Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    jemig meisje , het zit je echt niet mee he, hier een heeeeeeele dikke knuff voor jou !

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    het zit je nog niet mee dees, weet ook echt niet meer wat te zeggen. knuffel

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ debie , ja bryan zit hier ook nooit langer dan 5 min in bad , dus t kan wel zeg je , mooi , dan gaan we dat vanaf vandaag elke dag doen na de laatste voeding :D

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    voor de laatste voeding bedoel ik

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier zei cb dat het mocht tenzij je merkt dat de huid van je kindje er niet tegen kan.

en idd voor de laatste voeding is handiger hihi

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, wat goed om te zien dat jullie weer thuis zijn. Wat een schandelijke behandeling hebben jullie gehad zeg, idd een klachtenformulier invullen! Jammer dat ze niet meer voor Luuk kunnen doen. Maar allebei de kleintjes van mijn vriendinnen hebben reflux(waarvan 1 ook erg zwaar) en ze zijn er nu allebei overheen (9 en 11 maand), dus zou fijn zijn als Luuk er steeds minder last van heeft. Wel zielig voor het mannetje hoor.
    Moet wel eerlijk zeggen dat de hand voor de ogen houden hier af en toe erg goed werkt. Dan slaapt mevrouw eerder in, maar dat komt door overprikkeldheid.
    Meid, rust maar even goed uit en weet zeker dat Luuk het ritme zo weer te pakken heeft!

Natusan lijkt te helpen. Daar waar ze eerst 2 uur sliep na het badje, slaapt ze nu al 3 uur. Ik word ook aandeelhouder van Natusan....ha ha ha.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja idd debie , dat bedoelde ik ook eigenlijk haha ,

en fijn suus , dat het daar ook zo goed helpt !

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wij gaan Tess ook elke dag in badje doen. Ene dag met zeep en de andere dag zonder. Maar dan wel 10 min. per keer, want ze vindt het heerlijk. We houden haar huidje wel goed in de gaten!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mannetje belt net op, of ik even gezellig de trein pak naar Utrecht :( Vind het opzich wel gezellig...alleen er is dan niemand om me die trein in te helpen. En dan zal je net zien dat het ASO dag is...en dat er ook niemand wil helpen.
    Nou ga ik met de Randstadrail naar Den Haag en gaan we daar winkelen :D haha

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja het enige hier is dat t zo'n gehannes is , emmer vullen , naar baby kamer brenge , badje vullen , dit 2 a 3 keer ,
    dan bryan in bad doen
    fles geven ,
    dan laat ik het badwater ook staan tot de volgende dag aangezien bryan anders weer klaarwakker is van het legen van het badje !

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dees, wat fijn dat jullie weer thuis zijn zeg! En je bent inderdaad schandalig geholpen daar! Ik had ze allang aangeklaagd! ofzo....En wat een mens zeg...pijn niet eens herkennen! Heeft ze wel een opleiding gedaan?

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik leeg het badje altijd voor de volgende voeding, want dan is Tess toch wakker. Maar tis idd een heel gedoe. Ik gebruik 2 aankleedkussens aangezien de ene onder zeep zit na het inzepen en het flesje maak ik van te voren klaar en zet ik in een pannetje heet water alvast klaar. Heb er nu steeds meer handigheid in....

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga zelf voortaan ook maar badderen met natusan, wellicht slaap ik dan ook zo lekker....ha ha ha.

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    de fles maak ik ook altijd van te voren klaar, maak hem dan net iets te warm , en dan is hij goed zodra bryan klaar is ,
    dat inzepen van te voren doe ik trouwens niet , ik doe badgel in het water en was bryan daar mee ...

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahaha , ja ik heb hier nog een volle fles van zwtisal slaap zacht staan , die maak ik wel op aan me zelf hihi :D aangezien die bij bryan niet helpt :D

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb nog een hele fles van dat Zwitsal staan....maar ga zometeen toch maar ff die van Natusan halen :D

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik doe ook iedere keer klein beetje zeep in het badje, zeep haar niet in op het aankleedkussen.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He Dees, wat een toestand. Gelukkig weet je wel wat er met je mannetje is. Sterkte met alles.

Ik ga even naar de fysio, ben blij dat mijn mannetje mij hier thuis even aflost.. zielig hoor zo'n ziek babietje, gelukkig geen koorts. Wat bultjes betreft hebben jullie mij helemaal gerust gesteld: hormonen.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    buddy nieuws
    update :

het gaat echt nu de goede kant op temp was net zelfs goed ! , huij is erg alert en rustig . kijkt met grote ogen rond en huilt totaal niet , weet niet wat ik zie , ben wel blij als hij naar gewone kamer mag . wel vind ik alles alleen te doen erg zwaar , edwin is nog steeds erg ziek .... ben vanavond weer thuis rond half 9 weer thuis en probeer dan nog even op t forum te komen .... kus aan iedereen .

einde buddynieuws

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joepie! Dees en Luuk zijn weer thuis en met Marijn gaat het gelukkig ook beter.

Wat een behandeling heb jij gehad Dees. Schandalig gewoon. Je hebt groot gelijk dat je een klacht in gaat dienen. Wat een heks dat mens...
    De zoon van mijn zus had ook erge relux. Hij was er met een maand of 5 vanaf.
    Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat met hem.

Deel Deze Pagina