2 tot 6 jaar zit nogal wat verschil in! Maar hopelijk zijn jullie snel aan de beurt Mystery! Arme Gwen met haar exzeem! Wat veel! Aaron heeft het ook gehad, alleen nooit op zijn rug, dat was altijd het gladste plekje op zijn lichaam. Nu is hij er gelukkig al overheen gegroeid. Alleen in zijn knieholtes is het nog vuurrood. En zijn armpjes zijn wat ruw. Maar das alles! Hopelijk komt Gwen er snel vanaf! Fenne waterpokken! (Fenne toch?) Beterschap meisje! En Dees... Jouw werk! Ik weet niet meer wat ik ervan moet zeggen! Bah! Je kan natuurlijk niet werken als je erop achteruit gaat. Dat is niet de bedoeling van werk! Ik hoop echt voor je dat je snel ergens anders wordt aangenomen! Hier staat een hartige taart in de oven. Straks krijgen we vrienden te eten! Dus weer een druk avondje! Maar wel gezellig! x voor iedereen. En fijne avond!
Haha, was dat suus? Dat was toch maja van die tijd op de video recorder? Haha. Nu word ik nieuwsgierig. Ik ga ff terug zoeken.
hahaha dat kan ook nog... dat Suus en ik 't er over hadden en dat Maja zich daar toen bij aansloot... gekke mensen zijn die Suus en Maja toch! arme Gwen trouwens... zijn flinke plekken die eczeem! dikke knuffel meiske! hier lekker spaghetti gegeten met Fenne en daarna een overheerlijk zelf gebrouwselt toetje... joghurt met banaan en sinaasappel... echt wel lekker... hapje voor Fenne, hapje voor mama...
hmm heb ik net parfum gekocht van hugo boss althans dat dacht ik heb ik per ongeluk de deo roller meegnomen bah bah en nog eens bah
Achgus Joma , wat ziet je meisje eruit zeg.. Hier net huisarts geweest , longetjes klonken goed daar waren we wat bang voor. We moeten zoals Viv ons ook al als tip gaf stomen in de douche en als hij koorts krijgt en houd terugbellen. Gelukkig valt t dus mee!
whahahaha heb gewoon weer hardop gelachen tijdens het terug lezen... en ik vind eigenlijk de afsluitende zin van Thirza nog het leukste!
oh neeeee... ik heb net iets heel fouts gedaan... ik had een zakje met Bolletje truffelpepernoten in mijn schoen gekregen en ik dacht ik maak ze open, eens proeven wat dit nou weer voor een dingen zijn... maar dat had ik nooooooit moeten doen... die dingen zijn echt gewoon verslavend lekker, niet kopen hoor!
Ik ga lekker koffie maken en dan bank hangen. Bye. En meiden, het is goed bedoeld hoor naar jullie toe. Vind het gewoon erg grappig.
Hoi meiden, Ik heb de hele dag door meegelezen, maar niet de puf gehad om te reageren Ik probeer vanavond wat vroeger naar bed te gaan, misschien dat ik dan een paar uurtjes extra kan pakken. Sofie ligt nu te slapen, oeps ze wordt nu dus weer wakker Ik hoop echt dat ze vannacht niet om de paar uur wakker wordt! Piet had afgelopen nacht geprobeerd haar stil te krijgen, maar kwam na 10 minuten radeloos met haar aan. Even aan de tiet en ze sliep weer. Het is echt een gewoonte geworden. Ik heb geen idee hoe ik die moet doorbreken. Ik ga haar even pakken!