Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier zijn mijn collega's geweest vanmiddag. Met z'n 5jes. Was heeeeeel gezellig en ze hadden een MEGA MAND bij zich vol met kado's van alle collega's. WE zijn weer schandalig verwend... :oops:
    Echt alleen maar leuke dingen gehad.
    Ben nu aan het koken. Hollands pannetje met broccoli. Nog nooit op, maar volgens mij is het errug lekker.
    Vanavond weer bezoek. (pfffft houd het dan nooit op... )

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OOOOOOOOOOOOOOO BONEY

hollands pannetje is kei lekker , vooral die wa jij nu heb ! jam jam
    krijg der trek van

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou mystry: zit nu te eten en het is idd errug lekker. Heb er aardappelpuree bij. mmmmmm
    Alleen is Tessa ook weer wakker geworden. Ze ruikt het gewoon als mama dr 1e hap neemt :( Dat is echt elke dag zo. Ook al heeft ze geen honger, toch ff laten horen dat je er nog bent!

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahaahah ja ik vind t ook echt heerlijk !

en ja das erg leuk , tijdens t eten gaan jammeren , gewoon door eten zou ik zeggen , ze kan heus wel even wachten :D

5. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Dees, wat een belachelijke toestand daar in het ziekenhuis. En dan zo'n verpleegster :evil: :evil:
    Blij dat jullie weer thuis zijn en hopelijk kunnen jullie een beetje bijkomen van de hele toestand. Jammer dat ze niet meer voor Luuk kunnen doen.
    Helpen die medicijnen hem wel een beetje met het zuur?

@Ichtus, gelukkig goed nieuws! En dan hopelijk zaterdag naar huis toch?
    Sterkte meid en beterschap voor je man.

@Boney, wel leuk he die verwennerij met kado's!
    Ik heb vandaag kado's verhuisd, we hadden op de ladenkast in de slaapkamer alles uitgestald staan, maar nu heb ik alles opgeruimd. De knuffels en boeken en kleertjes naar de babykamer.....ongelofelijk hoe veel het is! Dat knulletje heeft nu al heel wat spullen.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ichtus, getver, zo klein en dan een week in het ziekenhuis! Gelukkig geen hersenvliesontsteking, nu maar hopen dat ie snel opknapt!

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Boney, hoe merkte jij dat ze spruw had?
    Doen alleen je borsten pijn, of ook je tepels? En doen beide borsten pijn?
    Ik twijfel of Mike er last van heeft, ik heb vooral last van mijn rechterborst, maar dan alleen de tepel. Hij is ook onrustiger als ie aan die borst drinkt.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bedankt voor de tip Vivian!
    Mike zit ook helemaal onder, gebruik sudo creme, maar lijkt niet echt veel te helpen :rolleyes:

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dees, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Alleen jammer dat je niets bent opgeschoten! Mag ik vragen hoe jij merkte dat ie reflux had?

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Vandaag een drukke dag gehad, kregen vanmiddag visite, dus moest vanmorgen even poetsen en boodschappen halen. In de tussen tijd Mike nog voeden, maar hij had vandaag weinig zin om te slapen, heeft denk ik last van krampjes, dus was continu in de weer haha. Mijn moeder kwam gelukkig ook langs, dus die heeft em in bad gedaan. Heb vanmiddag toch maar die druppels van VSM gehaald, kijken of het helpt! Nu ligt ie op zijn buik in de box, slaapt nog steeds niet, maar schijnt het in ieder geval wel naar zijn zin te hebben!

11. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nou ik kom ook eens een keertje kijken bij jullie en dan zie ik allemaal verschrikkelijke verhalen..

@ Dees.. fijn dat je weer thuis bent met Luuk!

@ Ichtus.. fijn dat het met Marijn ook beter gaat!

@ de rest.. hoe is het met jullie..?

Hier gaat alles super. Jenna slaapt goed en drinkt goed. Verder mag ik niet klagen met Jenna. Ze doet het super en is erg snel tevreden en heeft ook geen kwaaltjes als luieruitslag of pukkeltjes van de hormonen..

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

WIL WEER EVEN EEN TROTS DELEN !

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedenavond meiden!

Hier druk met Gwen en me huishouden enz... Vandaag CB geweest en ze woog nu 4830 en is 57 cm! dus precies op de middelste lijn! En gelijk alles verteld van het spugen vorige week en iedere keer het maagzuur wat omhoog komt ook nog 2 a 3 uur na de voeding, kokhalzen en tong naar buiten en zure gezichten trekken, huilen erna echt zo zielig en na de voeding zuig ze haar eigen rot aan de speen om het zuur weg te zuigen blijkt dus .. Zij denkt aan de klachten te zien en te horen ook aan Reflux :( ze weet het bijna wel zeker ( dacht het zelf ook al een tijdje) moet niet gekker worden hier :confused: Morgen ochtend moet ik ff de huisarts bellen en langsgaan! en dan afwachten wat hij zegt enz....... En ook verteld over de krampen en moeilijk poepen, en moet dus op advies venkel thee proberen, dus ff gehaald vandaag!

ze blijft ook nog steeds op de 120 cc voeding zitten hier, zolang ze er nog voldoende aan heeft en niet meer opkrijgt , is het gewoon goed hoor want ze groeit, en soms krijgt ze er maar 100 cc weg dus , maar kan geen kwaad!

@DEES dikke knuffel!en rustig aan!

@Ichtus Fijn dat het beterder met Marijn gaat! dikke knuffel!

@Mystery badderen vanaf het begin met de kraamhulp ook al iedere dag en nu nog! lekker toch ;) en gewoon goed afdrogen en insmeren is belangrijkste!

@NATUSAN bedtime heb het ff op mijn briefje gezet .....ga het morgen halen..

VOOR DE REST DIKKE KNUFFEL!

HOe is het verders?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze heeft witte vlekjes aan de binnenkant van haar wang en lippen. Dat zijn vlekjes die je niet weg kan poetsen. Het kan ook op het tongetje zitten.
    Beide borsten doen pijn. En dan voornamelijk na het drinken. Echt een stekende pijn vanuit m'n tepel naar achteren. En m'n linker tepel is ook gevoeliger. Het is volgens mij niet echt rood. Heb daar eigenlijk nog niet eens goed naar gekeken.
    Volgens mij heeft Tessa er helemaal geen last van, maar je moet beiden behandeld worden anders blijf je elkaar besmetten.
    Die onrust kan idd duiden op spruw en ook de luieruitslag. Dat hebben ze er vaak bij.
    Ik hoefde niet eens bij de HA langs te komen. Heb de ass. gebeld en ik kon het zo halen bij de apotheek.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb van natusan bedtime de bodylotion. Die had ik gekregen van m'n zus omdat haar zoontje er niet tegen kan. Krijgt uitslag. Ik heb het nog niet geprobeerd. Gaak es doen.
    Ben weg, visite komt zo.
    Tot later en anders tot morgen. Doei

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een geweldige foto mystery...

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja mooi he :D hihi

@ joma , jemig meid , balen van die waarschijnlijke reflux .... jeej wat hoor je dat vaak tegenwoordig , pfff

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat dacht ik ook moet niet gekker worden :confused: !!maar het is ook zo zielig dat smoeltje en dat maagzuur enz..... :(

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mystery super leuke foto :)

@botje fijne gezellige avond!

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ joma , ja kan t me voorstellen meid , nou hopen dat de ha iets kan doen dan !

Deel Deze Pagina