@beertje welkom gezellig! @mrijn wat een poppetje is julia zo ik ga gwen zo de laatste fles geven voor vanavond, ben benieuwd of ze op de nachtvoeding langer slaapt
zo hier ben ik ff Gwen heeft een uurtje langer geslapen op die voeding dus 5 uurjes nu , ze had haar fles ook niet leeg en geef er vanavond meer voeding en dan slaapt ze misschien nog een uurtje langer geef er trouwens nu iets minder deze fles van half 5 om af te bouwen! ben er vandoor
Goedemorgen! @Joma , zo jij was er lekker vroeg bij. Netjes dat ze 5 uurtjes heeft geslapen hoor. Hier een hongerig babytje..om half 7 had hij 50 cc op hij krijgt normaal tussen de 45 en hooguit 70. Om half 8 lag hij alweer te happen en had honger dus nog maar wat aangeboden en hij heeft weer 60 op. Hardstikke goed van de kleine man dus. Nu ligt hij weer lekker vredig te slapen. Straks even kijken hoe het weer is en of het een beetje gaat met mn hechtingen dan gaan we lekker een stukje wandelen.
zo.. goedemorgen! ben ik ook weer ff! hier is het een gekkenhuis.. veel bezoek, wel erg gezellig hoor, maar daarom ben ik niet veel on-line! als iedereen dan weg is ben ik blij dat ik naar bed toe kan! haha Mrijn : Gefeliciteerd met Juul! Ik ben laat, sorry! maar niet minder gemeend hoor! Joma: fijn he.. 5 uurtjes doorslapen! Deed Nora vannacht ook! Heeerlijk!
@ Mrijn... je bent echt niet de enige die moeite heeft met de borstvoeding meid! Hier precies hetzelfde als jij gehad.. in het ziekenhuis pushte ze Nora zo hard dat ze moest drinken dat ze het op een gegeven moment gewoon helemaal weigerde. Ik ben toen mijn eigen schema aan gaan houden, eerst wanneer zei zelf wilde... ze leek toen iets meer vertrouwen te krijgen en nu gaat het super! Hele dikke knuff voor jouw meid! @ Dees : Ik moest wel erg lachen om je opmerking met literflessen melk als je maar af zou vallen! haha.. same here hoor! Daar doe ik het ook voor! haha.. Maar 250cc! Jeeeejj.. das volgens mij echt heel veel! wel superfijn zeg, je hoeft in ieder geval niet te twijfelen dat Luuk te weinig zou krijgen... maar ja.. daar twijfel je ook niet aan als hij zo vaak komt! Ook een dikke knuff voor jouw! @ Mystery : balen zeg van je kachel.. Maar is het dan niet koud daar? brrr.. merk nu dat ik het de hele dag door koud heb.. ook al is het ruim 21 graden hierbinnen! oja.. heb een foto van Nora als avatar! zoooo lief! hihi.. Nou ik ga madame weer even voeden! Pappa is ze nu aan het knuffelen! We krijgen zo bezoek, dus zou fijn zijn als ze dan lekker rustig kan slapen! Misschien tot strakkies!
ja gewoon anders per fles wat meer geven als hij honger heeft hoor! wandelen groot gelijk meid, doe je wel voorzichtig
Goedenmorgen allemaal, hier ook een goede nacht gehad. Tess viel 3 keer over direct na de fles in slaap....heerlijk. Wij hebben alle tijden met haar mee geslapen. We lagen dus gisterenavond om negen uur al te pitten. Maar nu is het weer drama, ze huilt alweer een half uur. Echt zenuwslopend. Ik heb niet echt het idee dat inbakeren helpt, maar goed....we moesten het minimaal een week uitproberen. Ik denk er steeds sterker over om naar een osteopaat te gaan. Wij weten het echt niet meer.
ach wat een scheetje zeg die foto van NORA geweldig meid!!! mooi meissie hoe is het met haar gehoor aan der oortje weet je al meer???
fijn dat jullie wel tussen door geslapen hebben Maar ze huilt nu pas een half uurtje toch? en huilt ze veel dan per dag??? en weet je waarom?? mischien heb je het al verteld sorry
Na de meeste voedingen huilt ze een uur tot anderhalf uur. En wij hebben geen flauw idee waarom. We hebben al van alles geprobeerd. Op advies van het CB zijn we begonnen met "rust en regelmaat" en inbakeren. Ze huilt niet aan een stuk door, er zitten pauzes van 5 a 10 minuten tussen. En als ik dan stiekem ga kijken ligt ze klaarwakker om zich heen te kijken. Volgens mij kan ze gewoon moeilijk in slaap komen, maar waarom? Zeg t maar....
