hoi meiden ben ik ook weer ff van de partij! net wezen knippen 3 klantjes en zit nu lekker in mijn huispakkie achter de pc! Nog heel erg bedankt voor de lieve woorden allemaal doet me echt goed zat er ff goed doorheen heb een beetje emo daggie.. maar ja zal morgen wel weer over zijn. heb ff snel gescrold maar veel om uitgebreid te reageren. voel me dan ook weer zo schuldig omdat ik van iedereen een reactie krijg WIL JULLIE ALLEMAAL EEN KNUFFEL GEVEN EN DIE HET HARD NODIG HEBBEN DEZE...
Nee hoor meid, niet schuldig voelen. Soms hebben we de steun nodig en soms geven we de steun. Geven en ontvangen. En voor jou nu even ontvangen. Meid, probeer even lekker te ontspannen en het een beetje van je af te zetten. Knuffie.
hyves gelezen Suus sterkte morgen! wen: och fenne nu al waterpokken, arm meiske! en verder heb ik helaas niet gelezen! beetje druk sorry...
En toch zeggen ze dat je beter zo klein/jong mogelijk waterpokken kunt krijgen. Dan schijnen ze er de minste last van te hebben....Maar ja, je bent er dan nog niet blij mee, lijkt me..... Pffff, alles lijkt zo onzinnig i.v.m. het nieuws op hyves.
Ga toch nog even reageren op iedereen, ben een beetje bleh van het nieuws maar anders vergeet ik het weer.. Joma, wat sneu die plekken eczeem op Gwen haar ruggetje.. Het is wel 'fijn' dat ze er zelf geen last van blijkt te hebben maar toch.. Ik heb vroeger een periode van top tot teen onder het eczeem gezeten, was heel heftig, het leken wel brandwonden en dan over mijn hele lichaam. Hormoonzalf en een koemelkvrij dieet heeft toen geholpen. Hoop dat het zalfje bij Gwen ook snel aanslaat! Suus, oowwww meid ik leef zo met je mee.. Ik heb ook buikpijn en dat terwijl het niet eens om Lune gaat. Ik hoop zooo dat het allemaal hartstikke meevalt en dat Tess direct aan de beurt is, lekker gaat slapen en weer vrolijk wakker wordt. Ik denk aan jullie en wil je vast sterkte wensen en een dikke knuffel geven. Boney, bedankt voor het terugzoeken Ik word weer even geconfronteerd met mijn rare trekjes.. Ach, er zijn meer rare miepjes op de wereld (die bijvoorbeeld theedoeken strijken.. 8) ) Hihi, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar vreemde trekjes van de andere meiden, als iemand durft? Wen, werkze komende dagen. Hoop dat je wasmachine het weer doet? Ben je nou nog onder de zonnebank geweest? Of had ik daar al antwoord op gekregen..? Hoop voor kleine Fenne dat ze geen last gaat krijgen van haar pokjes. Denk het eigenlijk niet, anders had ze dat al gehad.
Hey Maja, zijn jullie het verjaardagsfeestje van Lune al aan het regelen. Leuk hoor, dat jij het spits mag afbijten. Gaan we allemaal leuke, originele ideetjes van je jatten. Ik heb lekker een zonnebank thuis, heeeeerlijk. Ja, wees maar jaloers...ghe ghe. En denk je nu werkelijk dat een van de andere dames ook die rare trekjes gaat onthullen. Ze hebben gezien hoe wij werden "afgemaakt", die komen nu echt niet meer hoor..... Ja, ik ga gewoon door met onzinnig gezwets....want ik kan er met mijn hoofd niet bij. Vind het zo erg voor ze.
@thanx Suus! FF hyves gelezen pfff was al emo maar vindt dit echt heel rot jeetje zeg ben er stil van!
Idd, gewoon doorlullen.. Snap er ook niks van, maar ik ken ze ook niet zo goed.. Ik ben idd al wel aan het nadenken over het feestje. Weet niet of ik er veel gedoe van wil maken, heb niet zo'n zin in schreeuwende neefjes en nichtjes en irritante ooms en tantes en schoonfamilie de hele dag over de vloer haha. Dus we doe het denk ik gewoon op 1 middag of ochtend en dan op een gegeven moment, opzouten! 8) Goh, gezellig ben ik he? Ach, Lune krijgt er toch nog niet veel van mee en na een uur is ze ws kapot en kan ze weer naar bed. Hoe dan ook, het wordt vast wel gezellig hihi.. Nog ruim een maand.. *zucht* waar blijft de tijd.. Denk heus wel dat de andere meiden hun rare trekjes gaan vertellen. We staan toch achter hun?
Gatver de gatver.. Ik had een nootje met chocola, zo'n verantwoord 'Oxfam, zielige kindjes in afrika' nootje van de wereldwinkel. Zit er toch een verrotte schimmelsmaak aan.. Alsof ik bedorven zand zit te eten.. (niet dat zand kan bederven en dan nog.. ik weet niet hoe dat smaakt, maar vast zoals dat nootje van net..) Totaal niet de informatie waar jullie op zitten te wachten maar je moet toch wat.
feli Gwen! Maja... wasmachine pompt weer niet af... bah! En voor zonnebank geen tijd gehad, maar had ik idd al geschreven vandaag... Fenne werd net krijsend wakker... zal toch wel ergens last van hebben lijkt het... maar een knuffel en aai over de bol was gelukkig voldoende... Nieuwste ontwikkeling: ze drinkt zelf uit haar rietjesbeker... die zet ik bij haar neer als ze aan het spelen is en dan neemt ze af en toe zelf een slokje... of ik zet 'm op tafel als ze daar aan staat en dan pakt ze 'm ook... ze wordt groot!
Ook net hyves gelezen Had nog niet gereageerd op Joma en Wen Joma, die plekjes zien er echt naar uit zeg. Zo zielig voor Gwen. Ik hoop dat het smeerseltje helpt! En Fenne de waterpokjes, agossie! Het kan best zo zijn dat Fenne er niet veel krijgt hoor. Het ene kind krijgt er maar een paar en het andere zit er helemaal onder. Yeahhh, Gwen is vandaag 10 maanden
ja leuk he zet Gwen haar drinken ook op tafel en dan pakt ze ook zelf als ze dorst heeft lief he en ideaal
Jaaaa Joma, tijd gaat snel hoor. Maja, wij willen uitnodigingen versturen met een begin- en eindtijd. Misschien een beetje flauw, maar wij zitten ook niet te wachten op mensen die niet willen opzouten. En we verspreiden het, denk ik, over twee zondagen. Die uitnodigingen worden uiteraard wel superorigineel.....maakt een hoop goed hopelijk. En welke cadeaus zit je aan te denken? Hey Wen, nog niet pleite nee?