Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Suus denkt: jemig, de ene dag word ik de gek aan gestoken met mijn onmeunige twentse accent. De volgende dag met mijn autistische trekjes.....
    Snif, ik word er doorheen gehaald. Maar laat ik nou net een superdikke huid hebben en lach ik vrolijk mee om mijn gebreken. Tja, na jarenlange ervaring weet ik dat ik het niet veranderen kan en dan kun je er maar beter om lachen.

Maar ik lach ook stiekem om het strijken van een theedoek.....

Hier een drukke werkdag met een overdosis suiker (stuiter de stuiter), doordat een collega bedacht dat het lekker was om chocoperpernoten mee te nemen. Maar liefst 3 zakjes en toen was er 1 collega ziek en eentje ging naar een andere school kijken. Dus op kantoor waren we met z'n tweetjes.....do the math.

Verder zie ik enorm op tegen morgen, heb er letterlijk buikpijn van....bah bah bah.

Joma, jemig wat sneu die eczeem. Echt heel naar voor jouw lieve meissie. Maar het is meer dat wij het zielig vinden voor haar, omdat we haar een gaaf huidje gunnen, dan dat ze er zelf last van heeft. Maar kan me voorstellen dat het je pijn doet om te zien, had ik destijds al met het ieniemienie plekje onder haar kin.
    Ik hoop werkelijk dat de zalf goed aanslaat!

Ik heb niet alle pagina's terug gelezen, maar.....

Beertje, ben jij nu bij de HA geweest voor het gerochel?

Wen, weet je al wat meer over de rode bultjes?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik lees het net....
    Gelukkig dat het meevalt. Maar voor jou eigen gemoedsrust noodzakelijk dat je gegaan bent, heel goed.
    Moet eerlijk bekennen dat stomen hier het averechtse effect had, de keel werd geirriteerder en hoesten werd dus duidelijk erger. Maar het is uiteraard te proberen.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus, grote knuf voor morgen! Weet je al hoe laat ze wordt geholpen?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Meiske, ik lees door de regels heen, dat je er een beetje moedeloos van wordt. Tja, hoe breek je erdoor heen. Tips zoals: speen erin, in bed laten liggen en troosten, e.d. heb je vast al geprobeerd. Het blijft erg lastig om zo'n patroon te doorbreken. En daarbij moet een aanpak ook werkbaar voor het gehele gezin zijn. Anders zou ik zeggen, laat haar maar even huilen en ga erbij zitten niets doen....Maar dan zijn de andere kinderen waarschijnlijk weer wakker.....lastig hoor.
    Geef je in ieder geval een dikke knuf!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey Suus... ik had je al verwacht, en dan wordt er ook nog eens zo over je gekletst... maar ik sta achter je hoor! ;)

Ik heb denk ik gemist wat er morgen is... waar zie je zo tegen op?

De huisarts denkt dat Fenne de waterpokken heeft, maar zeker weten doet ze het niet... ze is er gelukkig niet heel ziek van, maar heb wel het cb voor morgen afgezegd, wil geen pasgeboren beebjes aansteken daar!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, we moeten ons om 8 uur melden en dan in de wachtkamer met alle andere kindjes en ouders wachten. Ik hoop dat we vlot aan de beurt zijn, want anders wordt het een strijd. Wachten en niet hebben mogen eten zijn een recept voor DRAMA.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    krijgt ze morgen de buisjes?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh en meiske, las blijkbaar over jouw berichtje heen... sorry... :oops:

ik zou willen dat ik je de gouden tip kon geven... maar hier ging 't hetzelfde tot de 7,5 mnd... de borstvoeding was troostmiddel nr 1... daar kon papa niet tegen op... heeft ze ook echt honger 's nachts denk je?

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Over een paar dagen weet je of het de waterpokken waren....ha ha ha. Krabt ze er ook aan?Verstandig dat je het cb afgezegd hebt. Ik hoop dat ze er snel vanaf is....
    Fijn dat je deze gek steunt.....kan ook niet anders, want anders benadeel je jezelf ook. Zo lijkt het toch of we niet zoooooo vreemd zijn. Onze club telt al drie mensen.....

Tess krijgt morgen buisjes geplaatst. Nuchter blijven en wachten, roesje, uitslaapkamer, misschien dagopname....dat brengt bij mij buikpijn met zich mee.....

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ze heeft de blaasjes alleen op haar beentjes en billetjes, dus ze kan ze gelukkig niet openkrabben, en ik heb eigenlijk ook niet 't idee dat ze er jeuk aan heeft...

Ah gut... kan me zo goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen... dat zou ik denk ik precies zo hebben... is ook spannend allemaal, en gewoon sneu voor je meiske... maar ik weet zeker dat stoere Tess zich er prima doorheen slaat... en daarna is ze alleen maar blij met dr buisjes... dikke knuffel alvast!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Weet je, Tess merkt er werkelijk niets van en zal daarna ook geen pijn meer hebben. Maar vind het gewoon eng...ze is zo ontzettend klein nog.
    Ach, even een ander onderwerp aub....

