Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    whahahahaha Maja... heerlijk kind ben je toch... "een zielige kindjes in Afrika nootje"... heerlijke opmerking! :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Wen hier werd gwen net huilend wakker ook helemaal over haar toeren en hoor haar nu weer

dus ga ff kieken!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh ze ligt nu te dommelen dus gaat goed!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat goed van Fenne! Hoera voor de grote meid :D
    Lune heeft ook een rietjesbeker maar ze wil steeds op dat ding sabbelen die aan het rietjes vastzit :rolleyes:
    En oja, is ook zo van de zonnebank.. :oops:

Haai meiske.

Jeetje, Gwen ook al weer 10 maanden.. Wat worden ze grooot!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat gaat dat hard he, Fenne die ook al zo goed kan drinken uit haar beker :D
    Sofie heeft nog het liefst de tiet en uit een flesje gaat het met heeele kleine slokjes. Aan een rietje hoef ik nog geeneens te denken!

Maja, pak nog een nootje :)

En verjaardag, sjonge daar denk ik nog niet aan. Zal vast hetzelfde worden als de andere verjaardagen van de kinderen. Slingers en ballonnen en visite die alleen maar 's avonds kunnen komen!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    gelukkig joma... sneu is dat he? denk slechte droom ofzo...

ja, hoe gaat jullie dat doen met de verjaardag idd... gaan jullie cadeautjes vragen, of is dat gek? en wat willen jullie graag hebben... ff inspiratie op doen!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Das ook een idee Suus! Uitnodigingen met een eindtijd :) Maar ik ben bang dat mensen er dan juist een hele hapening van willen maken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag de 1e verjaardag van ons meisje vieren maar het hoeft van mij niet zo.. tja hoe zeg je dat.. groot..? Ik heb zelf ook een hekel aan mn verjaardag en ook aan die van jeroen :)
    Hoop natuurlijk wel dat Lune veel en vooral leuke kadootjes krijgt! :p
    Ik wil heeeel graag (nee sorry, Lune wil heeeeel graag) een duwwagen/loopkar/poppenduwwagen iets.. Iets om te duwen in elk geval :) En verder weet ik het niet.. Jij nog ideeen?

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cadeautjes horen er natuurlijk bij, maar wat? Geen idee!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, ik snap best dat het allemaal heel verantwoord is, maar kunnen ze dan geen nootjes maken die niet verrot zijn? :( Lijkt me toch betere reclame voor de zielige kindjes in afrika.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Pas op, je neigt weer naar de kansloze kant.....

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fenne wist meteen wat ze met deze moest doen (Nuby)... dus misschien een tip voor andere mama's... ze heeft die oranje...

Het handige vind ik dat ze 'm niet op de kop hoeft te houden, maar gewoon zo kan slurpen... :D

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja? Zijn er mensen die alleen 's avonds kunnen? Of willen jullie dat juist, snap het niet goed?
    Ik ben daar altijd een beetje hard in.. Ik bepaal wanneer het gevierd wordt (ook met mijn eigen verjaardag) en je kan dan komen of niet. Ik vind het dus irritant om het vaker dan 1x te vieren. Moet zeggen dat dit wel geldt voor de mensen waar ik dus niet op zit te wachten, schoonfamilie enzo :) Voor vrienden en leuke mensen maak ik uiteraard een uitzondering 8)

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die zijn leuk Wen! Is ie ook anti-lek? En waar kan je die kopen?

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ideeen...ja haha ha, dat vraag je echt aan de goede. Ik heb de prijs voor originaliteit echt ALTIJD aan mijn neus voorbij zien gaan.
    Dus komtie.....we willen een zandbak vragen. Ik ga het wel vragen Wen, want anders komt iedereen weer met van die onzinnig, kleine niet interessante cadeautjes aan die in een grote kist belanden. Klink ik ondankbaar?Oepsie.....

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heerlijk die ondankbaarheid van je Suus, voel ik me weer minder schuldig over mijn ongastvrijheid :) (lekker toch altijd, blij zijn met anderen hun 'tekortkomingen' om je eigen goed te praten :) )
    Zandbak is ook een goed idee! En ik wil idd ook dingen vragen hoor, is voor de visite toch juist makkelijk?

En ik ben nou eenmaal kansloos, ik heb er mee leren leven en ben er trots op! *klopt op borst en maakt oerwoudgeluiden*

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja slechte droom denk ik ook zo zielig dan en dan snikt ze vaak nog ff door :(

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, die had ik ook gekocht. Want Tess zit in de fase: "tsssss, kan ik zelf hoor". Houd een beker (antilek, rietje, etc.) voor haar snufferd en ze maak erg duidelijk een nee-gebaar met hoofd en handen. Zet ik de beker bij haar....zuipen dat ze doet. Maar ze snapt niet dat ze de antilekbeker hoog moet houden om niet alleen lucht te zuigen. Dus die leek me ideaal......
    Resultaat: een half uur knauwen op het rietje, per ongeluk zuigen (als reflex) en enorm verslikken in het drinken, vervolgens verschrikkelijk boos worden op dat rode (ik heb de rode, stond leuk bij het interieur) enge beest. "Nee, die blieft ik niet meer mama....die is flauw".
    Pfffff, dametjes......

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hee die heeft Lune zonder handgrepen! Zou je die ook los kunnen kopen?

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh die beker lijkt me ook handig en WEN tijdens het zuigen gaat hij niet te hard zegmaar?

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja is antilek... ik heb 'm van de Etos...

Deel Deze Pagina