Ach Vivian, wat vervelend! Maar je kunt er niets aan doen, je wist het immers niet. Dikke knuffel voor jou en jouw zus! Hoelang was ze zwanger?
iets meer dan 8 weken maar ze vertelde dat het vruchtje schijnbaar al met 6 weken gestorven is het was maandag spontaan afgekomen vond dat ze zich goed hield hoor, ik heb haar maandag nog gezien en neits gemerkt dan ben ik toch zo blij dat hier alles goed is gegaan he
Ja Vivian, dat realiseer je je dan even erg goed he. Erg confronterend! Hey Ariel, hoe is dat gesprek met jouw moeder trouwens gegaan?
ja suus idd dan besef je pas hoe gelukkig we mogen zijn met onze kleintjes en geloof me dan geniet ik nog meer van mij klein kereltje
he ben ik ook weer ff! sorry dat ik er niet veel ben geweest vandaag heel de dag met Gwen bezig ,ik weet niet wat ze ineens heeft, maar heeft hier dus sinds vandaag heel duidelijk merkbaar last van maagzuur komt ook iedere keer omhoog en dan dat zure gezichtje en mondje ect en huilt dan echt van de pijn , en dan ook nog eens heel veel lucht en poept heel moeilijk en dan om de 3 dagen tegenwoordig en moet haar dan echt helpen sorry moest ff kwijt
Ah Joma, bah zeg, da's niet leuk. Tess poepte ook maar eens in de 3 dagen, maar sinds ik cinababy gebruik poept ze elke dag. Kan toeval zijn hoor, maar wie weet kun je het proberen.
Dikke knuffel voor jou Joma! Ik heb trouwens natusan bedtime gekocht en ga het morgen direct uitproberen. Op zich slaapt Tess altijd na het badje, maar wie weet met natusan wat langer. Ach, het ruikt in ieder geval heeeeeerlijk!
meiden ik ga ook even bij mijn mannetje kijken want hoor hem knotteren misschien tot straks nog ff doei doei
Ja ging wel...1x begon ze te blerren en even er aan herinnerd waar ze was en nog eenpaar keer "ja maar" maar uiteindelijk heeft ze gezegd dat ze voortaan alles doet zoals wij het willen! Dus dat was wel positief!
Doei doei Vivian, geef hem maar een lekkere knuffel van Tess....hi hi hi. Oeps Joma, sorry....weet niet meer zo goed wie wat gebruikt. Helaas, dat werkt dus niet. Knuffel haar maar extra veel en als je het niet vertrouwd gewoon de HA bellen hoor. Ik zit hier met een Rose biertje....mjammie. Moet wel zeggen dat ie best hard aankomt, heb zolang geen alcohol gehad.
Zo zeg Ariel, dat ging dus best goed. Fijn voor jullie, da's weer een zorg minder. Meiden, ik ga jullie verlaten. Nog even mijn biertje opdrinken en dan lekker soezelig naar bed. Manlief doet de nacht vandaag, dus ik kan lekker blijven liggen.....joepie....love my life (en mijn mannetje).