Oeh, gelukkig dus niet in haar gezichtje....da's zo sneu gezicht.

Is Ichy hier vandaag nog geweest?

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo meiden,

zo hier ben ik dan ook weer ff.
    heb een druk weekend achter de rug in het teken van sinterklaas.
    pfff heb die man wel weer genoeg gezien voor een jaar hoor!

zo nu ff reageren en excuseer me als ik niet iedereen heb gehad hoor ga me best doen:

mystery meid,ik ben eelrijk gezegd wel ben ieuwd hoe het schoonmaken je is vergaan vandaag.

dees meisje toch wat heb jij een ontzettende k**baas zeg!

beertje: fijn dat het meeviel bij de ha en idd stomen dat zeggen ze hier ook steeds alleen ik doe dat nooit :oops:

meiske: kan me heel goed voorstellen dat jij nu op begint te raken hoor,1 kindje wat steeds komt s'nachts en je hebt er nog eens 3 lopen.
    ik heb ook geen gouden tip voor je maar net wat er al is gezegd ws straks als de bv is afgelopen is het over.
    ik heb nm ook het idee dat zij dat als haar troost ziet.

wen26: ah germ nu al waterpokken? dat begint wel met blaasjes ben benieuwd of het dat ook is,je kan het zien als er steeds meer pukkels bijkomen.
    sterkte ermee meid hoop dat dat mee gaat vallen hoor.

suus: succes morgen meid kan me voorstellen dat het niet leuk is hoor dikke knuffel voor je meisje

nou hier is keano nu alweer voor de 5e keer snot verkouden houdt dat dan nooit op?
    mijn middelste was het ook weer dus het kon ook niet anders.
    de oudste is echt nooit maar dan ook nooit ziek niet verkouden niks die heeft echt een super goede weerstand gelukkig.
    verder is hij wel lekker vrolijk en moet ik echt de hele dag achter ze kippekontje aangaan wnat meneer komt nu overal bij.
    vrijdag had ie bijna de dvd effe gesloopt die man!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

Hele dikke knuf meid!
    Blij dat de kids weer lekker thuis zijn?

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    oh zie dat ik iemand ben vergeten :oops: :oops: :oops:

joma meid toch wat een vlekken zeg bij je meisje.
    hoop dat het zalfje goed gaat werken hooe en kan me heel goed voorstellen dat je geen meerdere wil proberen hoor.
    en anders idd verwijzing naar de dermatoloog eisen hoor!

zo en nu ga ik tijd voor mezelf nemen ben ik aan toe aangezien iedereen al om half 7 wakker was vanochtend

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh Suus wat spannend morgen zeg.. balen dat ze nuchter moet blijven. Hoe laat word ze "geholpen"?
    Misschien overheen gelezen hoor.
    Heel veel succes morgen en logisch dat je er buikpijn van krijgt , ik krijg het al door dit te lezen pff.
    Dikke knuf voor jullie en we duimen dat ze er weinig last van heeft.

Lianda hier ook een met een chronische loopneus hoor , vervelend he?
    je doet er zo weinig aan behalve telkens korsten snot overal vandaan plukken.
    Als het te gek word gebruiken we neusspray en luuf.
    Stomen gaan we morgen proberen , maar ik las net al dat het ook averechts kan werken , nouja niet geschoten is altijd mis.

Wen beginnende waterpokken hm , nou ook dar maar hopen dat je meisje er weinig last van zal hebben.
    Ik weet nog hoe mijn nichtje er toen uitzag pff dat was echt te sneu.

Ik ga nu Damian maar wakker maken , ik heb net uitgeteld dat hij vandaag wel 3 uur wakker is geweest.. elke keer een uurtje.
    Hij slaapt nu al vanaf 5 uur, dus toch even wakker voor zijn avond fles.
    Volgens mij is Damian wel de grootste slaapkop hier op t forum niet?
    Daarna lekker op bed filmpje kijken , tot morgen allemaal en hopelijk voor iedereen een goeie nachtrust!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Als ik google op waterpokken dan zien die plekjes op al die kindjes er precies zo uit als bij Fenne... maar zij heeft er echt niet zo veel hoor... kan dat nog komen, of zal Fenne een light versie van de waterpokken hebben? hihi

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Suus: nogmaals veel sterkte morgen... zal aan jullie denken!

fijne nacht allemaal... ik ben er over paar daagjes weer, we moeten weer aan de arbeid! :rolleyes:

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, terug van pilates. Net een kopje warme choco op.
    Even teruglezen.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Meiden, hyves.... :cry: :cry: :cry:

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508