goedemiddag meiden! heb nog niet terug gelezen! vanmorgen bij de HA geweest met Gwen haar exceem andere zalf gekregen en die een week smeren en dan terug komen om te kijken volgende week, het is een echte actieve exceem ook omdat het rood is ! hoop zo dat het niet erger wordt! Ook zelf ff mijn klachten enz verteld en bloeddruk opgemeten, nou die was veelste laag!vandaar moeheid, duizelig en hoofdpijn, dus moet aan de boullion en de drop. zal zo ff foto laten zien van Gwen haar ruggetje dan heb ik het alleen maar over haar rug.
Hè getver dees. Schiet idd niet op. Ga je een dag werken, moet je er nog op toeleggen ook. Kun jij geen vaste dagen afspreken?
Ik ga boodschappen opruimen en dan ff koffie leuten. Tessa slaapt alweer. Ze slaapt echt veel de laatste dagen (overdag dan
ja ik hoop ook dat de zalf gaat helpen en anders wil ik echt naar een dermatoloog, want zalfies testen op mijn meissies huidje sta ik niet toe. bah ik zit er ook echt mee in mijn maag!al heb ik gelukkig het idee dat ze er geen last van heb gelukkig nog niet!
Arme Gwen Ja maar dan weiger ik werk Joma. Ik droom zelfs van mijn werk. Kon ik maar stoppen. Ik trek dit gewoon niet meer
ach gut arme gwenn , wat ziet ze der uit zeg ,.... zelfs hier tranen in me oge joma ! @ wen , balen dat je niet een echt duidelijk antwoord hebt gehad , hoop dat het snel beter is ! @ dees , wat een zeik zakken daar op je werk zeg , bah bah , ik krijg ook wel een beetje het idee dat ze je aan t dwars zitten zijn , zodat je maar ontslag neemt ! , echt klote , maar laat je niet kennen meis !
ja ik kan het heel goed begrijpen dat je het niet trek.. knuffel voor jou! en hoe is met je haar kon je er vandaag wat mee?
ja snap het helemaal meis ! dikke knuffie ! hoop dat de zalf werkt ! nou ik lig hier dus achter op me eigen planning , bryan werd net krijsend wakker ... t lijkt weer verdomd veel op die oopijn . pfff , even aan kijken maar weer , nu is hij weer rustig aan het spelen namelijk ..... en weer vrolijk .... ik ga even snel naar de winkel , eten halen en ben er straks weer , ron heb avond dienst dus die is pas rond 23 uur thuis , ben wel blij dat hij weer thuis is snachts ... ow ja , ik heb ook de woning bouw gebeld , en t duurt 2 tot 6 jaar voor je een huissie krijgt , we zijn sinds 2005 ingeschreven , dus ...... er was een kans zei die mevr nou nu ben ik weer weg , tot strakkies !