Oja..! dat ben ik vergeten te vertellen! Wij zijn happy! Nora hoort aan haar ene oortje alles helemaal goed! Dus het goede oortje is helemaal ok! Superrrrr! Het andere oortje heeft dus geen gehoorgang. Daar zit geen opening en die zullen ze operatief ook niet kunnen maken. Nu is er een apparaatje, een baha, een soort hoorapparaatje is het, Die ze wel kan gaan gebruiken. Dit wordt op de schedel geplaatst, achter het oortje. Zet geluid om in trillingen en zo kan ze straks ook met dat ene oortje helemaal goed horen! dit gaat nog wel een aantal jaren duren hoor, want er moet een kleine schroef in de schedel geplaatst worden waar de baha op vastgeklikt moet worden. Dit kan pas vanaf minimaal 4 jaar omdat de schedel dan dik genoeg is. Dit zal gebeuren onder plaatselijke verdoving! Ze zal dan net zoals wij gewoon kunnen horen! Vanaf 9 maanden gaan ze een haarbandje gebruiken, waar de baha opgeklemd zit zodat ze dan ook al goed kan horen, maar die zit dan dus nog niet vast op de schedel. Zo kan ze er wel al aan wennen! Super goed nieuws dus! Wij zijn helemaal happy! onbewust ben je er toch mee bezig hoe het zou zijn als ze doof zou zijn! In de Radboud waren ze echt super! test ging helemaal super, Nora was heel rustig. De proffessor in de radboud die over alle KNO dingen ging wilde Nora meteen zelf graag zien, dus konden we meteen door en kregen we meteen de uitslag. Normaal hadden we hier 2 weken op moeten wachten! ook de audioloog wilde meteen met ons spreken en legde dus uit wat de baha doet enz. Zo fijn dat we meteen uitsluitsel kregen! al met al alleen maar lof voor de radboud! zo en nu ga ik Nora echt voeden! haha.. ze heeft honger volgens pappa! Tot strakkies!
Same here suus... ook geen idee waar het door komt! inbakeren hielp in het begin wel.. maar nu ook niet meer zo!
odas minder maar je hoort het wel meer hoor, probeer je niet te druk te maken maar het is wel sneu zeg....maar er zit er niks meer dwars of zo na het eten???? en mag ik vragen ligt ze dan op der rug of zij???
Dus ik ben niet de enige? Fijn om te horen, niet fijn voor jullie uiteraard! Hoe gaan jullie daarmee om? Ik word er mega onzeker van....zit er soms echt doorheen.
zo wauw meid super goed nieuws!!!!! ben helemaal blij voor jullie en mooi en kundig dat ze met dat apparaatje dan het andere oortje kunnen helpen superrrr
We hebben haar eerst in zijligging gehad, maar dat kan niet met de bakerdoek. En daarbij het maakte voor het huilen geen verschil. Nu dus rugligging. Of haar wat dwars zit? Daar kom ik niet achter. Heb uiteraard vaak genoeg geprobeerd om haar te laten boeren of de luier gecheckt, maar dat was het niet.
zo ik ga papieren uitzoeken nu ppfff wat een rot werk maar moet echt gebeuren..........spiek en schrijf af en toe wel meer hoor!
Ik werk met kinderen met gehoorproblemen en zie die apparaatjes dagelijks. Het is echt een mega uitvinding en deze kinderen zijn er erg gelukkig mee. Goed dat dit nu al is opgespoord en dat jullie zo vroeg kunnen beginnen, dan komt het helemaal goed. De kinderen op onze school zijn vaak veel later met de apparatuur begonnen en is de spraak-taalontwikkeling gestagneerd. Super dat jullie er direct werk van gemaakt hebben!
goedemorgen meiden , ben ik ook weer even ik zeg niet meer dat mijn kindje door slaapt , vanacht was het een ramp hij kwam ong om de 2.5 a 3 uur . heb vanacht ook een keer alles onder gespuugd , germ da kindje ..... sorry da ik even niet reageer , maar ben dood moe , en hij ligt nu weer te huilen , dus moet er even heen , reageer straks wel even knufff