacht allemaal soepeltjes en zijn we morgen weer een stuk opgeknapt.. kunnen we in iedergeval Edwin zijn verjaardag nog een beetje vieren...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @MissN.. zouden de krampen dan zo ineens over zijn? ben benieuwd.. zo ja dan ga ik ook maar s naar die man...

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Ichtus meid wat een toestand! Hoop dat je beide mannen weer spoedig herstellen en jullie vannacht niet nog naar KA of HA post hoeven!

@Dees, jeetje wat een mutsen daar in het ziekenhuis! Observatie en dan niemand die komt kijken :rolleyes: Hoop dat ze het wat beter zijn gaan doen nadat je er iets van gezegd hebt!

@Sizzel tnx voor de update. Enne....reanimeren? Heb ik iets gemist?

@MissN, kan het zijn dat ik ergens las dat iemand jou naar je nieuwe fiets vroeg? Ik ben op zoek naar een nieuwe (mama)fiets en ben benieuwd of jij er een hebt en welke en hoe die bevalt?

Ben heel benieuwd of de osteo goed effect heeft bij jullie!

@Mrijn, wat een schattige avatar zeg! Mooie foto.

@Hier vandaag een zeer onrustig mannetje, die steeds erg moest huilen alsof hij pijn had. Denk krampjes.
    Heb hem net lekker in bad gedaan en zijn buikje ingesmeerd met buikjesolie van Weleda en nu is papa hem naar bed aan het brengen.
    Pfff, ik hoor het huilen van vandaag nu nog in mijn oren!

Morgen komt de wijkverpleegkundige met de bakerdoeken en uitleg!
    Ben benieuwd en hoop dat ik Noah ermee kan helpen.

Zelf wordt ik ook heel moe van het zware gevoel in mijn kruis! Het litteken is gelukkig niet meer zo pijnlijk, maar verder voelt het echt niet lekker daar beneden. Maak me best zorgen.
    Dinsdag heb ik nacontrole bij de gyn en ik hoop van harte dat er niks geks aan de hand is, maar dat ik gewoon traag herstel ofzo :(

Nu even de berg was proberen weg te strijken....

Liefs voor jullie allemaal
    Amma

Deel Deze Pagina